Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kærester???
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 20:54
Hvornår synes I at man er moden nok til at have en kæreste? Man hører mange 9-12 årige der har en kæreste (?) øhh nej. de har en ven!

Jeg synes det kommer meget an på hvor moden man er, men også på alderen. ca. 16 år. ellers er det en ven.

Også lige til nogle spørgsmål:
Hvor gammel er du?
Hvad er din mening?
Har du en kæreste?

♥♥♥ Når stjernerne falder og himlen er død.
Når solen har mistet sin varme og glød.
Når tomhed er det eneste jeg ser på min vej,
så ved jeg Dynamo han er der for mig..♥♥♥

0
0
Svar på denne tråd

kan ikke følge dig
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 20:55
Kærlighed har ingen alder. .og helelr ej kærester!
Er man først rigtige kærester når man tungekysser og har sex eller hvad?

KAn jeg nu ikke følge dig i!

Hvorfor er kærligehden mere rigtig når man er ældre?

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:00
Jeg synes bare at d er for lamt det der med at man har en kæreste også, slår man op efter en uge, også går man og BLÆRER (ja blærer) sig med det i klassen, intil finder en ny og slår op med. Det er så luder-agtigt! Disse små ludere er der et par stykker af i min klasse.

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:00
Det kommer jo an paa hvor moden man er, man kan da sagtens have en kaereste som 13 aarig hvor man mener det, saa meget man nu kan.

Da jeg var 14, havde jeg da en kaereste, som jeg var meget forelsket i, ikke bare saadan noget "teenagefis" agtigt noget :)

Nu er jeg 16, og har da en kaereste...

Hvis min lillesoester paa 13, fik en kaereste nu, ville jeg nok smaagrine lidt :)

Men en paa 9 kan ikke have en kaereste, saa er det saarn noget, holde haand *fnisfnis* noget ;)

Problemet er nok, at boern paa 13 i dag, har kaerester paa 17-25!? aar, det er ret vildt... Hvad laver de dog med dem? Kender mange paa den alder fra min gamle skole, som rendte rundt med kaerester der var alt for gamle til dem. Fordi saa var de jo seje.

Saa det handler det nok om i den alder, undskyld mig meget, det er ikke for at traede paa nogen.

Men helt aerligt, i 9-12 aars alderen vil jeg mene, man ikke skal gaa op i toej, makeup, drenge, fester og sprut med stadig burde sidde hjemme og lege med barbiedukker. Men jeg er vel bare gammeldags...

Vinter mulenuflinger Rollo :-P
Jeg vil ha' sneeee!
3 tamme hankaniner bortgives t. godt hjem.
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:01
Kærlighed er vel kærlighed!!!!

Selvfølgelig forstår "små" børn jo ikke det samme ved en kæreste som en ældre gør!

Men en kæreste er det vel!!

Kram fra Sisse med Cindy

I AM MAYBE YOUNG,
BUT NOT A FOOLISH ONE!
0
0
Svar på denne tråd

JaaH, det sys jeg jo så...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:04
Jaah, jeg vil også give JULIE ret i at det ikk er noget... Ikk fordi jeg har en kærste... Men hvis det er den man kan lide og gerne vil komme sammen med den pers... Altså bar lige min *holding/menning* Meeen... Nok det samme som *JULIE*...

Hehe, billederne kommer imorn... Dem fra min ferie... *HISTORIEN* ???

;-D :-* 8-) :-P
0
0
Svar på denne tråd

Vedr. kærester
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:12
9-10 årige piger med kærester, synes jeg også virker en smule ... ungt.
Når man er i den alder synes je gmåske kærester er lidt overflødigt. Når man er lige de der par år ældre, er ens kæreste måske en man er "lidt lun på", og senere bliver det mere alvorligt. Jeg tror ikke selv man vil se det sådan, før man selv er gået over til sidste fase.
Hvor gammel er du?
Jeg er 15
Hvad er din mening?
Når man er mindre er kæreser nok ikke de helt vilde følelser, det er forskelligt fra individ til individ, hvor hurtigt den første store forelskelse kommer. Når man er mindre er det nok mere end "man er lun på", selvom man ikke selv vil kunne se det, når man er i den situation.
Har du en kæreste?
Ja, jeg har en kæreste.

Jeg siger velogmærket IKKE, at kærlighed er mere rigtigt når man bliver ældre, jeg tror bare man udvikler en ny form for følelser.

Men jeg giver ret i at kærlighed har ingen alder :D man bestemmer heller ikke selv, hvem man forelsker sig i, og alderen på personen. jeg synes ikke folk har ret til at blande sig i aldersforskellen i andres forhold for øvrigt!!
Greatest spices on earth
were you and I
0
0
Svar på denne tråd

Harj..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:31
Lige min mening.
Jeg er 12(13 om ca 2 måneder) og har aldrig haft en kærste.
Derfor kan jeg ha en mening om det allivel.
De der 9-12 år piger der er det holde hinanden i hånden og et kys på kinden.
Jeg har set en drengs kærstebrev og han var i første klasse!

Men Grisling-Rollo har fat i noget. Jeg er selv tolv og leger stadig(bare ikk med legetøj, men udendørs). Dem der er yngre end os kritisere mig for at lege. De er nogle små poptøser der går op i tøj, MAKE UP, sangere, og tusind andre ting der ikk er godt for deres alder.
Selv går jeg ikk op i tøj og det, men man blir for hurtigt voksen og når man er voksen ævrer man sig over de ting man ikk fik gjordt færdigt...

Men kærlighed har ingen alder...

Skrydning og vrinsk fra Anza :-D
Så er det snart jul! :-D
Stolt med medlem af Rendyrsklubben navn Rensdyret Pist :-D
Msn cool_anza@msn.com og hp vores-verden.ridesiden.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan gølge dig... Delvist...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:32
Jeg mener heller ikke man kan komme sammen med nogle i 10-12 års alderen.
Men jeg synes da man kan godt have en ordentlig kæreste når man er ca. 13 og opefter. Det kommer selvfølelig an på hvor moden man er...

Men mener du ikke man kan have en kæreste uden at have sex?

Hvor gammel er du?
13 - 14 til februar
Hvad er din mening?
Det har jeg skrevet....
Har du en kæreste?
Nej... Men der er en jeg er virkelig forelsket i!

Glædelige julehilsner fra Anna
Medlem af rensdyrklubben.
Rensdyrnavn
Dasher

0
0
Svar på denne tråd

lige lidt kommentarer
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:32
JEg vil stadig holde fast på at man altid kan have kærester uanset alder!

Det er rigtigt ar forelskelse og sådan kan ændre sig en smule med alderen. .at følelserne udvikler si gpå anden måde! Men hvem siger man ikke kan elske hinanden når man er 11 år f.eks?
Det kunen jeg da personligt.. MEget endda! :) Uanset om andre finder det barnligt eller ej!
Og bar fordi vi/jeg ikke var ældre var det ik sådan noget uge-pjat-noget. .nææh vi var skam sammen i over et halvt år! :)

Sååeh!

Og det der emd at være sammen en uge og sådan er der mange, emget ældre der også gør! HAr ikke noget med alderen at gøre, selvom de fleste nok falder i alderen 11-14 år!

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Små hjerner, små fornøjelser! Derfor er det bedst at ha en små hjerne :D" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Hold da op :D
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:34
Der findes forskellige definitioner på ordet "KÆRESTE" og jeg er ret så sikker på, at 9-10 årige piger har en ret anden mening om en kæreste, end ældre piger/voksne mennesker har.
Da jeg gik i børnehave, var der da også et par stykker der blev "kæææærester", herregud ingen anede jo hvad de snakkede om :D

I min klasse var der i 4. (dvs. 10-11 år) opstået en ny dille; kærester.
ALLE som en havde en kæreste, det var faktisk lidt komisk ;) Ingen holdt mere end en uges tid eller to (måske lidt længere), og det var jo ikke andet end en titel i skolen og en lille gave eller to.

Som før skrevet har børn/unge i de forskellige aldersgrupper forskellige opfattelser af ord og betydninger. Jeg synes ikke der er noget galt i at have en "kæreste" i de små aldre, det er jo nok ikke ment spor seriøst, mere en "leg"?

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~

0
0
Svar på denne tråd

Grisling....
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:34
Vil bare lige sige (Y) (Y) til dine holdninger-tror faktisk også jeg legede med dukker som 12-årig 8-) hmmm...nå måske ikke men gjorde det i alt fald nok som 11 årig ;-D

Besvarer lige dine spørgsmål i en lidt vilkårlig rækkefølge :-) først min mening:

Selvfølgelig kan man blive tiltrukket af en person,det kan man ikke sætte alder på :-) men personligt mener JEG at de flest,først når de er 15-16 år(nogle ældre afhængig af deres modenhed), ved hvilke følelser der er involveret,hvor man tidligere bare er 'sammen for at have en kæreste'(know what I mean?),men MÅSKE også begynder at tænke lidt på fremtidsplaner,altså 'holder det mon' osv :-)

Andre svar:
Jeg er selv 21,og ja jeg har kæreste på :-)
-MONICA

"Climb every mountain,
cross every stream.
Follow every rainbow,
until you find your dream"
0
0
Svar på denne tråd

ved ikke helt
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 21:37
øhhh altså jeg er da "lun" som i kalder det, på en på 14 men jeg kender ham så ozz rigtig godt! min bedste ven gennem 4 år er hans lillesøster og han er gode venner med min storebror. ;-D :-D
hvor gammel er du?
jeg er 13.
Hvad er din mening?
hvis man er i ja 0-11 års alderen så er det nok kun for at have en forklaring på hvorfor man er så meget sammen med den person det er nok ikke helt de helt vilde følelser (som jeg har he he ;-)
Har du en kæreste?
nej men jeg er ret tæt på at få en ;-)

det var min mening Qnuzz fra mig....

:-D Frida er den bedste :-D
;-D kun overgået af Oliver ;-D
>o< >o<
0
0
Svar på denne tråd

Vedr. kærester
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 22:30
Jeg fristes til at spørge om det er for at være sej, min kæreste er 16 år ældre end jeg selv??
Greatest spices on earth
were you and I
0
0
Svar på denne tråd

Nejnej nej;)..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 22:33
Grisling & Rollo :
Du fornærmer mig jo helt :-P Er 12, og jeg kan ALDRIG finde på at lege med barbiedukker! ALDRIG! Det er 6-11 år, som leger med Barbie-dukker :-P Uhh! *GrinR*
Heh.. har ihvertfald brændt/myrdet mine for længst.
Hehe ;-)

Men.. Ja.. Kærlighed har asså ingen alder.. Fik selv en 2 dage efter jeg fyldte tolv. Og vi klarede os da fint.. Vi var sammen 9 måneder, og slog op for nogle uger siden - eller rettere jeg gjorde. Synes ikke vi passede sammen mer - og så ikke hinanden ret tit!
Men har en ny i kornet *S* Men ved ikke rigtigt..
Gider ikke ha en - Friheden selv :-P

Også lige til nogle spørgsmål:

Hvor gammel er du?
Fylder 13 om 1½ måned.

Hvad er din mening?
Kærlighed har ingen alder.. men okay! Ville få TOTALT grineflip. hvis jeg så min lillesøster komme med en dreng! For hun er sq tidligt på den.. Hun bruger makeup (i smug! Glitter på øjenene :-O) og går KUN i modetøj. også korte bluser, selvom man kan se hendes.. deller? *S* Ej, vil ikke bagtale min lillesøster over nettet 8-)

Har du en kæreste?
NO! Vil heller ikke..

~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥
~ Miss you Futte♥ :{-(

0
0
Svar på denne tråd

Orh hvad..
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 22:42
Forsaken - 16 år ældre? Hvor gammel er du så?
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥

0
0
Svar på denne tråd

krallemulle
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 22:44
Hvor gammel er du?
-15

Hvad er din mening?
-At det er op til en selv hvornår man synes man e moden nok!

Har du en kæreste?
-ikke lige nu...
Mvh. Julie

MSN: julie_maria_rusbjerg@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Kaerester og vaere lun paa en.
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 22:55
Sad og funderede, nu hvor jeg laeser jeres indlaeg.

Er der forskel, paa kaerester og "elskere"? Og man siger de er forelsket i den og den, fordi han ser godt ud?

Er man kaerester med en, fordi han ser godt ud?

Personligt er jeg selv hamrende forelsket i min egen kaereste, som er 3 aar aeldre end mig, og til tider siger jeg mere bare Pete end "min kaereste" for, jo vi er da sammen. Men synes bare der er en forskellig defirnation paa ordet kaereste.

Jeg vil defirnere forelskelse, som det jeg selv er og blev foerste gang da jeg var 14, saa det er muligt naar man er yngre ;) Man taenker paa personen 24 timer, dagdroemmer, opfoerer sig kikset i naerheden af ham, opfoerer sig som om man da sleeet ikke bryder sig om ham osv, ens hjerte hamre bare man snakker med ham og hvis han siger ens haar har et haar til at stritte for sjov, faar man hele haaret klippet af! (Okay maaske lidt overdrevet, men fatter i min pointe?)

At vaere lun paa, vil jeg mere definere som, wow han ser godt ud, og taenke lidt paa ham og flirte og saa ikke mere... Maaske vaere "sammen" en uges tid.

Men det handler igen om hvor forskellige folk er! Hvis min veninde paa 14 kom og sagde hun havde faaet en kaerste, ville jeg da taenke "naarh hvor fedt" og spoerge hende totalt ud, og de ville nok vaere sammen i jeg ved ikke hvor lang tid.

Men hvis min lillesoester, som kun er et aar yngre, kom og sagde det samme, ville jeg flaekke af grin!

Det handler om hvor moden man er.

Jeg tror ikke jeg stoppede med barbiedukker foer jeg var 14 aar, saa kan i kalde man barnlig :) Min lillesoester paa 13 leger da stadig med mine...

Vil faktisk paastaa, at boern som bor inde i byerne, bliver "hurtigere" modne end os her ude paa landet ;)

Men, jeg vil mene at man skal slappe lidt af, og lade tingene komme som de skal.

En 13 aarig boer efter min mening, ikke rende rundt i mavebluser, totalt stramme nedringede bukser, og drikke som en sindsyg og havde make up paa og ligne en luder. Ja undskyld mig meget, men ser simpelthen for mange som goer den slags.

Det er ikke for at ramme nogen direkte her inde, som ejg naevnte foer er jeg vist rimelig gammeldags i mine meninger om den slags.

Synes f.eks. langt fra det er sejt at hoppe i kanen med en, for at vaere sej. Eller drikke sig hammer stiv naar man er under den lovmaessige alder. Eller rende rundt i ingenting foran drenge. Eller i nogle tilfaelde, maend.

Eller dem som lyver sig ind paa diskotekker osv. - hvad er det seje i alt det? Er der noget jeg er gaaet glip af der? Har jeg mistet pointen? For hvis jeg har, forklar mig lige det fede i at vaere herrelam, og score en masse fyre og have "det fedeste sex" og bare ikke liiige at kunne huske noget dagen efter!?

Burde vaere strammere regler for den slags. Og hvor er foraeldrene henne i de her sitatutioner?

Jeg mener, jeg er 16 aar, og i kan kalde mig kedelig, men jeg gider simpelthen ikke drikke. Jeg maa drikke mig noget saa dum hvis jeg gad, men foretraekker at bruge weekenderne hjemme hos dyrene eller sammen med kaeresten.

Er jeg bare gammeldags og hentet direkte fra det 1700-aarhundrede?

Jeg vil ha' sneeee!
0
0
Svar på denne tråd

hehe.........
Forfatter: 
Dato:  16-12-2003 23:07
Griner...

Det er sjovt som mange af jer skriver:

det er da 6-11 år (skriveren er 12)

Man skal være ca. 13 år (personen er 13)

osv.. hehe.. hellig..

0
0
Svar på denne tråd

kærester er vel altid en leg
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 00:38
det er da lidt min holdning. Overfor sin kæreste kan man jo være 110% sig selv. Det er da mest med kæresten man leger, laver sjov og andre underlige ting.

Jeg havde min første rigtige kæreste som 14 årig. Jeg har aldrig holdt så meget af en person som jeg gjorde af Tobias. Og jeg holder stadig meget af ham, vi er ikke kærester mere, han flyttede til USA to år, så vi slog op. da han kom hjem havde jeg en anden, som jeg havde været sammen med et år på det tidspunkt. Da mikkel slog op med mig efter to år, havde Tobias kæreste.
Men jeg skal da ærligt indrømme at det stadig vender sig i maven når vi er sammen.

Jeg mener ikke at kærlighed har en alder. Men jeg tror på at mange i aldersgruppen 9-13 bare har en kæreste for at være mere voksne end deres veninder og så er det jo ikke en kæreste, men bare en skal vi holde i hånden og kigge på hinanden engang imellem ven.
Der er nogle der har nævnt 6 som en skillelinje for hvornår man er kærester eller ej. Det mener jeg ikke man kan gøre, selvfølgelig har langt de fleste der har været sammen med kæresten i et stykke tid, haft 6 med vedkommene. Men der er da masser af forhold hvor der går lang tid før det bliver en del af hverdagen.

Jeg er selv 18 og har ikke rigtigt en kæreste i øjeblikket, mere en jeg bare kysser fast på. Vi er ikke kærester, det er følelserne ikke til.

Line og Tempo

Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.

-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 08:30
Det handler jo ikk' om alder, selvfølgelig er det jo nojk mere alvorligt, når man bliver de der 15-16 år. Måske ældre? Det kommer jo an på, hvor moden man er :)

Me hvis man er forelsket nok, har kærlighed ingen alder. Jeg kunne sagtens finde på at komme sammen med en, som er meget ældre end jeg selv.. Hvis jeg var foelsket ;)

:) Malle & Mizett :)
-Et umage par ;-D

Time is the space between us
They can call it Mars and Venus
Time is still the space between us
A mystery to all who've seen us

Tim Christensen
-The ever lasting sound of real guitar!
0
0
Svar på denne tråd

dtkhsf
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 11:19
Jeg må "indrømme", at jeg tilslutter mig fuldstændig "Grisling - Rollo"s meninger (y) (måske lige bortset fra det med landet/byen og modenhed - det ved jeg ikke noget om)!

For at svare på dine spørgsmål:

Hvor gammel er du?
Jeg er 16

Hvad er din mening?
At man skal være forelsket i selve personen for at have en kæreste, ikke bare i udseendet, tanken om at have en kæreste eller for at blære sig med det overfor andre.

Har du en kæreste?
Nej

Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 13:38
jeg er 13 (lidt ældre) og jeg synes at det er forkert at mene at dem der er unge (9-12) ikke kan have en kæreste, men på den anden side er det godt for de skal ikke gå rundt og tro at de skal gøre med kæresten som det de ser på tv. Jeg synes det er forkert fordi feks. mig... min halvsøster er 16, vi kan snakke om alt fra kærester til venskab osv. hun har enda sagt til mig at jeg ser meget ældre ud end hende... nå men jeg har haft en kæreste i mere end et år nu.. og jeg holder rigtig meget af ham..!!! og det tror jeg også at nogle der er yngre kan (altså holde af deres kærester). der er selvfølgelig nogen der bare får en kæreste for at såre en eller for at blære sig.... det er deres problem!!! Qnuzzz Ps. det er rigtigt at kærlighed ikke bliver mere rigtigt fordi man er ældre!!!

0
0
Svar på denne tråd

Er ikke...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 13:54
enig med Rollo!
Man kan da godt gå i lavtaljede bukser og korte bluser, selvom man kun er 13? Man kan også opfører sig voksent, selvom man kun er 11?

Det kommer da hel an på ens udvikling.
Man kan da godt have et seriøst forhold til en, selvom man kun er 11-12-13 år? Og hvem siger dem på den alder, går efter udseéndet?

Hel ærlig! Man kan godt høre, det er alle jer som er 16- eller derover, som ikke kan huske hvordan I var som 12-13 årige ;-) Kærlighed har ingen alder!

Det er åndssvagt.. Altså.. bare fordi man er 12, behøver man da ikke lege med barbiedukker og action mand?? Nogle er mere udviklede end andre.
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 13:56
Er enig med "Grisling - Rollo" (y)

Hvor gammel er du?
- Jeg er 14.

Hvad er din mening?
- Jeg er enig i det med at dem på fx. 8-12 år ikke mener det på samme måde som dem der er ældre end dem. Det er ligesom noget andet. Bare lige sådan holde i hånd og måske kindkys engang imellem. Men meget mere er det nok ikke lige. Børn/Unge fra 13-14-15 og opefter, synes jeg, at de mener det mere seriøst. Hvis man kan sige det på den måde. Eller: de mener det på en anden måde. Der er ligesom mere i forholdet end der er mellem mindre børn.
Men det kommer selvfølgelig an på hvor modne de er. Altså fx. kan en 13 årig være lige så moden som en 16 årig.
Ligesom jer andre - hvis min lillesøster kom hjem med en kæreste, tror jeg at jeg ville grine (bare lidt! :D ) :D :D

Har du en kæreste?
- Nej det har jeg ikke.

~~ Laura ~~
♥♥ Mamma Mia ♥♥
¤ Laura- & Shoney magt for altid ¤

HoHoHo... Glædelig juL & HestefuLdt nytåR!

Julehygge & Nytårsdruk til alle!
0
0
Svar på denne tråd

AnnKa mæ Dytte!!!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 14:06
Der findes noget der hedder ironi... ;)

Mvh. Ida & Halifax ♥
~ (y)Fjordpower! ;D ~

0
0
Svar på denne tråd

Forsaken og Rollo
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 14:37
Forsaken: Er han 16 år ældre end dig? Og du er 15... Det vil sige han er 31????? Det er sQ da for sygt!

Rollo: Nej, jeg er ikke forelsket fordi Emil ser godt ud... JEg hade de her ord: "Ej, hvor er han lækker!!!♥" Hader det virkelig!
Emil ser sød ud, er sjov og er utrolig hvad skal man sige... Han kan bare se SÅ ubegavet ud, nogle gange at man bare for lyst til at holde om ham!!! ♥♥♥♥

Glædelige julehilsner fra Anna
Medlem af rensdyrklubben.
Rensdyrnavn
Dasher

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var da 4...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 14:56
...da jeg fik min første kæreste, så I skal ikk' komme her og sige nå'et ;) Ej...men helt ærligt, vi kyssede hinanden på kinden (!), og han spurgte mig, om vi ikk' sku' gifte os, når vi blev store ;D Søøødt!

Fik en anden kæreste som 7-årig ;) Og ham kyssede jeg faktisk på munden flere gange...?

Ved ikk' helt med det der kæreste noget... Altså, man kan da sagtens have en kæreste som helt lille, der er det jo bar' ikk' det helt vilde, og det skal det heller ikk' være...

Vibeke og Diamond
Diamond - a girl's best friend ;D
Jamen det' jo jul - ho ho ho? 8-)
Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Siger ikke...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 15:08
... at en paa 13 ikke kan have en kaereste de elsker, og kaerlighed har ingen alder!

Og jotak, kan sagtens huske hvordan det var at vaere 13 aar, og jeg savner det ind i mellem :)

Men siger at min holdning er, at hvorfor gaar folk og udstiller sig selv paa den maade, og sender signaler de slet ikke har styr paa!? Jeg er gammeldags, det har jeg sagt flere gange nu.

Jeg har altid skulle vaere mere voksen end min alder, ikke ment som pral. Det kan faktisk vaere dybt frustrende. Og det er nok derfor min holdning er saadan.

Mht. til Forsaken, nu ved jeg ikke om din kaereste er 31 aar? Kunne ikke helt forstaa det.

Det synes jeg saa tilgengaeld er lidt "sygt", men saa alligevel. Ville det vaere saa meget anderledes, hvis Forsaken var 30 og han 45? Hvem ville saa fare op?

Jeg skal ikke kunne svare paa om det er gensidig kaerlighed, men aerlig talt, hvad vil en paa 31 med en paa 15? Intet ondt ment imod Forsaken!!! Men man kan da ikke have meget tilfaelles?

Selv havde jeg det underligt ind i mellem, med at vaere sammen med en som vr 9 aar aeldre, og man kunne sagtens maerke vi havde forskellige holdninger.

Kaerlighed har ingen alder, men ville I ikke taenke lidt over det, hvis I vidste, at jeres kaereste var 15 aar da I blev foedt?

Det med kaerester kan diskuteres i al evighed, for vi har alle forskellige meninger! Og dem skal der vaere plads til!

Og det med, at vi ikke kan huske hvad vi lavede da vi var 13 aar, jo jeg kan!

Jeg gik i skole, kom hjem og gik ud til hestene og lukkede dem ud og saa gik jeg ned til en veninde og legede med barbiedukker!!!

Og i det halve aar jeg var 13, brugte jeg meste af tiden paa at lege med barbier, believe or not. Men boede ogsaa i et fremmed land uden venner.

Men laenge leve forskellige synspunkter!

Jeg vil ha' sneeee!
0
0
Svar på denne tråd

Hm.. Sys ik det passer?
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 17:28
... Sys ikke rigtigt at det passer..
1 af mine bedste veninder har en kærester i 9 (Hun r 13 ligesom mig selv) De har været sammen i over et ½ år, og er utrolig glade for hinanden.. Kender da også flere fra 8 som leger med dukker endnu, og er sammen med deres søskende, og deres venner.
Tror det kommer meget and på modenhed!

Hvis jeg fik en kæreste (Hvilket jeg ikke har nu) ville jeg da aldrig kunne finde på at "Blære" meg over det..
Nu er det sådan at jeg er temmelig kræsen med drenge, og har da heller ikke fundet den "Rigtige" endnu (Det syntes jeg ihvertfald ikke) Jeg har masser af drengevenner, og selvom vi godt kan være sammen, og have det rigtig grineren, så ser jeg dem aldrig for andet..

Og ja.. Jeg har da haft 1 par "kærester" i 2-4 klasse, som nok var bare for at kunne føle sig stor?
Hvem har ikke det?
Idag kan jeg da ikke andet end at grine af det ;)

Selvom jeg bliver forelsket ved "Første blik" så ville jeg aldrig komme sammen med personen, da jeg vil vide hvem han er og hvordan han er..

Det er min mening..

~ Mvh. Totzen ~
:-D Det er bedst at være alene, især når man er to :-D
~ Rensdyr i juleklubben: Cutter ~
~ Medlem af: SSMKSS ~
|Medlem af farvet humor klub|
0
0
Svar på denne tråd

mine svar
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 18:58
jeg er 13 år...

og min mening er at... man skal da selv bestemme hvor når man vil have et fast forhold. med EN DRENGGG...
PøLlE SoMmEr R CooooooooLL

KnuZ & MøZ MiLlE UnD MaRsHaLl
0
0
Svar på denne tråd

Hvertfald.........,
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 19:15
Mere moden end dog....

Lærke (Athene)

Køb/Sælg din hest på min Hp, og meget andet!
Happyhorses1
0
0
Svar på denne tråd

Mente...............
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 19:16

Hvertfald mere moden end dig.

Lærke (Athene)

Køb/Sælg din hest på min Hp, og meget andet!
Happyhorses1
0
0
Svar på denne tråd

Modenhed...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 21:10
Jaja, selvfølgelig kommer det an på modenhed - nu er spørgsmålet så bare, hvad er modenhed i den forstand? Er man moden, fordi man har en kæreste, eller har man en kæreste, fordi man er moden? Eller er med på moden for den sags skyld :-P (altså, det danske sprog, ikke...?) Det gælder selvfølgelig ikke for alle.

Man kan vel godt tro, at man er forelsket. Senere viser det sig måske bare, at man ikke var det rigtigt.

Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere

0
0
Svar på denne tråd

HALLO!!!!!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 21:30
Ja lige en lille ting fra mig, jeg syntes IKKE man SKAL være 15 for at ha en kæreste!!!!

jger er 13ÅR! Og har fået min første kæreste for 8mrd siden?? vil ikke sige dette er et "for sjov" forhold, kærlighed kommer asigselv? og IKKE efter alder?!

Hvor gammel er du? 13
Hvad er din mening? man kan har kærester når man vil!
Har du en kæreste? Ja!!!

Black_Beauty & Dingse hyppen!
Hvad kom først Hesten eller føllet?! :-P
GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR FRA OZ! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

personligt:
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 21:44
personligt vil jeg da sige af fra 6-9 år er det måske ikke sådan 100% men når man er ca 11 (kommer and på modenhed) er det måske mere for alvor? vil ikke sige at dem på 6 ikke kan ha haft en ordenlig kæreste, men kunne ikke undgå at se det " når man er 15 er det for alvor" jeg er 13, og har en kæreste på 15, vil ikke sige dette forhold ikke er seriøst? Vi har efterhånden været sammen i 8mrd. Og jeg vil da sige jeg direkte >e-l-s-k-e-r< ham, men dette forhold er måske bare "for sjov?" Jeg kan ikke undgå at blive sådan lidt! dem på 14.15 mener ikke man kan ha ordenlig kærester som fks. 12 årig?? Noget pis rent ud sagt!! det kan man sku da sagtens!!!!!.....

jeg blev sådan lidt sur da jeg så dette, som om 13årige ikke kan ha føelser over for andre?! Tsk tsk!!!
0
0
Svar på denne tråd

Vedr. kærester
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 16:33
Til svarene på mit indlæg.

Ja, jeg er 15 og han er 31. Man, jeg gør i hvert fald ikke, bestemmer jo ikke selv alderen på personen man forelsker sig i. Da jeg begyndte at snakke med ham vidste jeg for øvrigt ikke hvor gammel han var (og jeg undlod at spørge fordi jeg ku se han var en del ældre end mig :P) -og selv da han fortalte mig sin alder, var jeg godt i gang med at forelske mig i ham. :)

Man kan så se det på den måde, at når der er så stor aldersforskel på ham og jeg, gør det det mere kompliceret, end hvis vi var nogenlunde jævnaldrene. Men selvom det er kompliceret og vi så alligevel vil være sammen - så er det vel fordi vi er glade for hinanden ;)

Grisling - Rollo:
Tjoh, ham og jeg er godt nok forskellige steder i vores liv, men jeg synes vi har det fint sammen og har ting at snakke om. Og han har meget med musik at gøre og jeg elsker at høre om det :D (vi mødtes endda til en koncert 8-) ) og ellers interesserer vi os for hinandens liv. :)
Greatest spices on earth
were you and I
0
0
Svar på denne tråd

Deler..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2003 18:45
... Mening med Black Beauty!

Godt sagt ;) :p
~ Mvh. Totzen ~
:-D Det er bedst at være alene, især når man er to :-D
~ Rensdyr i juleklubben: Cutter ~
~ Medlem af: SSMKSS ~
|Medlem af farvet humor klub|
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider