Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

REM og overskrifter på indlæg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 20:34

Hejsa :)
Jeg tænkte lidt på... Hvad synes I om bandet REM? Og hvorfor? ;) Og kender I det over hovedet? (Det er da ok tit i radioen... Så mon ikke I gør?)
Jeg har selv en storebror, der er Total (Med stort T) REM-freak... Så det er lidt af en selvfølge, at jeg også høre det ;)
Sidder lige nu og hører "The lion sleep to night" med dem.... *HæH* Herlig sang ;)

Nah... Tror jeg vil vende tilbage læsningen af andre indlæg, og prøve at tyde overskrifter...
Når ja! Overskrifter! En lille bøn fra mig... Kan I ikke prøve at lave en overskrift, der kort og godt beskriver hvad indlægget handler om? Bare for at lave nogen eksempler:

"er der ikk nogen der ska..??" - Hvem ved hvad det kan handle om? Nogen som skal en tur til månen? Eller måske nogen som skal på toiletet?

"Er der nogen der hved" Er der nogen som ved hvilke vindernumre, der var i lotto, denne uge? Elle rmåske ikke?

"Spørgsmål..." Spørgsmål? Æhm? Hvilket spørgsmål? Hvad handler det omrking.... Man gider jo ikke læse det, hvis man ved det alligevel er noget man ikke interessere sig for ;)

Dette er ikke et surt opstød - Bare en lille reminder... Man (Jeg vil i hver fald) gerne vide hvad indlæggende handler om, så jeg kan nøjes med at læse dem der lyder interessante... ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
Men en skildpadde ligner jo også lidt en hjort
~ Grizley@mail.dk ~
{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

R.E.M!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 20:42
De er for gode! Kan især godt li' Losing my Religion og Everybody Hurts!

(y) til det band!
Mvh. Anna/Fida
I wish that I could be more like me - and less than you
Før Fido
Msn: anna_jorgensen@msn.com, bare tilføj!

"Argh! Sæbe i øjet!"
0
0
Svar på denne tråd

de var for fede live
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 22:07
Jeg fik æren af at høre REM live i sommer, det var alt for godt og jeg fik et par af deres sokker med hjem...

Hele historien er at de spillede på midtfynsfestival i silende regn. De syntes at det var synd for alle os våde festivalgæster at vi ikke havde tørre sokker, så de havde samlet sokker ind backstage som de så smed ud over scenekanten. Jeg fangede så et par, der ganske vidst var ALT FOR STORE, men princippet i det...

Jeg hra tre cd'er med dem og glæder mig meget til den næste...

Line og Tempo

Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

Æhhh....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2004 22:53
Kan ikke genkende navnet :P

hehe...så jah... ved ike helt hvem de er 8-)

Tag dig i agt for den mand, som intet har at tabe!

Skal du sælge ejerlejlighed eller hus i København, på nogle attraktive vilkår så klik her :

Din Bolig

0
0
Svar på denne tråd

elsker....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2004 17:38
"Everybody hurts"....Elsker REM!!!!

-Lykkelige Flügger :-*
~Hvis du ikke kan se tingene fra den lyse side, så puds den mørke~
♥Du er min 1'ner Kh♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider