Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min dag i dag -->> LÆS!!
Forfatter: 
Dato:  25-12-2003 16:32
I dag vågnede jeg kl. 8 eller sådan noget.. Så faldt jeg i søvn igen. Kl. 12 tog jeg op til Maja for at ride med >>Team Juelsgaarden<< (Claudia) og hendes ene pony Action.

Hestene var lige blevet taget ind og Claudia var allerede i gang med at strigle osv. Jeg skyndte mig at strigle. Så hjalp Claudia mig med Maja´s nye gamacher, som jeg ikke kan finde ud af at sætte på. Jeg fandt ud af at hendes klokker var for store!! :-( @!#$, lort, pis! Nå, jeg lagde sadlen og gjordstopperen på, tæppe og hovedtøj.

Så tog mig og Claudia ud for at ride. Vi skulle lige ride op på ridebanen, det tager ca. et kvarter. Der kom en knallert og Maja blev slet ikke bange!! *MIRAKKEL* ;-)

Da vi kom op på banen begyndte vi at ride. Jeg var rigtig seriøs i starten og Maja gik hamrende godt. Så skulle vi øve et program som Claudia kunne i hovedet så jeg red bag ved hende. Maja var lidt fræk og ville løbe på langsiderne! :-@ Sygo!

Da vi skulle galopere rettede Claudia på mig. Dumme skid, Arj for sjov. Hun synes jeg lænte mig frem og tog benet tilbage! Jeg forsøgte én gang og det var rigtigt i første forsøg (Er man go´?)

Så red vi hjem.. Nu skal vi snart hjem til mig. Claudia skal sove hjemme ved mig for jeg gider ikke være sammen med min kusine!!

Hvad har i lavet i dag? Håber i gad at læse det.. Der kommer snart billeder fra vores dressur træning..

~KyZ, KramZ & KnuZ BeTTina oG MaJa~
Roser er røde. Violer er blå. Du er pige så pas nu på.
Drenge er stykke. Drenge er rå. Og du ved jo godt hvad de tænker på.
- Medlem af SSKMSS -
0
0
Svar på denne tråd

ude ved ponzzen...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2003 19:41
var ude ved ponzzen, lukkede hende på fold med sin sædvanlige foldkammerat...
Havde Valiant og pusser ude(2 heste jeg passet).
Og Laiduc kulle jo også ud så det kom den også..
Så blev det vist tid til at tage dem alle sammen ind igen, og det var noget bøvl, for den der Laiduc kunne ikk selv gå ude så der stod en pige ved den så den ikke sprang over hegnet.. Hi Hi..
Så skulle jeg endelig ud at ride på Hypzzen med min veninde mette... Vi var lige oppe på banerne for at skridte varm, men det blev lidt mere end skridt.. :-D
Fik endelig øvet LB1en som jeg havde prøvet på de sidste 2 dage men det var ponyen og jeg ikke helt enige om..
Men hun var rigtig fin idag..
Øhhh, nå ja, underviste hende mette lidt for det spørger hun altid om jeg ikke vil, for så går det så godt, siger hun... Hun skal jo starte sit FØRSTE stævne her i januar.. Hi HI..
Har bagt en kage, og sat ved computeren resten af dagen..

Det var vist min dag der gik der...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider