1. Hvilken opsætning har du? (dvs. kan du når du går ind på hyggeforum se fx. et indlæg hvor du kan se svarenes overskrift til indlægget eller kan du kun se selve indlægget)
___Jeg kan kun se selve indlægget
2. hvornår svarer du på et indlæg? )når det er sørgeligt når der er mange der har svaret på det.. når der er spørgsmål osv.)
___Når jeg har noget at sige, som de andre ikke har sagt. Eller hvis jeg mener der lige skal kommenteres på billeder...
3. Kikker du KUN på om overskriften til indlægget ser god ud?
___Stort set, ja.
4. hvad er dit "yndlings-indlæg"? (fx. kan du bedst lide indlæg der handler om jul eller fx. hvor der er spørgsmål i)
___ Gode debat indlæg, billedindlæg, spørgsmål (Keder mig så tit

)
5. Hvad er dit "hade" indlæg (fx. indlæg der handler om "min dag din dag" eller fx. om masse spørgsmål osv.)
___Forskellige "klubber", Msn, Konkurrencer, "bedøm min hest"...
6. Synes du ik det er iriiterende hvis du laver et indlæg hvor ingen svarer?
___Det sker ikke så tit, men det er da træls. Isår når der ikke kommenteres så meget på billedindlæg.
7. Hvad er din "yndlings Forfatter" til et indlæg
(vil ikke spørge hvad din hade forfatter er.. det er liidt groft på en eller anden måde.. )
8. hvordan skal den "perfekte tekst" se ud for dig (altså skal den være centreret eller ikke.. skal den være understreget.. skal den skrives med times new roman.. skal den være blå osv
___Som i en dansk stil: enkel, sort skrift, str 12, sat med punktummer, kommaer, afsnit, stort og småt - OG IKKE SMS-SPROG! Det gør mig så gal!
Hilsen heidi