Lænke ohøj venner
Kom til at tænke, hvad er den bedste besked du nogen sinde har fået?
- gerne en lille historie til
selv var det nok da vi havde en klasse læere, som pissede mig helt af. han spolerede 11 måneder af mit liv, hade ham som pesten. Værre end noget andet

... var så nede over ham, han var ulækker og til tider usorigneret!
ja var så i Norge, og på vejen hjem blev jeg så ringet op af en veninde, at vi ik skulle ha' ham her klasselæren mere, som forresten hed Morten *ydrk* har fået en forbi for det navn

. Jeg jublede som aldrig før og sprng rundt i bilen af glæde, mit hjerte blev så lettet!
Men det hele viste lige en sidste ond sige fra ham 2 dage inden han rejste. En pige fra min klasse som hedder Denise, havde ringet og klaget over mig og min veninde ik hjalp hende nok på rideskolen

var målløs da jeg hørte det.. seriøst blev helst lost. Hun turde ik trække verdens roligste og sødeste pony ud af boxen, nå dete r så en sag for sig selv. Og vi hjalp hende...
Men ham Morten, fik åbenbart et Sandra-og-katrine-flip-ud-på-dem-flip-så-jeg-kan-ødelægge-de-næste-dage-for-dem-FLIP!
han hev os ud en time ind i et rum ved siden af vores klasse, sammen med den snotunge til denise. Han skældte os hæder sammen.
Så prøved emin venind eat smutte, men blev "fanget".
Til sidst slap hun væk og løb ud på toilettet.
Nå fair nok.. jeg traskede stille efter, var så lam slået over dte han havde sagt vi havde gjort på rideskolen, hvilket han jo INTET anede om. Han satte os så på 2 stole ude i storummet, han skældte os begge ud til vi begyndte at græde... @!#$.. har aldrig været så lam slået før. Han kladte os for kæallinger, primadonnaer, havnefolk, og jeg ved virkelig ik havd vi hørte. Han sad og skreg os ind i hovedet, så vi næsten kun emærke pustende fra han mund. Han skældte os bare så meget ud, for noget som var noget der slet ik raged eham og han ande intet om ud over det denise og hendes forpulede mor havde sagt. Vi bad om at han stoppede elelr gik ind i et rum så alle ik skulle høe på os. (han råbte meget højt) han sagd eat de ku fandmé ik høre noget. Det underlige var at bagefter da jeg ringede stortudende til min mor fulgte nogen efter os for at høre havd i alverden der var sket.
Min mor ringede straks op til skolen og nakkede med ham. han påstod at denise's mor ihvertfald ik ahvde ringet til ham, og at vi ik havde bedt om at komme ind i et rum. Han løj så uhyggelig meget over for min mor. ARGHHHHH

mindes stadigvæk den forfærdelige dag....

skal lige siges at jeg ikke overdriver med noget som helst.
Og at min mor ringede til denise's mor bag efter og sprugte havd fanden det var for noget, og om hun ik bare ku ringe til os en anden gang, når hun vil pisse en op med noget ligegyldigt noget.
- en længere historie....