Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvem har været inde og se Thirteen
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 21:28
Hvem her inde fra har egentligt været inde og se Thirteen?. Og hvad syntes i så om den?. Har lige været inde og se den. Syntes den er rigtig fed, men syntes at den slutter lidt dumt.

Her er noget beskrivelse om den:
(Kopieret tekst!!!!!)

Tracy (Evan Rachel Wood) er 13 og dermed trådt ind teenagernes verden – med alt hvad det indebærer af usikkerhed og forvirring. Hun bor sammen med sin lillebror Mason (Brady Corbet) og sin mor Melanie (Holly Hunter), som driver en beskeden frisørforretning derhjemme i stuen. Da Tracy gør sin entré i heksekedlen på junior high school, møder hun den hippe, magtfulde Evie Zamora (Nikki Reed), som er omsværmet og beundret af alle. Snart har Tracy vinket farvel til rottehaler, plysbamser og barbiedukker for at indynde sig hos Evie og i det hele taget leve op til de forventninger, der stilles i miljøet, med alt hvad det medfører: miniaturetoppe, bart maveskind i jeans med lav talje, makeup, piercing, smårapseri, sex, sprut og hårde stoffer.

Filmen handler om denne svære overgang fra barndom til voksenliv med fokus på den 13-åriges oplevelse af det ingenmandsland, hun befinder sig i, og det virvar af følelser, hun gennemlever. Men samtidig fokuserer den på hele miljøet omkring de to teenagepiger – de voksne, som ikke opdager, hvad der er gang i, eller ikke magter at gribe ind – og ikke mindst den velmenende og hårdtarbejdende Mel, som også forsøger at skabe sig sit eget voksenliv sammen med eksnarkoman-kæresten Brady (Jeremy Sisto).

Thirteen er en på alle niveauer bemærkelsesværdig og ukarakteristisk amerikansk film, som hudløst ærligt går tæt ind på de personer og det miljø, den skildrer – holder ”et spejl op for naturen og (viser) vor tidsalder og vort samfund deres skikkelse og udtrykte billede.”

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

har ikke me n vil
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 21:31
HAr længe ønsket mig at se den men har ikke set den endnu nej...

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

finde tid
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 21:47
vil også meget gerne se den men har ikke haft tid... skal lige finde det..
0
0
Svar på denne tråd

har ikk
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 22:24
set den men ska ind og se den ! hehe

K*R*A*M Null med 50%ox araberpalomino hingsten
YABADOO
{>
0
0
Svar på denne tråd

nope..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2004 09:02
nope har ik set den...

:) Knuz fra Cita og hypzerne :)

:D I lOvE My HyPzEr :D

M-Modig
E-Elskelig
R-rar
K-Kærlig
U-Urealistisk
R-Romantisk

Msn: libnap2002@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har set den....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2004 18:35
Det er godt nok noget tid siden....

Syntes at den er meget god, men også lidt voldsom.
Især dér hvor hun skærer i sig selv! PUHA!
*Hader blod!!!*

Men ellers meget god film..

-Camilla

:-D Kram fra Camilla og Wonder :-D
Hvis du ikke må få en hest...
Så køb et marsvin! :-P
Jaller's Marsvine Opdræt
0
0
Svar på denne tråd

God film
Forfatter: 
Dato:  02-02-2004 22:27
Hej.

Jeg så den juleaften, på min lillebrors blærbare...
Den er god synes jeg, gode skuespillere, god handling... meget tragisk. Jeg synes bare at forvandlingen går lidt for hurtig? Ved ikke om det bare er mig...?
Hendes storebror, er da ret lækker :-)

-Nemesis

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider