Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Godt nytår. Min pony er blevet stor..:)
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 12:16
Hey alle morgenfriske HNJ-brugere ;)
Håber I kom ind i det nye år, på en god måde. Jeg synes mit nytår, var en dejlig, rolig og betryggende aften.
Hypperne var på "ferie" hos nogen venner, i nabobyen. Vi havde udsigt over hele brønderslev, samt Hjørring og vores egen by. Det var et fantastiskt øjeblik. Vi fyrede nok af i ca. 30 min. og mig og min veninde var ude og kigge til hypperne, nogle gange i løbet af den ½ time. Jason, som ellers plejer at være SKRÆKSLAGEN for høje brag, tog nytåret i stiv hov. ;) Hver gang der kom en raket i luften, gav det et sæt i alle 6 heste :(
Ellers synes jeg selv at nytåret var en god aften, og jeg er utrolig stolt af min lille Jason mus. Freja, som aldrig er bange for noget, tog det som altid i stiv arm. For mit eget vedkommende, fik jeg skullet nytåret ned med lidt champagne.
Lige nu, sidder jeg med en Go-On sodavand ;) og 2 pizzaer i ovnen. 2 forældre der sover, og en storebror der har det skidt, hvorfor mon?

Min lille vovse, var alene hjemme, i år. hun var også bare SÅ dygtig. Da vi kom hjem her i morges, var hun helt cool.. dyyyyyyyyygtig vovse. Helt uden doping ;)

Håber i har alle 11 ( ;) ) fingre tilbaws' endnu.

Hej hej fra Cecilie.

Glædelig Jul folks.

>Jason, min guldklump vil jeg altid elske og holde af<

Min MSN: prupony@hotmail.com-HP: www.abildgaard.tk
0
0
Svar på denne tråd

Jo tak du...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 12:44
HeHe, har vidst alle finger, men tæller lii efter:
1... 2... 3... 4... 5... <- dét var én hånd...
1... 2... 3... 4... <- det var... Hov... hvor nr.5 ?:-)

ArGh!, har fundet den :P altså 10 finger ialt, mangler bare nr.11? ( ;))

Nåå, men dét lyder jo godt for dine dyr, der hvor jeg holdt nytår havde de en hund som havde hvalpe, heldigvis (HøøH) var de ikke bange, eller dér var én der var bange men ellers t*ssede de bare over det hele 8-) Hvalp...!?

Nåå... Tøffer... HeHe... og tja? godt efter nytår :D

QnuZzaR UnD MøZzaR
Mathilde UnD ♥ Futte ♥
MiS YoU Prinsessen :-(

HP-Arto-MSN/Mail
0
0
Svar på denne tråd

Er jeg vanskabt?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 13:14
Ja, altså jeg talte det til 1-2-3-4-5 6-7-8-9-10 11-12-13-14-15 16-17-18-19-20!!! Fingre???!??!?!!!
Godt nytår, ønskes du af:
Anna/Fida
Msn: anna_jorgensen@msn.com, bare tilføj!
Før Fido
0
0
Svar på denne tråd

Hm.......
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 13:46
Lyder godt ;) Mine heste tog det ikke helt så pænt... De løb lidt rundt i starten... ;)

Mistede sq en finger i går. Nu har jeg kun 10 :P

8-) Mvh. Theis 8-)
Men en skildpadde ligner jo også lidt en hjort
{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmh...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 17:16
Anna/Fida: Så har du i hvert fald ikke mistet nogen fingre :D :P

Jamen jeg har skam "kun" 10 fingre? Hmm... Må have helt ubevist tabt den 11... Eller?

~~ Laura ~~
♥♥ Mamma Mia ♥♥
¤ Laura- & Shoney magt for altid ¤

*De egenskaber man selv ikke har, ser man ofte som fejl hos andre*
0
0
Svar på denne tråd

muhhahaha......
Forfatter: 
Dato:  01-01-2004 18:31
var ikke ude ved mine parter så ved ik hvorn de har tgaet det, men de plejer at være helt coole.. :-D og den by gården er i er heller ikke ligefrem KBH hvis i forstår.. :-D der bliver ik fyret så meget af i den by......!!
min kat var alene hjemme.. han har det vidst fint nok.. tror at enten er han meget cool eller os er han døv.. ;-)
jeg har ik talt mine fingre men var ikke ligefrem i nærheden af noget fyrkerværi så håber på de er der endnu.. :-P

* ;-D HoHOhO, Glædelig jul Fra RudoLF ;-D *
:-D ~Og mine 3 juleheste ♥Felix, Nikki og Robin♥~ :-D
;-D Stolt og sindsforvirret medlem af Rensdyrklubben!! Medlemsnavn=RudolF ;-D

~~Husk julemanden kommer kun med gaver til artige heste så stram jer an!~~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider