Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ordblinde
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 10:05
Jaaa. nu sad jeg lige på Netstasionen(NS
i Højhuset(HH) i Fælelsrummet(53) også kommer der en dreng ind som ikke staver helt lige så godt som mange andre... og der er mange derinde...som der plejer så alle Hakker ned p ham.. men jeg gør det stikmodsatte... og fortæller det ene og det andet.. nå men det er også lidt ligemeget.. men så ville jeg godt høre hvor mange her inde er engenlige ordblinde om det er en lille smule eller meget!...
Og hvad gør jer som ikke er retter i fejlene på dem som staver det forkert elelr lader i dem skrive det som de skriver det ?

Jeg har selv en veninde som er nok ene smule ordblind og hende retter jeg sq næsten altid på med en venlig tone. og det tror jeg sq hun er glad for...

•♥• Med Venlige Vrinsk Fra Malou •♥•
Som ønsker alle en glædelig jul

0
0
Svar på denne tråd

Jeg plejer.....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 11:10
......At rette på folk, min stedfar er ordblind og en af mine IRL venner orblind og jeg pljer at rette dem med et lille smil på læben

Synes ik man skal drille folk med at de er ordblinde eller drille i det hele taget

Alle har ret til et værdigt liv

:D QnuzZz fra ~Ann og den sødeste Jeppe~ :P

Hjemmeside♦Mail♦Præsentation

Hvor godt kender du mig?
0
0
Svar på denne tråd

Ordblinde kan sagtens være dygtige
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 13:09
Min yndlingsforfatter, John Irving er ordblind. Han er vidst så ogs noget med 5 år om hver bog. Men han har skrevet de bedste bøger, og tonsvis af dem. Så man kan sagtens være ordblind og kunne alligevel ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
Jeg er ikke farlig, for jeg er en adventskrans, og nogen gange en varulv, men uden lys!
{> Fire mælkekartoner og et julehjerte {>

Tegneserie-Julekalender
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 13:33
Tror måske min Veninde er en smule ordblind?, meen jeg retter kún på hende hvis jeg selv synes at hun skriver helt vildt forkert :P hun må da også prøve selv?... ;)

GodT Tub´år - QnuZzaR
Mathilde UnD ♥ Futte ♥

HP-Arto-MSN/Mail
0
0
Svar på denne tråd

Der er forskel...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 16:23
Der er altså STOR forskel på at stave dårligt og at være ordblind...
Ordblinde laver tit også frjl i sætningerne, altså hvis man skal skrive: "Hej, jeg hedder Anna, jeg er en pige"
Ordblinde kan skrive det sådan: "Hej, Anna jeg hedder, er jeg en pige."

Der er en fra min klasse der er ordblind. Da hun var mindre troede hun, at hun skulle have briller!

Men hvis der er nogle der staver forkert eller laver fejl som "fordi AT", retter jeg det, men aldrig med en nagativ tone...

Glædelige julehilsner fra Anna
Medlem af rensdyrklubben.
Rensdyrnavn
Dasher

0
0
Svar på denne tråd

gfhbthng
Forfatter: 
Dato:  27-12-2003 20:25
Naj jag er ike orblin

0
0
Svar på denne tråd

Matblind...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2004 21:05
Heii...
Personeligt er jeg det der oftes blir kaldt "matblind"
En dør til matematik... Men jeg får hjælp... Går på privatskole 2 gange ugentligt... Min skole har ikk timer til t hjælpe mig da de bruges til dampbørn... Det sys jeg ozz er helt ok, men det holder bare ikk i længden.. Så kunne jeg jo ligeså godt blive hjemme.. For jeg kan ikk være med på klassens niveau... Selv syntes jeg nogen gange at det er pinligt at blive rettet, men det kommer end på hvordan det blir sagt.. Er det sådan en der bare kan det hele der kommer og spiller smart blir man meget såret.. Det er meget hårdt.. Men for mig går det frem af, for jeg har taget kampen op.. Det kan jo ikk passe at jeg ikk kn lære det når alle andre kan.. Vel?

Alle der har problemer har jeg bare at sige at man kan kun blive bedre, det kan godt ske at det tager tid men det det er det værd...
Ses...
Knus Carina og Soffi..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider