|
|
| SMILE!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
**2002Simse** |
| Dato:  |
03-01-2002 19:37 |
|
HEJ Smile!!
Har du overvejet hvad du egentlig har skrevet her for det sidste??? Jeg ANER ikke om andre har det på samme måde, men du blir skide sur over at Naja spørger om hun har gjordt noget forkert og alt muligt om at du syndes en rideskole er dårlig, når personen der går på rideskolen er på HNJ!! Det kan du altså ikke være bekendt
STYR DIG LIDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og jeg er ikke SUR, men jeg er pisse træt af den måde DU er på!!
Jaja. Syns du bare jeg er en Nar iorden! Jeg gider bare ikke høre på det!!!!!!!!!!!!!!
**2002Simse**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld! |
**2002Simse** |
03-01-2002 19:47 |
|
Men altså i må gerne svare jer andre!!!!!!!!
Og Nu må DU smile ikke tage det alt for hårdt, men hvordan skal jeg ellers skrive det?? Sådan er jeg.. spørg min bedste venzier *SS*
**2002Simse**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Undskyld! |
KNA |
03-01-2002 19:57 |
|
Whoa! Hvad med at skrive en privat mail til Smile, i stedet for at hænge hende ud herinde?
Synes overhovedet ikke, I har nogen grund til at skælde ud på hende. Tror dog hun misforstod noget med Naja...
Peace out.
-+-KNA
~ Deep inside a string is playing, songs from deep eternity. No one knows just what there're saying and I just sit and wait ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Oztereje |
03-01-2002 22:15 |
|
Øhh...jaah...jeg undskyld *SMile* - men syntes det er enormt trælst, at du er træt af os alle sammen, hvis du syntes at vi alle er fuc**** ****** ******...hvorfor er du så herinde?
Undskyld, jeg kan enomrt godt li dig! (du vidste nok ikke jeg var til piger, hva'? *LOL* ) Men når du skriver at du er træt af os alle...blir jeg altid lid pisset...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**Anso** |
04-01-2002 09:46 |
|
Jeg er nu eing med Simse og Oztereje!
Jeg gider ikke skrive mere nu men jeg syntes virkelig i har ret!!
Hilsen Anso
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* - 2002 |
04-01-2002 15:50 |
|
Okay, det var slet ikke sådan ment. MEN I VED IKKE HVORDAN JEG HAR DET !
Jeg siger jeg har været på Matssonsrideklyb, siger JEG ikke kan lide den fordi den er snobbet, og så sviner en eller anden der ikke tør sige sit navn mig totalt til !
Okay, jeg mente ikke jeg var træt af jer alle, men jeg ville sku ikke nævne navne !
F.eks. Var jeg pisse træt af dig Simse !
Og Naja, og dig misforstod mig tydeligvis, jeg skrev jo bare igen hvad hun havde sagt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* - 2002 |
04-01-2002 15:58 |
|
og det er IKKE i orden du synes jeg er en nar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**Anso** |
04-01-2002 16:27 |
|
ROLIG!
Man kan altså også (Undskyld jeg siger min mening!)
Være træt af dig nogle gange!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* - 2002 |
04-01-2002 16:30 |
|
**Anso** - Man kan sku også være træt af dig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**2002Simse** |
04-01-2002 16:48 |
|
Smile Forhelvede da!!!!
Slap dog af.. "De siger jo bare deres meninger" Det er jo det du siger!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* - 2002 |
04-01-2002 17:04 |
|
Gu gider jeg ej slappe af, det hele er din skyld, DIN SO !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* - 2002 |
04-01-2002 17:19 |
|
Okay sorry, det med so'øen var slet ikke ment sådan *SORRY*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
04-01-2002 19:22 |
|
Smile, vær nu sød at slappe lidt af, luv.  Også resten af jer. Kan I ikke se, at det her allerede er drevet for langt ud? Det er jo næsten som om der kører en retsag herinde!
Helt ærligt, livet er da vel for kort, til at skændes i cyberspace, er det ikke? Af alle steder man kan mundhugges, så i et indlæg?
Ja, verden er vist ved at gå helt op i sømmene... *tja*
Peace out,
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* Som ønsker sig en fugl |
04-01-2002 19:26 |
|
KNA, jeg er blevet venner med de fleste.
Men jeg vil altså ikke finde mig i at blive beskyldt for at have kaldt nogen nar, når jeg ikke har !
Kan du ikke se det ?
Hvorfor siger du det kun til mig ? Det er sku de andre der hele tiden rotter sig sammen, og siger alt muligt lort om mig, som slet ikke er sandt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smile... |
KNA |
04-01-2002 19:43 |
|
Smile: Tja... du siger herinde at du ikke har kaldt nogen en nar. Det må vel være nok til, at de fleste af os forstår du ikke har gjort det.
Mht at jeg kun siger det til dig... jeg har da slet ikke kun sagt det til dig. Hvis du lagde mærke til det, så var det til alle.
Men du er en af de personer herinde jeg respekterer mest, og derfor er det muligt, jeg har større håb om at du forstår, hvad jeg mener, end alle de andre som "rotter sig sammen" mod dig.
En eller anden siger, du har kaldt nogen for en nar. Du siger det ikke passer. Burde det ikke være nok? Jeg er ikke af den opfattelse, du ikke tør stå ved, det du har sagt.
Ud over det... var det så ikke Naja, Smile blev beskyldt for at kalde en nar? HVORFOR er det så ikke en sag mellem Naja og Smile? Hvorfor er det med rideskolen ikke en sag mellem Smile og Simse?
Hvorfor skal hele forummet indvolveres i det? Det er bare det, jeg ikke forstår. Det er ikke, fordi jeg er ligeglad. Snarere fordi, jeg synes folk herinde er for slemme til at gruppere sammen i mod en bestemt, og glemme alt om, det egentlig SLET IKKE KOMMER DEM VED, og de ingen ret har til at skælde en af parterne ud.
Så Smile, jeg prøver ikke at køre dig ned. Det burde du også vide, at jeg ikke ville gøre. Jeg prøver at skabe noget perspektiv i de forskellige indlæg, så folk kan se det lidt fra andre parters sider, end deres egen.
Kald det mislykket, hvis du vil... helt ærligt, så er jeg ikke selv sikker på, hvad det er.
Peace out.
-+-KNA.
~ When you go through the tunnel, there must be light where it ends ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Smile... |
04-01-2002 19:54 |
|
KNA - Okay  Tak fordi du respekterre mig. Jeg har også utrolig meget respekt for dig !
Var det Simse der var ??? der skrev det med rideskolen ???
Nå, men Naja er jo gået, så dete r vel slut nu.
-- *Smile*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
KNA |
04-01-2002 20:03 |
|
Woops... hvis det var forkert (at det var Simse) så må I have mig undskyldt. Det mente jeg jeg kunne huske.
Men under alle omstændigheder, så ja... lad det nu være slut.  Og lad os komme videre.
Smile: Jeg er glad for vi forstår hinanden. *G*
Peace.
-+-KNA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|