Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Projektopgave - mobning?!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 10:49
Daws!

Så startede vores prjektuge for alvor.. Hovedemnet er "konflikt" og i vores gruppe har vi valgt at skrive om "mobning i skolerne".. Så tænkte vi på om i havde nogen idéer til hvad projektopgaven kan indeholde? Vi er allerede igang med at besvare en masse spørgsmål som "hvad er mobning", "hvem mobber", "hvorfor mobber man" og alt muligt.. Men vi mangler gode idéer til fremlæggelsen og lignende.. Så har du en god idé, så skriv endelig..

Hilsen Kathrine og Tanja..
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med et rollespil?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 10:57
Hvad med at lave et rollespil..?

Altså hvis vi nu siger i er 3 i gruppen så er der 2 der lukker den tredje ude og mobber...

det kunne da være et intresant fremlægnings måde..

:-D Hilsen Jeanette :-D
Jeg elsker ikke Dixi fordi hun er smuk,
jeg syntes hun er smuk fordi jeg elsker hende..!

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 11:10
Ja skuespil er en go idé synes jeg!! I kunne være to der lukker den sidste ude...men så senere kunne den der var blevet mobbet, blevet stærkere og mobbede igen...

Eller noget i den retning
Livet er en fest...på ryggen af en hest
0
0
Svar på denne tråd

En masse fakta...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 11:14
Som f.eks, at folk som bliver mobbet i en måned får de sammen "symptomer" som folk der har været i krig i flere år - kan nok få mange til at tænke over tingene?

Tjah! Fremlægningsmåde? Nok også lidt skuespil, kunne være sjovt...

:-* Mvh. HesteNuzz :-*
Hmm... Hvad skal her stå? *Tænke*
Hvor er min lille Hamlet? *Savner min Hamse* :{-(

0
0
Svar på denne tråd

min lille idé
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 12:10
Hey...

Jeg sys oss det ville være en herre go idé med et skuespil! Og jeg sys oss det skulle handle om nogen som lukker en ude, sker f.eks. tit for mig, godt nok ikk så meget mere, men bare fordi jeg er skater,(altså en pige)det var der mange som ikk kune acceptere, og derfor sagde alt muligt om mig, og så blev jeg alene, men fik så venner, som fik mig ud i noget med bander, vold og sådan noget. Men det er jeg stoppet med, HELDIGVIS, da jeg en dag blev truet med en kniv, gik jeg til min mor og far og fortalte hvad der skete osv. Så gik jeg i terapi med vennerne, og det har hjulpet. Så nu har jeg fået det meget bedre, og de piger som provokerede mig, de tør ikke se mig i øjnene mere. Det kunne skuespillet jo handle om eller noget i den stil! Men held og lykke med opgaven..

Knuz fra lille moi 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 12:12
Jeg har os haft om mobning.. der lavede vi et teater stykke, om en der blev holdt udenfor... Vi fortalte os hvem der bliver mobbet, og om spillet "Kort og godt" prøv søg på nettet der er en masse info ;-)

Held og lykke med det :-D

// Out Kira

Msn: Miss_kira89@hotmail.com
Arto bruger: Only-Bitch >o<

Smil gir' smil :-D
0
0
Svar på denne tråd

Go i'de
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 13:48
Med emnet mobning! Især hvis i får karekter..:) Held og Lykke!
¤~Katrine & Latent Lafaette~¤

Livert er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!

Min rideklub¤ :-D***MIN NYE HJEMMESIDE!!KIG*
0
0
Svar på denne tråd

Ja!............
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 14:09
Jeg har skrevet projekt opgave om mobning, så jeg har rigtig, rigtig meget information om det.

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 14:31
... for de gode råd, vi har valgt at lave et skuespil, interwievs og så en masse fakta..

Knus Kathrine

* Pas på! Jeg kan være en BITCH! Men husk! BITCH står for: Babe In Totally Control Of Her Self! *

* Tjek Maglebjerg Ridecenter v/ Camilla Enemark *

* Messenger *
0
0
Svar på denne tråd

film...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 14:53
film er en god idé, for hvis man ikke kan mobbe til en fremlæggelse, så optag det og lav en mobbe film...

Og el. evt. en brochure...

kram Signe :)

;-D SMIL OG VÆR GLAD ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider