|
|
| Hjælp mig lidt.. (noget med konfirmations-tale) |
| Forfatter:  |
Laura- |
| Dato:  |
30-01-2004 21:01 |
|
Hej!
Det er sådan at jeg skal konfirmeres i år.
Der er ret lang tid til, men alligevel er jeg gået i gang med talen nu - hellere få det overstået nu!
Men nu står det sådan til at jeg ikke aner hvad jeg skal skrive/sige. Så tænkte jeg på at nogle her måske havde et par ideer?
- Håber at i kan hjælpe mig (:
~ Kram Laura ~ ~Ja, kram hende! - Bare en skør tanke  ♥♥ Mamma Mia ♥ ♥Msn: LauraGH@tiscali.dk ---> Tilføj bare =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Blev sidste år... |
Line... |
30-01-2004 21:18 |
|
Jeg blev konfirmeret sidste år og jeg skrev en sang.. hehe.. rigtig flovt da den skulle synges, men hellere det end jeg sku dumme mig med en tale 
Knus Line
♥ Line og Angelo ♥ ♥ Billeder på præs. ♥ |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal skrive det sædvanelige.. :-) |
|
|
skriv:
velkommen blabla....
mange tak fordi i mødte op blabla
jeg er så glad blabla
nu er jeg trådt ind i de voksens rækker blabla
jep ret gode råd ik??
VrinSk fra Nikki, Robin og Felix -ponyerne der ELSKER sne- ~Den der kommer først til brugsen får først handlet ind!~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, bare det sædvanlige.. |
Wondermone |
30-01-2004 23:20 |
|
Jeg blev konfi sidste år...
Jeg holdt tale og skrev sang (Puha)).. I talen var det bare med fx "tak fordi i kunne komme" og "tak for gaver" osv...
Sunny & Simone Will always be together - The eqipage 4-ever! MSN: Supermone112@hotmail.comBemærk forresten li, at min MSN adresse stod forkert før... Hzzz...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej.... |
Laura- |
31-01-2004 13:11 |
|
Tak for rådene. Håber selvfølgelig at der er flere?
~ Kram Laura ~ ~Ja, kram hende! - Bare en skør tanke  ♥♥ Mamma Mia ♥ ♥Msn: LauraGH@tiscali.dk ---> Tilføj bare =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skrev en tale. |
Super speedy |
31-01-2004 13:34 |
|
Fandt først på slutningen og så på starten. jeg takkede alle med en special tak i talen. min mor begyndte at tude. Det var bare herligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skriv en sang istedet |
IIMalouII |
31-01-2004 13:50 |
|
Ja, jeg ville skrive en sang istedet, det gjorde jeg. Synes det er lidt festligere, og som regel bliver der holdt rigeligt med taler i forvejen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine.... |
Laura- |
31-01-2004 14:19 |
|
Hmmm...
Hvad kunne man fx skrive?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne... |
Laura- |
31-01-2004 14:20 |
|
Naah, jeg bryder mig ikke om at skrive sange. Mine forældre vil også hellere have en tale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhh. kan måsk hjælpe! |
Woofer! |
01-02-2004 01:03 |
|
Hejsa!
Du kunne takke dine forældre (ex. hvis de har betalt festen, eller noget andet vigtigt i dit liv). Måske skrive noget fra en oplevelse der er sjov.
Jeg er ikke komfirmeret endnu, men min veninde lavede et ridene "teater-stykke", hvor skuespillerne var til hest! Jeg spillede med, jeg var vist nok dværg (vi spillede snehvide og de tre små dværge). Men det kræver selvfølgelig at der er plads til et helt hold heste hvor du bor. Min veninde holte det på rideskolen, jeg er medlem af. Der kan man leje rytterstuen. Den skal jeg også leje når det bliver min tur..
Hvis du ikke kan have heste der hvor du skal fejre det, kan man jo også lave et teater stykke uden hest, med noget sjovt underholdene.
Når, men det var vist ikke så meget med talen eller sangen at gøre. Men vælger du at skrive en sang, skal du vælge en melodi alle stortset kender, ellers tror jeg de alder alder ælste stor af når du stiller op med din sang, hvis din melodi er "Ruben og Knud-Uranhjort" eller "Svedbanken-rollespilsangen"! Ej nu bliver det vist pjat!
Men held og lykke.
Woofer..? Derfor..!! Woofer, verdens bedste gummiand!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|