Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*WeeE* er bare så glad
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 16:15
hejza

jeg har en hp. på webbyen, hver månede er der konkurencce på webbyen, om 1000kr kontanter vis man ligger på 1 pladsen kl 24:00 sidste dag i mdr. vinder man de penge.. jeg er på anden pladsen...

min hp.. tjek den..

8-) QnuZzZzZzZ Susan, lucas og elvis 8-)

{> Lucas, elvis og kashmir de bedste ponyer{>

køb en net-hest på min hp...

Bliv medlem af min dyreklub.
0
0
Svar på denne tråd

Undskyld...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 16:24
Kan godt være at det lyder lidt hårdt, men hvordan har du dog fået SÅ mange til at kigge på din side, når den bare er gratis, (Undskyld) ikke speciel køn/anderledes, stjålne heste?!!

Har du snydt?

:-* Mvh. HesteNuzz :-*
Hmm... Hvad skal her stå? *Tænke*
Hvor er min lille Hamlet? *Savner min Hamse* :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Det forstår jeg heller ikke!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 17:00
Hej.

Jeg forstår det heller ikke... Syns det er lidt strengt som du har hugget så mange billeder, garanteret uden at få lov.

Men ellers tillykke. Håber da du vinder!

-Nemesis

- If it ain't broke then break it, oh the damage done.
-RW
0
0
Svar på denne tråd

KENDER NOGLE AF HESTENE!!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 18:53
JEG kender altså nogle af hestene og dem VED jeg du ikke har fået lov til at låne! Det er faktisk ULOVLIGT at tage fra andres sider! + DU bare har uploadet fra heste galleri!! Hvis du ikke sletter billederne OMGÅENDE eller spørger ALLE du har hygget den fra om du må låne dem! ALLE BILLEDERNE SKAL SLETTES til du har fået lov at låne dem!!!!!

Dem jeg kender er:

De 2 er fra Stutteri Tinka.!

OG hvis du ikke sletter dem omgåene kan du få store problemer!!!!!!!!!!

Ved godt det lyder hårdt men der er sat FASTE love om den slags!
>
VrinsK Rine, Budy, Jubbe & Simmse

~Fucking mega meget LaMa PoWeR~

~*~HoRsE PoWeR~*~
0
0
Svar på denne tråd

Prøv lige at slappe af!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 19:31
Beauty: Slap dog af! Det kunne være du skulle bare sige det på en lidt pænere måde! Du går jo nærmest amok! Tænk dig om inden du giver hende et møgfald! Det er da godt nok pænt af dig!
;-D Linette&Sascha ;-D

(Behandel ALTID andre som du selv gerne vil behandles)

Msn: Sascha_linette@yahoo.dk <--Bare tilføj :-P
0
0
Svar på denne tråd

Linette...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 19:46
Jeg er ikke enig! Tøsen har gjort noget der er 100% ulovligt! Det er det samme som at stjæle i virkeligheden, og hun kan faktsik få kæmpe bøder... Såeh, syntes da du, Rine - skulle skynde dig at kontakte Stutteri Tinka, og melde hende...

Uden Hamlet, og snart uden Freja
Hmm... Hvad skal der stå her? *Tænke*

0
0
Svar på denne tråd

Slap da lige lidt af for helvede...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 20:21
Så SLAP DA AF! I kan sQU da sige det PÆNT til hende i stedet for bare at plapre løs om alt mulig pis! I er kraftedme nogen sure ........ ! Bare så I ved det! Og f*ck om jeg får et møgfald, hestenettet er ik mit liv.. Så...
//-->>>*** ;D Team Lykkebo ;D ***<<<--//
{> Baby - baby, have a look, my mind is like an open book, think about what I wrote, if you still love me - leave a note {>
~^ Medlem af HRR og DSP ^~
0
0
Svar på denne tråd

Godt sagt Team Lykkebo!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 20:26
Sådan skal det være! hestenuzz: Du skal da bare sidde at få andre til at melde andre! Helt ærligt! Jeg tror selv i kunne have gjordt det samme! Men du skal da bare sidde at sige at de skal mede andre'! Det er sådan set en "kamaret" på en måde! Du sidder og bér andre om at de skal melde folk! Helt ærligt! --- DU MÅ VÆRE SINDSYG ---!

Kram fra Linette&Sascha ;-D

Msn: Sascha_linette@yahoo.dk <--- Bare tilføj! ;-D

Behandel andre som du altid selv gerne vil behandles ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 20:38
Moi er sindsyg *Weee* - nåh, men siden jeg ikke må få andre til at melde nogen som har gjort noget ulovligt, så gør jeg det da bare selv...

Uden Hamlet, og snart uden Freja
Hmm... Hvad skal der stå her? *Tænke*

0
0
Svar på denne tråd

Giver Linetteb og Lykkebo helt ret!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 20:54
;-D Ohøj ;-D

Giver Linette og Team Lykkebo 100% ret! Hvad bilder I jer ind at melde hende? Helt ærligt! Hun gør jo kun noget ulovligt! Vil I have vi skal bo i et ordentlig samfund, siden I vil melde hende? *tsk*

Altså... For at drage en samligning:

Jeg stjal i går en hest... Men helt ærligt! Jeg skulle bruge en hest! Så jeg har da lov til at tage den... Og kan I tænke jer! Ejerne blev fandeme sure! Især da jeg skød hesten... Og så ville de melde mig! Hvad helvede bilder de sig ind! Helt ærligt... Jeg skulle jo bruge hesten? De kan da ikke melde mig, bare fordi det var deres hest... Nokkefår!

Kan I se ironien? *sS* Bøden er 500,- per billede man stjæler så vidt jeg husker...

- Forsat god dag :D

8-) Mvh. TosseTheis 8-)
Har du nogensinde tænkt på
At sælen er en giftig slange?

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Theis og hestenuzz
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 21:29
Theis og HESTEnuzz spasser: Ved Í hvad små børnehavebørN? HVER GANG DER er en diskution og I blir blandet ind i det, så skal i ALTID komme med en eller anden barnlig kommentar! Få dog for helvede da et liv! Er det fordi i vil have opmærksomheD? Elelr fordi I ikk kan stå ved jeres egen mening?! UNDSKYLD JEG SPØRGER MEN JEG ER FANDME TÆT AF JER! I er så irriterende.. Det er da en sag hun selv ska afgøre og @!#$ da jer tænker hun nok 8-) FÅ et LIV
{> Baby - baby, have a look, my mind is like an open book, think about what I wrote, if you still love me - leave a note {>
0
0
Svar på denne tråd

Team Lykkebo
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 21:33
;-D Ohøj ;-D

Har du overhovedet læst hvad du selv skriver? *GrinR* Du er vidst den eneste barnlige her... Nej barnlig er et grimt ord ;) Vil hellere sige... Umoden ;)

Og jeg giver dig jo bare ret *sS* 8-)

Og husk lige at holde kammertonen...

8-) Mvh. TosseTheis 8-)

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

***Team Lykkebo***
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 21:41
Jeg syntes måske at det er dig der er mest barnlig lige nu. Du køre diskussionen op på en højere plan, uden nogen god grund.

Det er det samme som at stå i et rum hvor folk diskutere på et sain plan og så stiller du dig bare op og råber og skriger.
Kan du ikke selv se det? Det er lidt unødvendigt.
Og hvis de så er så barnlige som du påstår, så lad dem være det, du giver dem jo netop opmærksomhed ved at skrive det.
Synes lige at du skal tænke en ekstra gang, og snakke pænt, vil nemlig gerne lige minde dig om adfærdsreglerne ikke fordi jeg skal lege moderator overhovedet.

Jeg vil ikke blande mig ind i diskussionen, da jeg synes at det er Susans eget ansvar, hvis det er sådan at hun har ulovlige billeder på sin hjemmeside. Så kan alle andre vel være ligeglade.
Vil heller ikke anklage nogen for noget.

Hyg jer, ;-) Jeg smutter til køjs..

vinter-kram
Fanny
& Kingston

Oversigten
0
0
Svar på denne tråd

ms,fms,dfm,f
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 21:43
JA JEG har læst hva jeg selv skriver! For jeg er jo ligexom ikk dum som visse andre vel? *Kigger rundt..* Jeg er vist ikk mere umoden end dig, for jeg sk***r i det mindste ikk i mig selv.. Og ved du hva? Jeg gider ik at diskutere med dig, for så ender det bare med at vi kan sidde og skrvie hade indlæg til hinanden hele tiden, og nej, det orker jeg ikk...
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 21:45
Du er vel nok et hadefuldt menneske, synd og skam. :-(

vinter-kram
Fanny
& Kingston

Oversigten
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..?? Nej.. HALLOOOOOOOOO?
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 22:03
HEJSA..! Jeg ved da godt det lød hårdt men sådan var det altså også ment..! Hun "STJÆLER" andres heste.. Men hvis hun havde spurgt var der ingen skade sket..! MEN men men jeg sagde det jo også bare for hvis det ikke bliver sagt i rigtig tone så bliver det ikke fattet (undskyld sprogvalget) ! Så hvorfor bliver i så sure ()<>Linette&Sascha<>()og ***Team Lykkebo*** før de 4Mer. DET VAR EN ADVARSEL! Hvis de ikke bliver slettet så bliver det sagt..!!! Ellers skal jeg nok klappe keje..

Håber i forstår mig..

>
VrinsK Rine, Budy, Jubbe & Simmse

~Fucking mega meget LaMa PoWeR~

~*~HoRsE PoWeR~*~
0
0
Svar på denne tråd

ganske enig!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 22:11
det er da jer(læs team lykkebo og linette&sascha) der er barnlige!!
selvfølgelig ska hun ikk gøre noget ulovligt! lige meget hvilken tone der kommer, er hun SELV ude om det, eftersom at hun har gjort noget der er imod reglerne! det er jo ikk for ingen verdens nytte de er lavet, vel!?

Knuz Simone
SSKMSS!
2003's fjollenisse på JHN-men kan godt være seriøs!!
Min mening er ikke altid min holdning!!

Broget er bedst!!

min hp mail msn
0
0
Svar på denne tråd

Team Lykkebo
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 22:20
;-D Ohøj ;-D

*Angiv altid hvem du skriver til
*Hold kammertonen
*Læs dine indlæg igennem, før du sender... De er (Sorry... Ikke ondt ment) Lidt rodede... Ret besværligt at læse, når det er længere tekster ;)

Og hvorfor er man pludselig umoden fordi man skærer? *sS* Når... Nu forstår jeg - Det er kun umodne folk, som har problemer? Og vælger andre veje end lige druk og stoffer, da de ikke har råd til disse tng? Nah... Det er da også temmeligt umodent at have problemer... *NoT*

Lær at acceptere andre folk meninger og måder at være på. Lær at holde kammertonen. Lær at se hvornår det er dig, der kaster med mudder. Så er du på rette vej ;)

8-) Mvh. TosseTheis 8-)

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

en fra min skole:
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 11:32
hey jeg kender faktisk ham som ejer den der hest der er på billederne fra Rine det er min venindes fars hest og jeg er der mindst 3 gange om ugen og jeg kan da godt forstå hvis syntes han er flot det er da ikke det men det er meget ulovligt

-Sidsel

0
0
Svar på denne tråd

Jamen venner dog :P
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 12:07
Halløj! :-P

Jamen venner dog!
Det er da groft som vi aldrig lærer at snakke pænt til hinanden var??! 8-)
Rihne; Jeg tror det ville være en super duper STJERNE idé at fjerne billederne...! (Y)
Men UNDRER mig også over hvordan en gratis siden kan ligge SÅ højt!! :-@

Men anyway!
Snak liiige pænt til hinanden! :-D

Takker og bukker!

Åver ant Aut! ;-D

~Line, Ponyerne og HUNDEN!

In love don´t choose the 1 you can live with!
~Choose the 1 you cannot live without {>.
Ukendt

Ponyernes site!

0
0
Svar på denne tråd

hejza.......
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 13:01
har fået tilladelse af en der ejer denne her hp.

hun sagde hun havde spurgt samtlige og at hun havde fået lov til at belle ud af dem så jeg tog dem.. men har slettet dem og spørger ejeren for fremtiden...

8-) QnuZzZzZzZ Susan, lucas og elvis 8-)

{> Lucas, elvis og kashmir de bedste ponyer{>

køb en net-hest på min hp...

Bliv medlem af min dyreklub.
0
0
Svar på denne tråd

Til allle...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 18:00
Jeg snakker da os ordentlig, i forhold til hva Theis siger! Det kan godt være hun ikk sbander og hva ve jeg, men fu*ck hvor hun r provo!

Men okay, jeg har måske været lidt for streng, men jeg synes bare godt at de kunne sige det ordentlig til hende!!!!!!!!!!! MIN MENING ER SÅDAN OG DEN KAN IKK ÆNDRES
0
0
Svar på denne tråd

Team Lykkebo
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 20:38
;-D Ohøj ;-D

Hold lige kammertonen ik´?
Jeg skriver da i et pænt og ordentligt sprog ;) Modsat dig... Du kalder alle andre for spasser osv. Men det er der måske intet galt med? Det er jo dig der skriver det *sS* Så selvfølgelig er der intet i vejen med det! Eller ik´? 8-)

8-) Mvh. TosseTheis 8-)

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Theis!!!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 19:10
JEG sys virkelig du er provo! Hver gang der kommer noget så skal du altid lige balder en dårlig joke af! Tager du aldrig noget seriøs? Eller går livet bare ud på fjoller og "Ohøj"
Tag dog bare engang imellem bare noget lidt seriøs! Dt er altså træls at man kommer og er lidt ophidset og så kommer du der "Ohøj, jeg stjal en hest" Øhm! Sys dt er vildt træls! Har os sagt det eller prøvet og sige det til dig men! Jahh! Det tager du jo os som fjoller >:-( Men endnu engang! TÆNK OVER DET!
Kram fra Linette&Sascha ;-D

Msn: Sascha_linette@yahoo.dk <--- Bare tilføj! ;-D

Behandel andre som du altid selv gerne vil behandles ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet