|
|
| Ringenes Herre! |
|
|
(Nu må i meget undskylde hvis der allerede er kommet et indlæg i denne stil!)
Er der andre herinde der har set filmen? Altså Kongen vender tilbage?
Har allerede set den 2 gange! ( Maratonet igår og igen idag kl 14:30... Skal også se den igen imorgen klokke 10 og i overmorgen klokken 20... ( I må godt kalde mig en nørd 
Vil bare lige råde ALLE til at gå ind og se den! Det er en storslået film!
Knuss Kristine Tim Christensen -The everlasting sound of real guitar!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Fatter ikke folk gider at gå så meget op i det, så som at klæde sig ud som en Ork..Osv..
Men er mere forståelig for at se filmen 1-2 gange. Så gad jeg squ ikke mere..
Mette & Stjarni Take it Or leave It
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YES, vildt flot! |
| Forfatter:  |
Matilde(Lyfting&Funi) |
| Dato:  |
17-12-2003 19:51 |
|
Jep, har lige været inde og se den, FANTASTISK som de andre  Men synes de mangler et par væsentlige ting for bogen..! Men rigtig rigtig god! ELSKER også bare de film/bøger!
Mette(Stjarni): Hmm, har nok en lidt anden mening, synes det er vildt fedt at folk klæder sig ud til premieren og sådan! Det er da fedt at Tolkien har skrevt nogle bøger som bare fascinerer folk helt vildt! - Og at Jackson har lavet filmene så gode er da bare, WOW! men hver sin smag!
Kærligst Matilde (Lyfting&Funi)
"Start altid dagen med et smil - så er det overstået"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har aldrig.. |
Totzen |
17-12-2003 19:55 |
|
... Læst eller set (Ved ik hvad det handler om) nogen af dem.. :p
Måske er jeg kedelig, men kan ikke c hva der er sjovt i at c 1 masse slås?!
~ Mvh. Totzen ~ Det er bedst at være alene, især når man er to ~ Rensdyr i juleklubben: Cutter ~ ~ Medlem af: SSMKSS ~ |Medlem af farvet humor klub|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| La la la la la... |
Tinky Winky |
17-12-2003 20:07 |
|
Jeg har lige været til marathon... Fra kl. 16.15 i går til kl. 3.30 i dag 
Super flot film! Jeg er virkelig imponeret Selvom der mangler nogle væsentlige detaljer fra bogen...
Men, men, men - den skal have masser af ros herfra 
Jeg skal også ind og se den en gang mere i januar 

- Tinky Winky -
You people laugh because I'm different - I laugh because you're all the same!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej.... |
Pernille&Baronen |
17-12-2003 20:20 |
|
Min klasse skal ind at se den i morgen, i skole tiden. Men næsten alle klasserne. Den film siger man aldrig en skid, så jeg bliver hjemme
*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.*Min HP - E-Mail - MSN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Jewg syns at hele triologien er noget **** |
|
|
ja, jeg HADER og mener virkelig HADER når alle render og snakker om ALT det der pis om ringenes herre.
Jeg har set 1éren og syns den var RØVSYG og som Amelie(totzen) siger så kan jeg heller ikk se det spændende i at en masse mennesker bare står og slås
Min menning... Totzen og mig må holde sammen 
♥♥♥♥♥♥☺☻♥♥♥♥♥♥ ♥M.V.H. Julie♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
MSN=Juliemanden@ofir.dk, bare tilføj mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Har ikk set 1 og 2 |
|
|
Min kæreste er helt syg med filmene, men da jeg skulle se 1 ern faldt jeg i søvn..har lovet ham at se dem en dag, men jeg tror ikke jeg gider give 60 kr for en billet når jeg ved min kæreste er den første til at købe dvd en når den kommer ud, så kan jeg godt vente et år..skal jo os lige se de to første..og jeg gider slet ikke glo på ringenes herre i mere end de tre timer ad gangen..en film ad gangen er nok for mig..men du kan sagtens bilde mig ind at det er en fantastisk flot film, jeg har bare for lidt interesse i sådan nogle film til at jeg gider gå i biffen og se den... Men de 5-10 min jeg så af 1 ern inden jeg sov var også nogle meget flotte 10 min 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har set 1 og 2'eren... |
ZilDe |
18-12-2003 08:01 |
|
... Men ik 3'eren endnu.. Men regner da med jeg skal!
M.V.H Julemanden Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥, Må ha' været mus i et tidligere liv!Julen er over osS <-- Jubii!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg ELSKER RHfilmene...;) |
|
|
Jaaahh jeg ELSKER fanme bare de film, har dog IK set 3eren indnu  meen jeg ska se den i morn kl.18.30 med min veninde og vi ka sq ik vente overhovedet...
Bare min mening fatter ik dem der ik ka li dem, men det er jo ik mit problem hver sin mening...
Jeg er medlem af Arto og hedder -LoVeR-MSN katrine@andersen.mail.dk bare tilføj Man er kun en rigtig rytter hvis man elsker at springe og ride jagter! Glædelig jul og godt nytår ALLE sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var til |
Heidi og ...? |
18-12-2003 22:26 |
|
Hej.
Jeg var til Marathon, Gud hvor var den god! Det var fantastisk at sidde der og se alle film i træk!
Jeg ville gerne se den igen, men det har jeg desværre ikke råd til
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Til Totzen og Jullie: |
|
|
Så forstår jeg godt at i ikke kan lide den, hvis det eneste i har forstået af den bare er at der er en masse mennesker der slås! Filmen omhandler jo UTROLIG meget mere end det!
Knuss Kristine Tim Christensen -The everlasting sound of real guitar!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal ind og |
Dutter |
19-12-2003 09:29 |
|
se den hver dag i hele ugen!!
-Ditte -Alle klager over deres dårlige hukommelse, men ingen over deres ringe forstand- -Nogle ting er bedre i Sverige end i Danmark. De har bedre naboer-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ringenes Herre. |
Lise-Eistla |
19-12-2003 22:43 |
|
Jeg var lige inde at se den i går - WOW hvor var den god!! Skal helt klart ind at se den igen her i juleferien.
Jeg synes også godt at Orlando Bloom kunne havde været en lille smule mere med  Han er bare for hot!
Med venlig hilsen Lise
Over skyerne er himlen altid blå!
Hvorfor nøjes med 3 gangarter, når du kan få 5 ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har set |
Linda & Shetterne |
27-12-2003 15:49 |
|
den...det gjorde jeg fredag d. 19 dec. Den er hammer god!!! De film er bare vildt fede!!! Har selv de to første film, og skal også have 3´eren når den udkommer!!
Hilsen Linda
Se vores hjemmeside http://www.stutteridalbo.ridesiden.dkJEG ØNSKER ALLE EN RIGTIG GLÆDELIG JUL SAMT ET GODT NYTÅR!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|