Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Orh hvor jeg hader fædre.....
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 15:02
Kender I ikke det at ens forældre synes hesten er "ååååååh så kær".... Og så får den altså bare et halv ton godbidder stukket i kæften om dagen.
Sådan er min far.... Kun over for Theis. Buller er der jo ikke andre end mig der kan lide...
Når men altså... Theis får mindst 10 godbidder om dagen, uden at lave noget for dem. Han får lov at rode i min fars lomme "For det er jo så kært", og min far fatter ikke at han skal lade være!
Træner aldrig med godbidder... Fordi de er besværglige at slæbe rundt på. Så ind til i dag har der intet problem været med Theis/godbidder (Ud over han bidder hånden af alle andre end mig, der vil give ham en godbid :P )
Men jeg ville så lige lære hestene lidt kunster... De går nemlig rundt uden noget at lave for tiden... Så ville bare starte ud med en nem kunst. At neje. I starten skulle han bare bukke hovedet ned til jorden, selvfølgelig.... Men Theis er jo vant til bare at kunne stjæle godbidderne... Så han bliver P**** hidsig over faktisk at skulle lave noget for dem.... Så han begynder at stå og slå irriteret med hovedet, samt nappe ud efter min hånd... Får ham så til at lade være med det... Men ikke om han vil lave noget for en godbid. Han begynder bare at skabe sig igen... *SuK* Møg hest... Fik ham så til det til sidst... Menmen... Det er jo ikke just sjovt for hesten heller, for den forstår jo i bund og grund bare ikke hvorfor den ikke må få godbidden. Når den er vant til det....
Argh.... Sur.... Nogen der har en opdragelsesbog der hedder noget i retning af "Sådan opdrager man fædre..."?

8-) Mvh. Theis 8-)
Men en skildpadde ligner jo også lidt en hjort
{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 15:53
For mange godbidder kan faktisk gøre en hest "farlig" ........Den kan blive så voldsom når den tigger, at den skal blive til fare for rytteren.

Min far er bange for vores så....Tilgengæld overfodre han vores katte 8-)

Godt Nytår!!
|Chester| / Vixen
Hvordan skulle man indbilde sig,
at en anden vil kunne holde på ens hemmelighed, når man ikke selv kunne holde på den?
- La Rochefoucauld
:-P Chester89_14@hotmail.com :-P
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 17:11
Heh... Aner nu ikke noget om fædre opdragelse :-P
Har ikk nogen og min mor er så sjældent ude ved hesten og at den får et ton godbidder engang i mellem har hesten overlevet indtil videre... heh....

Mrs. Sparrow

;-DDer findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

Msn: teddy_nathalie@yahoo.dk.

Medlem af SSKMSS! Og er stolt af det...

Verdens største Johnny Depp fan
0
0
Svar på denne tråd

suuk.. :-)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 17:34
kender det så heldigvis ik men det lyder irriternde.. 8-)
min far kommer ik så tit hos mine part ponyer..! men han er helt forgabt i Robin min part-shetlænder.. ;-D
da moi og Lisa (hende jeg passer ponzer for) red hjem til mig på et tidspunkt..
jeg red så Robin og min far synes bare han var så kær fordi at Robin var nød til at strække hals for at kikke over vores plankeværk der vidst er en meter og 5 cm. elelr så noget.. :-P
men er glad for min far ik er bange for heste for altså han er lidt.. men nu har jeg redet så lang tid at han er begyndt at klappe dem lidt mere og sådan noget.. :-D

* ;-D HoHOhO, Glædelig jul Fra RudoLF ;-D *
:-D ~Og mine 3 juleheste ♥Felix, Nikki og Robin♥~ :-D
;-D Stolt og sindsforvirret medlem af Rensdyrklubben!! Medlemsnavn=RudolF ;-D

~~Husk julemanden kommer kun med gaver til artige heste så stram jer an!~~
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 17:39
kan du ikke fortælle ham konsekvenserne af det han gør?

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

TonePetersen
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 17:57
Har jeg gjort et par millioner gange *SuK*
Håber bare en eller anden dag Theis bider hånden af ham.... :-*

8-) Mvh. Theis 8-)
Men en skildpadde ligner jo også lidt en hjort
{> Buller&Theis {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider