Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Store flyttedag *Weee*
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 22:11
I dag har vi holdt store flyttedag... Fra kl. 7 i morges, til omrking kl. 9 om aftenen... Bare noget som tager tid :P
Ej... Det var min bror, som har fået en rigtig lækker lejlighed i KBH. Ret stor... En stue, et soveværelse, et badeværelse, et køkken, og en gang :D Lige om hjørnet ligger netto, bager, pizzaria osv. Og lægen bor på samme vej :P
Og så er den endda billig :P
Og nu går de andre brokkehoveder og brokker sig over ømme muskler... Moi har kun ømme tæer... Spørg mig ikke hvordan jeg fik det :P Løfter åbenbart med tæerne :P Men i morgen er jeg sikkert kanon øm... Æv....

Nah.... Hvad har I lavet i dag? Noget spændende? Været ude hos hestene? Nåede jo ikke rigtig andet end at fodre og muge ud hos dem i dag.... Æv....

Lige et GaberN indlæg fra moi 8-)

8-) Mvh. TosseTheis 8-)
Har du nogensinde tænkt på
At sælen er en giftig slange?

>o< HættemågeGuden >o<
0
0
Svar på denne tråd

svaaar...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 22:21
Det lydder da hyggeligt :)

ja, jeg var ude og ride i dag, først red jeg Felicia, men da hun havde gået "hård" undervisning i går aftes var hun lidt træt, så vi tog det stille og roligt.
Bag efter var jeg oppe og prøve en meget dygtig dressur hest, faktisk den dygtigste dressurhest i vindinge, han hedder Posidon, så ham fik jeg mig lige en tur på :) Man kunne godt mærke at han kan noget ;)

~♥Gullerødder og knuz fra Anso&Felicia♥~
{> Felicia er den bedste hest i verden {>
:P Er du til Hest, eller du til fest? :P
I♥Carex Felicia
0
0
Svar på denne tråd

muhahahah
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 18:28
jeg har da os ondt i tæerne.. det er nemlig frygtelig koldt at være oppe hos hypperne så tror faktisk en eller flere tæer er frooset af foden.. :-P
tja.. jeg gik en tur med Nikki idag.. gik bare en lille tur for han har jo lige haft kolik så.. 8-)
så red jeg Robin en dressurtur..
altså hvor at han gik fra kort galop til øgning til parade.. har nemmerlig været alt for sløset med at give efter og jorde.. :-P

;-D Qnus *MeFeNiRo* ;-D

:-P Og mine små januarelskende hypper :-P
8-) ~~men en kat minder jo også om en fisk!~~ 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider