|
|
| En masse forskelligt + nye *billeder* |
|
|
jhn'ske mennesker
jeg nakkede li ´digicam'et med ud til misha og tog en masse billeder med det resultat af ét af dem blev godt men hav fan.. jeg har os fået nogle ældre billeder af hende fra den tidliegr søde ejer 
og så os et billed af mig v ik om i har set det??? men pyt nu får i det så at se.
Misha. er blevet rigtig sød til at skifte bandage og forbinding... hun står bom stille ret dejligt. før lagde hun sig næsten på knæ og hoppede rundt når man forsøgte men nu står hun bare bom stille.
Idag masserede jeg hende rigtig godt, hun nød det helt vildt hun stod bare og slappede helt af det er sq dejligt når man prøver at få den til at føle sig godt tilpas!
massere i nogensinde jeres heste/ponyer???
Nå men her komemr billederne 

Et billed tager idag ret godt sys jeg men hun stritter godt med benet med den grimme gule bandage 

Et mere fra i dag 
èt billed jeg har fået af den gamle ejer hun er vist på vej op efter en rulle utr 

Det billed har jeg os fået af den tidliger ejer Det var det billed jeg faldt for da vi skulle købe hende min lille mus 

Jep dete r vel mig 
det var vist det
-Zazs & Misha- -Hesten bliver mere glad for kys,kram & guf, end for DIT nye sadelunderlag-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode... |
| Forfatter:  |
Isa ;o) |
| Dato:  |
19-01-2004 19:20 |
|
... billeder...  Søtte hypS!
*Knus Isa*Hvis den person du elsker ikke elsker dig, er han ikke den rette for dig. For personen skal elske dig, som den du er  BabeInTotellyControlofHerself@hotmail.com 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fine billeder.. |
|
|
sød hest/pony..
hehe.. go'e billeder!!
Knuz Simone SSKMSS! 2003's fjollenisse på JHN- men kan godt være seriøs!! min menning er ikke altid min holdning!!Broget er bedst!!min hp mail msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 1234567890+999 |
|
|
dejlige billeder jeg kan især godt li' det hvor hun "sidder ned"
Ja jeg massere min hest både på halsen, i sadellejet og i munden...
Nicosilver = Dreng 
Hestehilsner
Solos og Nicolai 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Theis *Hævneren Uffe* |
|
|
hey..
jeg ved godt du ikke skriver det til mig, men til zazs.. men da jeg kender zazs og er en ven af hende.. så vil jeg lige tillade mig at svare for hende..
hun masserere jo nok ikke på skaden, men på ryggen, halsen ellr bagparten....
jeg ved det ikke, da jeg ikke var derude idag..(på NSRK, da jeg er syg)men jeg kender hende godt nok til, at jeg ved, hun ved at man ikke masserer der..
QnuzZer & MøzZer Fra Helletjek min hjemmeside ud: www.heste-marco.webbyen.dk Elsker min hest: Marco Og savner min gamle part: Pony Boy... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| (linette) |
|
|
joh hun er ½ araber ½ fjordhest 
-Zazs & Misha- -Hesten bliver mere glad for kys,kram & guf, end for DIT nye sadelunderlag-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jah.. hun Er |
|
|
Jo bare NUmse dejlig skøn!!
-- Cille --
~ SSKMSS ~
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnmbm,jbn, |
| Forfatter:  |
*Michelle* und da *Laban* |
| Dato:  |
20-01-2004 13:36 |
|
hej, gode billeder og mega dejlig hyps.
det er et vildt flot billede af dig, jeg er altid grim på billeder 
~♥Kramser michelle og laban♥~ ~♥~Ikke at elske sin hest, er som at hæfte budding på væggen...simpelthen umuligt~♥~MSN: micfreak@sol.dk... bare tilføj!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Misha.... |
|
|
Misha er altså bare dejlig...
Knuz Sofie og det madglade dyr Chela!
Til Chela-Musen: I cant eat in the morning coz i love you so. I cant eat in the evening coz i love you so. I cant sleep in the coz im so hungry!
Husk: I skal ikke høre efter hvad jeg siger, men høre efter hvad jeg mener!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|