gik en runde på markerne med digikameraet og knipsede en masse af, det her blev så resultatet;)
her ser vi så føllerne som er blevet taget fra, venstre den sorte uden grime, er Cawarno F. Damgaard efter Carano med Capitano til morfar, den lille skimmel med den røde grime er Calasnicof F. Damgaard(staves?) efter Carano med Capitiol som morfar, den store er 2 måneder ældre end de andre han hedder Casparohp F. Damgaard og er efter Carano med Acord II til morfar, de er alle hingste de går rigtig 4 føl på marken men...
den sidste nemlig Cawica F. Damgaard som er helsøster til Cawi F. Damgaard nemlig efetr Cajus med carano til morfar! hun ville hellere ind at æde wrap;)
så gik jeg videre hen til Buggio F. Damgaard som er nykastereret, han var for lille til at blive hingst men gangen og springevnerne er ellers i top!
så gik jeg ned på Marken hvor min pony Scholastica og Sheena går, opdagede at Trolde hvde sneget sig ind, selvom det er livsfarligt når scholle er derinde men de gik nede i den anden ende;)
Trolde han er 1 meter i stang;)
Scholle..
Sheena som er 25 år..
hehe spændene fordi Scholle er kommet hjem på juleferie, hopperne sys han er meget interesant;)
Schakira F. Damgaard som er en 1 årsplag efter carano med Acod II til morfar og helsøster til Casparohp F. Damgaard, hende i hjørnet er Casira F. Damgaard som er helsøster til Celebration F. Damgaard efter Casir med Carano til morfar!
Wica F. Damgaard som er efter carano med Whanfried til morfar, hun er mor til hingstene Cawi F. Damgaard og Celebration F. Damgaard, hun er elite hoppe og mor også mor til Cawica F. Damgaard og Casira F. Damgaard!
Leonora som er mor til Calasnicof (staves??)
hehe min hund Pontus og Leo løber om kap;)