I dag har vi holdt store flyttedag... Fra kl. 7 i morges, til omrking kl. 9 om aftenen... Bare noget som tager tid
Ej... Det var min bror, som har fået en rigtig lækker lejlighed i KBH. Ret stor... En stue, et soveværelse, et badeværelse, et køkken, og en gang Lige om hjørnet ligger netto, bager, pizzaria osv. Og lægen bor på samme vej
Og så er den endda billig
Og nu går de andre brokkehoveder og brokker sig over ømme muskler... Moi har kun ømme tæer... Spørg mig ikke hvordan jeg fik det Løfter åbenbart med tæerne Men i morgen er jeg sikkert kanon øm... Æv....
Nah.... Hvad har I lavet i dag? Noget spændende? Været ude hos hestene? Nåede jo ikke rigtig andet end at fodre og muge ud hos dem i dag.... Æv....
Lige et GaberN indlæg fra moi
Mvh. TosseTheis Har du nogensinde tænkt på At sælen er en giftig slange? HættemågeGuden
ja, jeg var ude og ride i dag, først red jeg Felicia, men da hun havde gået "hård" undervisning i går aftes var hun lidt træt, så vi tog det stille og roligt.
Bag efter var jeg oppe og prøve en meget dygtig dressur hest, faktisk den dygtigste dressurhest i vindinge, han hedder Posidon, så ham fik jeg mig lige en tur på Man kunne godt mærke at han kan noget
jeg har da os ondt i tæerne.. det er nemlig frygtelig koldt at være oppe hos hypperne så tror faktisk en eller flere tæer er frooset af foden..
tja.. jeg gik en tur med Nikki idag.. gik bare en lille tur for han har jo lige haft kolik så..
så red jeg Robin en dressurtur..
altså hvor at han gik fra kort galop til øgning til parade.. har nemmerlig været alt for sløset med at give efter og jorde..
Qnus *MeFeNiRo*
Og mine små januarelskende hypper ~~men en kat minder jo også om en fisk!~~