Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Scary Movie??
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 18:39
er der nogen der har set Scary Movie3? Har ikk set den, men tror den er MEGA fun!! Det er så fedt der hvor ham der manden spørger: "Where is my daughter?" Og så ser man en lille pige i hvis kjole sidde med ryggen til som siger:"but i am your daughter". og så trækker han sløret af hende, og så ser man Michael Jackson som skriger.. Var ved at dø af grin første gang jeg så reklamen.. Hi, hi..

Høje hestevrinsk fra:
Mig ;-D
Min bortrejste Fie :{-(
Duke B-)
0
0
Svar på denne tråd

nej..........
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 18:43
men jeg skla ud og se den med min klasse på fredag, glæder mig, vi skal også på jensens´ bøfhus og spise den aften
Nicosilver = Dreng B-)

Julehilsner

Solos og Nicolai ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Ska' os' se den...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 19:41
...den ser vildt grinern ud ;D Var ikk' så vild med de første to, men den har sku' være meget bedre! :)

Vibeke og Diamond
Diamond - a girl's best friend ;D
Jamen det' jo jul - ho ho ho? 8-)
Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Skal se den på Fredag eller...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 20:08
Lørdag og glæder mig for vildt:) Først skal vi på Maceren og bagefter ind og se den og så skal vi hjem og hygge os ved Line og PErnille..
¤~Katrine & Latent Lafaette~¤

Livert er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!

Min rideklub¤ :-D
0
0
Svar på denne tråd

tjaa... efter min mening
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 20:15
efter min mening var det noget af det dummeste jeg længe havde brugt penge på, da jeg skulle ind og se den... Måske fordi at mig og min veninde bare ikke kunne dele humoren men dem der havde lavet den, og dem der var der inde! - synes virkelig den er ringe!!

Så hvis man ikke kan lide de to andre, ville jeg råde til ikke at tage ind og se den, men altså... det kan jo også bare være mig... hehe

Men hygge hygge
-Ditte

-Alle klager over deres dårlige hukommelse,
men ingen over deres ringe forstand-

-Nogle ting er bedre i Sverige end i Danmark.
De har bedre naboer-
0
0
Svar på denne tråd

vil os snart se den
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 20:18
har ik set den men vil gerne! :)

ja det der ser så fun ud ;)
der gør de grin emd "the Others" en af mine yndlingsfilm.. The Others er den scence der den mest uhyggelige næsten.. og så r den bar så LAME der.. høh ;)

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Tah for at
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 20:50
være ærlig- og dte skal man jo være 8-) - blev jeg skuffet da jeg så den, syntes 1'eren og 2'eren var meget bedrer - men syntes klart 1'eren er bedst, faldt altså helt ned på den igen!! .. syntes absolut mine penge var spildt- og at jeg ikke kunne se det sjove i filmen ( og har da Været flad af grin over de andre) selvfølgelig er der scener hvor man grinede el. trak på smilebåndet.. men ingen hvor man var flad af grin efter min menning.. havde forventninge rom den var lige så god som du andre - men blev skuffet :-P

-- Cille --

~ SSKMSS :-D ~

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig................
Forfatter: 
Dato:  05-01-2004 23:44
Selvfølgelig skal jeg da det. Den er bare for genial. Jeg tror næppe at jeg har haft så meget grineflip, som da jeg så Scary Movie 1 og 2.. hahaha kan se det for mig endnu, og kan allerede begynde at grine.. Den er for genial ja den er så ;-D

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider