Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bedste besked du nogen sinde har fået?!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:07
Lænke ohøj venner :D

Kom til at tænke, hvad er den bedste besked du nogen sinde har fået?
- gerne en lille historie til ;)

selv var det nok da vi havde en klasse læere, som pissede mig helt af. han spolerede 11 måneder af mit liv, hade ham som pesten. Værre end noget andet >:(... var så nede over ham, han var ulækker og til tider usorigneret!

ja var så i Norge, og på vejen hjem blev jeg så ringet op af en veninde, at vi ik skulle ha' ham her klasselæren mere, som forresten hed Morten *ydrk* har fået en forbi for det navn ;). Jeg jublede som aldrig før og sprng rundt i bilen af glæde, mit hjerte blev så lettet!
Men det hele viste lige en sidste ond sige fra ham 2 dage inden han rejste. En pige fra min klasse som hedder Denise, havde ringet og klaget over mig og min veninde ik hjalp hende nok på rideskolen :@ var målløs da jeg hørte det.. seriøst blev helst lost. Hun turde ik trække verdens roligste og sødeste pony ud af boxen, nå dete r så en sag for sig selv. Og vi hjalp hende...
Men ham Morten, fik åbenbart et Sandra-og-katrine-flip-ud-på-dem-flip-så-jeg-kan-ødelægge-de-næste-dage-for-dem-FLIP!
han hev os ud en time ind i et rum ved siden af vores klasse, sammen med den snotunge til denise. Han skældte os hæder sammen.
Så prøved emin venind eat smutte, men blev "fanget".
Til sidst slap hun væk og løb ud på toilettet.
Nå fair nok.. jeg traskede stille efter, var så lam slået over dte han havde sagt vi havde gjort på rideskolen, hvilket han jo INTET anede om. Han satte os så på 2 stole ude i storummet, han skældte os begge ud til vi begyndte at græde... @!#$.. har aldrig været så lam slået før. Han kladte os for kæallinger, primadonnaer, havnefolk, og jeg ved virkelig ik havd vi hørte. Han sad og skreg os ind i hovedet, så vi næsten kun emærke pustende fra han mund. Han skældte os bare så meget ud, for noget som var noget der slet ik raged eham og han ande intet om ud over det denise og hendes forpulede mor havde sagt. Vi bad om at han stoppede elelr gik ind i et rum så alle ik skulle høe på os. (han råbte meget højt) han sagd eat de ku fandmé ik høre noget. Det underlige var at bagefter da jeg ringede stortudende til min mor fulgte nogen efter os for at høre havd i alverden der var sket.
Min mor ringede straks op til skolen og nakkede med ham. han påstod at denise's mor ihvertfald ik ahvde ringet til ham, og at vi ik havde bedt om at komme ind i et rum. Han løj så uhyggelig meget over for min mor. ARGHHHHH >:-( mindes stadigvæk den forfærdelige dag.... :(
skal lige siges at jeg ikke overdriver med noget som helst.
Og at min mor ringede til denise's mor bag efter og sprugte havd fanden det var for noget, og om hun ik bare ku ringe til os en anden gang, når hun vil pisse en op med noget ligegyldigt noget.

- en længere historie....
-Zazs & Misha-
Misund ikke min tilsyneladende lykke du kender ikke mine hemmelige sorger
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:27
det ka jeg godt huske sad nemlig ude i storummet da i snakkede om det..!!
kan oz godt huske hvor stor en idiot han var..!! :-@
og at i sad og grad..!!!

:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

@!#$ ...!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:32
Sygt man!

:P Vrinsk Mini :P
:-* Pigen uden søde føelser :-*

;D Arto : Mini- ;D
:D MSN: minipige@hotmail.com :D

0
0
Svar på denne tråd

Bedste besked...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:33
Den fik jeg af min dyrlæge, da hun sagde at min pony ikke skulle aflives...
Min pony har været halt siden april 2003, og trods han ellers altid har været en hårdfør pony, var han altså halt...
Dyrlægen kom ud, og gav ham en bøjeprøve, og sagde det var spat...Han skulle rides jævnligt... Okay det blev gjort...
Jeg synes ikke rigtig det hjalp, så jeg fik lavet rønkten billeder af hans ben, og han havde altså ikke spat alligevel, men hun ville skyde på at han har slidgigt i krydset... Han fik så glucosamin og blev redet hver dag, og han var rigtig frisk..
MEN da vinteren og kulden kom, blev min pony MEGET MEGET halt igen, jeg var grædefærdig og var sikker på at dette var enden på det... Dyrlægen kom ud, og vi skulle snakke om hans fremtid...
Han fik en bøjeprøve igen, og dyrlægen sagde at det ihvertfald ikke var blevet værre, så han kunne gå som hygge hest hvis jeg kunne leve med det...GUD hvor var jeg glad!! Jeg har haft ham i 12 år, så han betyder så meget for mig...så var jeg glad :-D
Knus Heidi

*Team Rex*
Består af:

~Lassie-Max` Simba~
~No Joke~
~Stokkerbros Tjano~
0
0
Svar på denne tråd

*Team Rex*
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:52
er den så hyggehest nu??

:-*Krummer fra Os :-*
The world best Pony: Bandit
-Jeg elsker hår elastikker... Øhm nej det tror jeg ik-
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 21:54
bedste besked jeg har fået var nok den gang at dyrelægen sagde at kasper min (ex. pony) nok skulle klare den! efter han havde mistet mange literblod og havde spiserørs forstoppelse (længere historie!)

Hilsen Liv.
Lamaernes hersker.
hey hey, my my rock`n roll will never die.
msn:futtevonfidus@hotmail.com bare tilføj mig!
0
0
Svar på denne tråd

banditoz
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 22:24
Jeps...han bliver meget sjældent redet...man kan sige han er blevet pensioneret..hehe
Knus Heidi

*Team Rex*
Består af:

~Lassie-Max` Simba~
~No Joke~
~Stokkerbros Tjano~
0
0
Svar på denne tråd

Sikke en lærer!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 23:34
Er målløs :-@
Heldigt I er sluppet af med ham.
Det er nogle gange de mest utrolige typer, der kan blive ansat som lærer. Fatter det ikke.
Her på skolen har vi selv et par lærere, som jeg bare ikke FATTER er blevet det.

Det andets holds tysklærer (8. årgang er delt i 4 hold på tværs af klasserne i sprogfagene tysk/fransk). Hun er der sådan cirka hver 3. gang. Hun er fraværende hele tiden. Og hun er simpelthen den mest kedelige lærer jeg nogensinde har mødt. Desuden også min skolevejleder. Gæt lige, hvor meget jeg har fået ud af min skolevejledning? Ikke meget... 8-)
Deres hold er langt bagud i forhold til os. Ærgeligt.

Og der er flere af den slags, men I gider nok ikke sidde og læse om alle de mærkelige typer :)

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~

♫♪Joooohnny Fuup, Joooohnny FUP :P ♫♫♪
0
0
Svar på denne tråd

Ida....
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 07:41
Hehe, dit inlæg skulle vist have væet postet under den tråd nedenunder ;-)
Knus Heidi

*Team Rex*
Består af:

~Lassie-Max` Simba~
~No Joke~
~Stokkerbros Tjano~
0
0
Svar på denne tråd

Ups.....
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 07:43
Jeg skal vist læse indlægget igennem først...jeg undskylder :-)
Knus Heidi

*Team Rex*
Består af:

~Lassie-Max` Simba~
~No Joke~
~Stokkerbros Tjano~
0
0
Svar på denne tråd

Herlig lære :o)
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 11:25
;-D Ohøj ;-D

Herlig lære du har haft - Har godt nok hørt historien om ham før *sS* :P

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke aner hvad den bedste besked jeg har fået, har været... Jeg plejer kun at få dårlige beskeder *sS*

- Forsat god dag :D

8-) Mvh. TosseTheis 8-)
Har du nogensinde tænkt på
At sælen er en giftig slange?

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

kgyuokgoyukluhohyo
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 16:57
ad en klam stodder såden en lærer har jeg oz men hem sviner j oz til og j snakker aldrig til ham... stodder... men kan godt forstå dig
{>Rigtige Ponyryttere Rider Springning {>

The Jumping Team
Styrer
0
0
Svar på denne tråd

Sikke et svin!!
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 17:15
Sikke et svin til en lærer!!

Vi havde engang en vikar på vores skole. Han var helt væk oven i hjernen!! Det var påske og så skulle vi sidde og lave gækkebreve og sårn... Så sad han og kom med gode ideér til rim som FX. Hej lille musse må jeg slikke din k*sse! :-@
En anden gang rakte han f*ck til en af eleverne fordi at de var kommet lidt om og skændes.
Så blev han fyret!! Heldigvis!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider