Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Til *GUFFEN*
Forfatter: 
Dato:  07-07-2001 16:25
Hej med dig!!

Jeg er en pige på 13 år.
Jeg ville lige fortælle lidt om min pony:
Jeg kalder den for fritten, og den er Araber/New Forest:
Den står på en super-god rideskole.
Jeg er vild med at starte stævner....- om jeg så vi
nder eller ej!!
Jeg starter LC-trav og LC i dressur, men min pony har vist nok startet LB eller højere med sin tidligere ejer.
Jeg håber også på at komme op at starte højere klasser.
Sidst jeg var til stævne vandt jeg en 1. plads i LC, og jeg har også vundet nogle 2. pladser, men ellers har jeg ikke været så heldig i dressur.
Jeg har forresten lige nogle spørgsmål:
Jeg kunne godt tænke mig at starte distriktsstævner engang.
Men er der nogle specielle krav, når man skal stille op??
Ja, der er jo` det der med rytterlicens og ID-kort.... men hvad er det egentlig??
Håber du svarer!!
Mange hilsner fra *FRITTEN* og Fritten!!
P.S. I spring starter jeg kun LE, for Fritten har kun sprunget i et halvt år!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til *GUFFEN*
Forfatter: 
Dato:  07-07-2001 17:42
Hesa fritten, jeg har osse en araber-new forest han er en vallak på 7 år
og heder forza maldini.ham skal jeg starte mange spring stævner på og måske osse jagter.hans forældre var bege B-Ponyer i spring så han har det i kropen,han har sprunget 130 i lystspringning,og han er 136 cm.:-0
jeg har osse en araber blanding men han er for gammel til at starte til stævner men elsker at springe men kommer kun iskoven og for da osse nogle små spring en gang imelem han heder Valiant! og så har min mor en nordbakke der heder Kalle.Nåååå jo jeg er osse 13 år:-0B-)
jeg ved nu godt at jeg ikke heder guffen.men alser det så så spændene,ud nå du osse har en lille araber sag.vil du ikke lige skrive hvor høj, din pony er hvad han heder o.s.v.
Tusinder Knuzza Adjoa.
PS.mig dig og guffen/helle har vist noget til fæles med hvors heste,helle har jo en araber-new forest-fuldblod-sportspony,sådan ca.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-07-2001 18:36
Ja jeg tror også at vi har noget til fælles;-)

Det var også derfor at jeg skrev til *GUFFEN*:-)
Min pony er en over mega dejlig pony.B-) B-)
Jeg ved ikke hvor høj den er, men jeg syntes at den har en helt tilpas højde til mig!!;-) ;-) ;-)
Hilsen *FRITTEN*;-);-);-);-);-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-07-2001 10:14
Hejsa fritten hvor bor du?jeg bor lige omkring Næstved på sjæland på dejlig gård
:-0 jeg vil osse lige sige at mine HESTE er SUPER SUPER DEJLIGE:-0:-).
Bare skriv til bage!hvis du bor på sjæland kunne det være sjovt at mødes til stævner osse sammen med Guffen/helle;-)ja med vores dejlige araber ponyer.hvad farve er din pony?
Forza Maldini er:Lyse brun med en stjerne blis.og to sokker på bagbendene.
og Valiant er:kastanje brun med to sokker på bagbendene.

Men vil du ikke lige svare??

Knuzza en der har noget tilfæles men Helle og Fritten:-0

Adjoa.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-07-2001 16:14
hej *FRITTEN* og Maiken/Adjoa
Jeg ville bare lige skrive at jeg også har en Araber/new forest .
hun er en western hest . og selv om hun er hele 24 år er hun stadig meget frisk OG MEGET SØD .hun hedder Sally og er mørkebrun med blis og en sok + en tigerhov på venstre baghov ( smuk ! ), ca. 140 i stg. . men hun er desværre halt og har været det i snart TRE MÅNEDER !!! Snøøøøøøøøøøft !!!! dyrlægen sagde først at han ikke kunne garantere at hun ville komme sig , men nu har hun det meget bedre og han siger at hun bliver frisk igen men jeg må stadig ikke ride på hende , øv ! nå , det er total ligemeget , bare hun bliver rask !

hilsner fra daphne

ps. jeg har også en meget sød og meget smuk haflinger hoppe , med stjerne der er ca. 145 i stg. , der er i fol og skal fole i marts , JEG GLÆDER MIG !!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-07-2001 23:04
hej Fritten, Maiken/Adjoa og Daphne

jeg har og så en Araber/new forest!
Hun er 3/4 araber og 1/4 new forest.
Hun hedder Mischa og er kanon dejlig, hun har to bagsokker, en stjerne og en snip på venstre næsebor, hun er 13 år og jeg har fået hende for 5 uger siden!

jeg har også en welsh pony sec. B som hedder Ranja hun er også kanon dejlig!

Knuz Josefine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider