Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Den værste dag :s
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 13:41
Nogen der har haft en dårlig dag?
- Det har JEG! Helt utroligt så meget dårligt der er i dag. For det første har jeg sovet ad H til af bekymring for min veninde, som vil begå selvmord :( :(
har så prøvet at overtale hende i dag, men næ nej... :{-( Intet hjælper :{-(
Jeg kan bare ikke få hende til at forstå at jeg ikke vil miste hende! Holder jo af hende for pokker :{-(
I timerne har jeg slet ikke koncentreret mig fordi jeg kun har kunnet tænke på hende. Var i forvejen rigtig træt, og så fik jeg efterhånden også kvalme om hovedpine.
har fri nu, men tænker ikke på andet. Hvad skal jeg sige til hende? Jeg vil ALDRIG miste hende. Holder for meget af hende til bare at stå og ikke gøre noget... :{-( :{-( :{-(
Skriv...

~ Kram Laura ~
~Ja, kram hende! - Bare en skør tanke :P
♥♥ Mamma Mia ♥ ♥

Msn: LauraGH@tiscali.dk ---> Tilføj bare =)
0
0
Svar på denne tråd

stakkel.... :-(
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 13:54
hvorfor vil hun begå selvmord? hvis du vil lade det være et privat anliggende skal jeg ikke blande mig ;-)

har du sagt hvor meget hun betyder for dig osv.???

har hun dyr hun skal passe på kan hun lide heste???

;-D VrinSk fra Nikki, Robin og Felix ;-D
:-D -ponyerne der ELSKER sne- :-D
~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
0
0
Svar på denne tråd

Det er nedtur
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 13:58
Ja, jeg har også en dårlig dag, igen. Jeg faldt i søvn klokken halv otte i morges (har ferie), fordi jeg lå og læste i hestebøger, og kiggede gamle billeder fra hestene jeg passede på Ærø... Står så op til solskin, og med en forbandet lys ttil at prøve noget af alt det jeg har læst om i løbet af natten/morgenen... Men ak. Hestene er 260 km væk :-(
Endnu en kedsommelig dag foran computeren...

Jeg ved virkelig ikke hvad du skal gøre med din veninde. Har du sagt det til nogen? Lærer, forældre, studevejleder hvad ved jeg. Det ville jeg gøre... Så står du ikke helt alene med ansvaret.
Nu kan det jo også være at det ikke passer, alle siger jo nok en gang i mellem at de bare ville begå selvmord, men det er jo langtfra alle der gør det.
Bare støt hende, og tal med hende om det hun vil tale om. Måske også det hun ikke vil... Hvorfor hun vil begå selvmord fx...

-Nemesis

- If it ain't broke then break it, oh the damage done.
-RW
0
0
Svar på denne tråd

ang. selvmord
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:03
Hvis du ved hun vil begå selvmord blir du NØDT TIL at bryde dine evt. løfter om at holde det hemmeligt. .DU SKAL FORTÆLLE DET TIL NOGEN VOKSNE DER KAN TAGE AFFÆRE!

Hellere bryde løftet og have en levende veninde end at tie stille og have en død, ikke?

Hvis du ikke føler hendes forældre er til at tale emd så tal med en lærer, skolepsykologen, din læge eller anden. .evt. dine egne forældre!

Det er ikke fair at det skal være dit ansvar.. For det er det ikke! Husk det! Fortæl det til nogen! Du skal ikke bære rundt på den viden! Det kan ingen forlange! Så ender du med selv at falde i også!

Og jeg har prøvet det... tro mig. .flere gange... MANGE gange.. Har os selv været "røget i". .efter lang tid kom jeg dog "op igen".. og er jeg glad for. .den tid kunne jeg godt have været foruden!

Men det bedste du kan gøre er at give en voksen besked så hun kan få proff. hjælp. .go så at være der for hende så meget du kan.. giv hende mange komplimeneter.. men kun oprigtige.. hun kan høre hvis de er falske! Betro dig til hende.. Giv hende følelsen af at hun er nødvendig... at hun har noget at leve for!

-Men uanset hvad er det IKKE din skyld og IKKE dit ansvar! HUSK DET!

Stort knus fra een der ved hvor hårdt det er!

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Svar til spørgsmålene
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:16
Mefeniro:
Ja, jeg har sagt at jeg ikke vil miste hende fordi jeg holder for meget af hende.
Og ja, hun kan godt lide heste.

Hvorfor hun vil gøre det, ved jeg ikke 100%. Men jeg har forstået at hun har en meget dårlig tilværelse. :(

Jeg føler ikke at hendes forældre vil være de rette at blande ind i sagen. Har også sagt til hende at jeg synes at hun skulle snakke med studievejlederen eller pykologen eller noget. Men jeg tror at hun har prøvet? Hun havde vist prøvet at ringe tillivslinien eller sådna noget, og det eneste de trøstede hende med var at der er mindst 100 andre i DK der har de samme tanker.
Jeg overvejer også at tale med studievejlederen. Jeg tror ikke at en psykolog kan hjælpe.

Julie: Jo selvfølgelig vil jeg hellere have en levende veninde end en død.

~ Kram Laura ~
~Ja, kram hende! - Bare en skør tanke :P
♥♥ Mamma Mia ♥ ♥

Msn: LauraGH@tiscali.dk ---> Tilføj bare =)
0
0
Svar på denne tråd

en GOD psykolog
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:24
en GOD psykolog kan hjælpe! En dårlig kan gøre ondt værre!

Så jo, en psykolog kan hjælpe! Virkelig!

Og du skal ikke tøve med at sige det til nogen!

Forestil dig at du blir ved at udskyde det og pludselig har din veninde taget sit liv.. Hvordan ville du have det? Ville du ikke have SINDSYG meget skyldfølelse?

For din egen, og for hendes, skyld bør du sige det næste gang du har mulighed for det!

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

stakkel...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:29
det er da noed være noet..!!
har hun sine ejne dyr??
hvis hun har er hun så lige glad med at de mister hende???
men ved ikk rigtig hvad du kan gøre..
:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

nååårh!
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 17:27
ka godt forstå du så er ked af det! :(

har ozz haft en lidt dårlig dag, eller først var det sjovt.. jeg var sammen med min veninder (der ozz ka lig heste)

når.. men vi ville altså lave æbleskiver.. såå havde vi lavet dem alle sammen og havde grinet og haft det sjovt.. :D

så skulle jeg sætte æbleskrive panden over i vasken og hvad sker der så..?
ja så brænder jeg mig. @!#$ hvor gør det ondt... ka slet ikk bruge min pegefiger.... :{-(

nedern.. og nu er det jo snart ferie så.. surt...

og så er det enda på højre hånd :(
Kram Signe! ;D

{> I ♥ Natusha og Zira {>

(y) MSN: lovetuzze@hotmail.com :-D
0
0
Svar på denne tråd

Ostekiks med ekstra kalkun
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 22:23
;-D Ohøj ;-D

At sige det til nogen voksne, som en dle har forslået, forværrer altså nogen gange situationen ;)
Støt hende - Fortæl hende hvor meget du holder af hende. Andet kan du ikke gøre... Hvis hun vil dø, er det hendes valg. Og er det egentlig ikke lidt egoistisk så at tvinge hende til at leve?

- Forsat god dag :D

8-) Mvh. TosseTheis 8-)
Har du nogensinde tænkt på
At sælen er en giftig slange?

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider