Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Det at tro på sin hest!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 17:56
Min mor tror bare så meget på at willie vil komme op og blande sig i toppen i dressuren. Ikke at han vil være den bedste, og vinde det hele, men at han sagtens kan komme derop og gå!

Men sådan er verden ikke skruet sammen! desværre.

willie er jo som sagt kun de 155 i stg men kun 5 år, og meget smal, han har en ok gang, men så lærenem og arbejdsvillig og så god i hovedet!

Jeg startede min første la1 her i november, og det gik bare så godt. red til 65,17% meget mere end hvad jeg turde at håbe på.

Men jeg tror ikke på ham, tror ikke at jeg vil kunne få særlig meget ud af ham, som jeg egentlig går og håber på, men hvordan kan det være?

Hvorfor kan han ikke komme op og gå, ligesom de store dyre heste? han er god til det han laver, og bare fordi han ikke er særlig stor, så har han bare udstrålling!

Men hvad betyder det for ens ridning at man tror på sin hest, og skal man satse??

Håber der er nogle der forstår dette indlæg, men der flyver så mange tanker rundt i hovedet på mig lige nu, og har bare brug for det kan komme ud!

Tak fordi du lyttede.. :-)

Lige et billede af mit vidunder. :-)

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)

Vinder af krikkepokalen 2003
0
0
Svar på denne tråd

At tro......
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 18:04
At tro på sin hest betyder en del ;) Eller kan man jo ikke sætte sig mål ;)
Synes han ligner en fin hest med en dejlig udstråling på billederne.
Og selvfølgelig skla man satse i ridning. Det skal man altid... Livet er et spil ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
Jeg er ikke farlig, for jeg er en adventskrans, og nogen gange en varulv, men uden lys!
{> Fire mælkekartoner og et julehjerte {>

Tegneserie-Julekalender
0
0
Svar på denne tråd

Sats!!!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 18:18
Tjaeh, jeg har en pony netop ligesom dig, han har ikk' megen gang, men er utrolig øvelsestræk og MEGET udstråling ..
Vi troede ikke han ville nå så langt, men han er blevet A-pony i dressur og går landsstævner hvor han ligger lige udenfor placeringerene ..

Hvis du har viljen og arbejder hårdt for det, så kan det sagtens lykkedes ;) TRO PÅ DET ;D

Held og lykke :)
0
0
Svar på denne tråd

Tak :-)
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 18:28
Bliver helt glad nu..

kender i ikke det at man får banket et eller andet end i hovedet, og så kan man bare ikke komme fra det igen!

Og jeg tror på willie, men er så bange for at blive skuffet! dog tror jeg ikke på det. for willie har en stor vilje, og som man siger:" hvor der er vilje, er der vej".

Til jannie!

ja bozze er fantastisk, så jer til billund´s landstævne, han gik virkelig godt. :-)

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Marlene
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 18:49
Hehe takker :)
Jaah han gik okay til det stævne, om lørdagen.. Men om søndagen gik det a' lort, men det var mest min skyld eller det VAR min skyld ;)

Han går MEGET bedre nu ;)

Men tro på det :)
~Jannie&Bozze~

Bozze = Min guldklump

Tjek min hp
0
0
Svar på denne tråd

ja tro på det!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 21:49
men dem der rider deroppe i "toppen" har jo kanon heste med suveren gang og der er bar ik noget at komme efter forstå mig ret! de er bare det bedre...! men derfor kan i da godt komme derop af!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

til tone....
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 08:56
ja jeg mener helle ikke DM, eller hvem ved!

Jeg snakker om at han kan klare sig til at ride distriks, og måske komme op og gå en enkelt lands stævne. :-)

Hilsen marlene

0
0
Svar på denne tråd

Tro på det...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2003 12:18
...det skal nok lykkedes! Du siger han kun er 5 år, og han går da super-flot allerede -OG han har virkelig udstråling som du selv nævnte!!!

Hvis man tror nok på noget, skal det nok ske engang... det tror jeg i hvert fald... ;-)

Love & Hugs from:
F-airplay
I Hope You Blow Away
It's my life -don't you forget!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider