|
|
| er jeg virkelig den enestÈ? |
| Forfatter:  |
anne sofie n. |
| Dato:  |
25-12-2003 12:56 |
|
er jeg virkelig den eneste der nogen gange har nogle fucking dårlige dagem og er fucking sur på sin mor???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej, men |
|
|
efter at have læst din tråd inde på HN, kan jeg nu godt forstå din mor. det der med at glemme at se om den har vand er ike skide smart, selvfølgelig kan man glæmme ting, vi er jo kun mennesker, men når hun så spørger om den har vand kunne du jo svare at du glemte at se efter istedet for at svre ja.
Og at du ikke gider gå tur med din mor, det er fair nok at du ikke gider det, men hvem siger at hun har lyst til de samme ting som dig? Det er jo ikke sikkert at hun synes det er sjovt at gå i biografen eller at tage ud at shoppe med dig. begge dele koster jo også penge...
Selvfølgelig kan jeg da også blive vred på mine gamle, men jeg forsøger på altid at tale pænt til dem og se det lidt fra deres vinkel også.
Line og Tempo
Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte -Faber est suae ciscuae fortunae
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er da uforskammet... |
Fido |
25-12-2003 18:10 |
|
Her er det jeg også har svaret på HN:
Hvordan kan du tro at du kan opføre dig sådan overfor din mor!
Det er da SÅ uforskammet at det gør helt ondt! Helt seriøst, hvis jeg havde råbt dumme kælling efter min mor, havde jeg fået en lussing (eller tæt på, forhun ved man ikke må slå børn)!
Jeg forstår ikke at hun gider tilbyde bare at gå en tur med dig, det kan da ikke være den tid værd.
Og det at du glemmer at tjekke om din hest har vand... Det er da for tåbeligt! Hvad hvis hun stod i et par dage uden vand, fordi hun havde væltet den, eller lignende? Så er det ikke lige skidesmart.
Jeg forstår da godt din mor. Det er da klart hun ikke vil med ud og shoppe, hvis det er sådan du opfører dig.
Det kan være hun gerne vil gå en tur med dig, så i kan få snakket om tingene... Gåture er gode til den slags!
Du skriver hun altid er sur på dig. Tror du ikke det kan have noget at gøre med, hvordan DU opfører dig?
JEg er 13, næsten 14, men jeg ved da godt at man ikke opfører sig sådan!
Glædelige julehilsner fra AnnaMedlem af rensdyrklubben.RensdyrnavnDasher
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
P.U.S.H. -og guitaren!!!:0) |
25-12-2003 19:52 |
|
har også svaret inde på hn men nej du er ikk den eneste der nogle gange er sur på sin mor!
Knus Liv og Ziwarco.P.U.S.H.= pray until somethings happenDER ER INGEN DER ER DUMME.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øøøøh... What? |
Kalina |
25-12-2003 21:24 |
|
Har ikke læst dit indlæg på HN -men er der en der gider lave et link, så kan jeg jo læse det?
Ok, jeg har nogle dage hvor jeg ikke kan klare min mor -men jeg RÅBER IKKE "dumme kælling" efter hende, for jeg ved jo inderst inde godt, at hun har ret i meget af det hun siger...
Kalina; I'm back!!~No Regrets - No Respect~!/ Charme, Selvtillid og Attitude /
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet