Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Bare et lille spg.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:16
Hejsa..

Jeg har lige et spg.
Hvis du havde en pony, du startede stævner på, og sådan noget.. ville du så sælge den, hvis du ikke kunne starte stævner mere pågrund af din alder?

Jeg kan sige, det kunne jeg ALDRIG finde på :-P
Men jeg ved der er mange koncurrence rytter der går det!! men jeg forstår ved at have hest, at man elsker den, og ikke kun tænke rpå koncurrencer!!!!
Bare lige min mening :-D

OuT Kira
Smil gir smil :-D God Jul & godt nytår:-P

Msn: Miss_kira89@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sælge sin pony
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:18
Tja.. Det ville jeg nok.. Jeg har besluttet mig aldrig at sælge Locky da jeg allerede er særdeles knyttet til hende. Men når jeg bliver 16 og for gammel til at ride pony, har jeg bestemt hverken tid eller råd til at have to heste. Jeg synes også at man skal sælge sin hest hvis den har alderen og behov for at komme til stævner. Ellers kan man jo altid få en passer til den? ;-)

(~¤Team Juelsgaarden¤~)
Put gran i håret, og Be en bøn.
Ring til Jesus så han siger "Av for fanden"
- Msn: Ice_Cream1992@Hotmail.Com -
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:19
Nej, det ville jeg ikke!

~~ Laura ~~
♥♥ Mamma Mia ♥♥
¤ Laura- & Shoney magt for altid ¤
- Alles store mareridt -
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:27
..nok også jeg ville gøre det..neeej.. det ved jeg sq ikk helt.. Men det er jo dyrt at have hest, men hvis jeg kunne, ville jeg til hver en tid, beholde den og bruge den til selskabshest.. og ellers kan man vel altid give små børn små trækketure på den.. i hvert fald hvis an får penge for det.. hi, hi!!.. ej det ved jeg sq heller ikk om jeg ville.. nej det tror jeg ikke, men jeg ville få nogen til at røre den for, mig, og så ville jeg måske lade nogle mindre børn, låne den og ride stævner på den, hvis det altså var nogen jeg kendte.. men ellers ikk..

Høje heste-vrinsk fra mig og min bortrejste Fie B-)
0
0
Svar på denne tråd

Svaert.
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:28
Nu er jeg allerede faldet for ponygraensen, og rider ikke staevner.

Men hvis jeg, som f.eks. en af de gode ponyryttere, var meget staevne minded, og havde talent, ville jeg nok saelge min pony hvis den ogsaa havde talent.

F.eks. ponyen Zar, hvor mange har ikke ejet ham? De har sikkert alle nydt at have ham, og elsket ham hoejt. Men det er bare ikke muligt at beholde alle sine heste hele tiden :)

Hvis jeg bare var staeverytter paa et ikke saa hoejt niveua, ville jeg nok vurdere efter ponyens talent og alder om jeg ville saelge den. Eller evt. faa en passer.

Vinter mulenuflinger Rollo :-P
Jeg vil ha' sneeee!
3 tamme hankaniner bortgives t. godt hjem.
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

HaRj...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:41
Hmm... tja... jeg har 2 stk. 3'er ponyer den ene har jeg haft siden jeg var 4 år dervedse snart 10 år! - så næj nej! - kun ikke finde på at sægle den!!! den anden 3'er pony er en shette pony - og den sægler jeg heller aldrig! - selvom jeg kun har haft hende i nogle måneder... så har jeg jo min Scarlett en 1'er pony jeg har ånt! den skal jo tilbage igen til hende der ejer den! men jeg ved jo hvor den kommer hen og hun vil jo ikke sægle den - ellers kunne hun jo lige så godt have soglt den til mig med det samme!... så har jeg min anden 1'er pony (( Stella )) og hende skal jeg måske af med :( - nå jeg ikke må ride pony mer, men det er kun hvis hun har så stpr kap. til at kun nå højt - for så skal hun have mulighed for det!... men jeg er ikke meget for det... og tror helelr ikke jeg kan nænne det!..
{~ KnuZz & KyZz TanZen ~}
8-) 8-) 8-)

[ ! ] :-P JeG eR mYsTiSk :-P [ ! ]

MSN: TanZen2@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

jahhhh.........
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:51
JEg vil nok sælge den pågrund af penge og tidsmagel hvis man havde en anden hest oveni.. Det kan godt være man gerne vil beholde den fordi man {>elsker den, men det er jo syndt for ponien hvis den er langt i sin uddannelse( f.eks. Landsplan) og elsker at gå, at man så bare bruger den til hyggehest... Tænk på poniens bedste!!! Fortjener den at ende med at blive taget ud af boksen 4-5 gange om ugen og blive striglet.. JA, hvis den er gammel.. Ikke en middelung og frisk hest der har energi og har brug for at blive redet!!!!

Knuzz fra mig og min poni Freia ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Ja d vil jeg!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:53
Nu er jeg konkurrence rytter, og når jeg er for gammel til at ride pony, skal min pony sælges - med den kapacitet hvorfor skulle jeg så ride rundt på den? Jo jeg elsker mine ponyer over alt på jorden, men man skal os tænke på hesten, hvis den nyder stævnerne, hvorfor så lade den gå med mig ??

~Jannie&Bozze~

Bozze = Min guldklump

Tjek min hp
0
0
Svar på denne tråd

Jae når men nu er konkurrence rytter....
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 20:56
Jeg sælger Flicka her maj, medmindre der kommer et godt tilbud inden på hende..!
Nogen siger at det lyder lidt grusomt, men da jeg jo er konkurrence rytter og regner med at blive til noget stort. Så er jeg nødttil det!

Og som nuzzer osse siger, så er det jo synd at stoppe ponyen i dens udvikling hvis det er en konkurrence pony! Og da Flicka simpelthen eeelsker at være til stævne, og spring højt, ja så er det da næsten synd at beholde hende når jeg ikke må ride pony længere fra 2005!

Men altså hver mand, sin mening... :-D

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Til dem der siger ja!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:02
.. har i en hest pony/hest for at starte koncurrencer??

OuT Kira

0
0
Svar på denne tråd

En af dem der siger JA!! Svar...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:11
Nej nej, jeg fik Flicka i fødselsdags gave i år 2000, og det fik jeg hende bare som hygge hest. Men da jeg så havde redet bare lidt lalle-ridning i cirka halvandet år, så begyndte jeg til spring træning og fandt ud af at hun var god til at springe. Og så begyndte jeg til lidt mini stævner og såen, så på den måde fandt jeg ud af at hun var rigtig glad for spring og stævner.. Så...

Og nu starter jeg så landsstævner, men det var først i maj 03' at jeg begyndte til distrikt stævner!! :-D

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Nej..........
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:21
Det kunne jeg aldrig gøre... Jeg elsker mine heste overalt på jorden! Jeg ville hellere dø end at sælge dem... ;) Lige for tiden står jeg med to ponyer jeg ikke kan ride - Jeg kunne da sagtens sælge en/begge og få en god ridepony i stedet. Men det kunne aldrig falde mig ind at gøre! Hvad skal jeg med en god ridehest? Når jeg elsker Buller&Theis ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
Jeg er ikke farlig, for jeg er en adventskrans, og nogen gange en varulv, men uden lys!
{> Fire mælkekartoner og et julehjerte {>

Tegneserie-Julekalender
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er i den situation
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:22
Jeg er nemlig fyldt tretten i år og jeg har en tre´er pony... Hun bliver snart sat til salg, men det er nu ikke fordi jeg er bestemt glad for det :{-( Men jeg er også for stor og tung, så jeg kan alligevel ikke ride på hende om et par måneder... Men hulk :{-( jeg kommer til at savne hende...

Charlotte
Ronja: Springeren

Pelle: Shetlænderen

Oliver: Parten

Medlem af KFJT, Pil
0
0
Svar på denne tråd

Boy skal aldrigsælges!!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:23
Her til Maj 2004, får min søster og jeg Boy i konfirmationsgave. Vi har kendt ham, siden han var ca. 6 år (er 8-9 nu).
Vi vil alrdig nogensinde sælge ham, han skal altid være hos. Når vi falder for grænsen, kan han blive målt op til hest, og så kan vi jo godt ride stævner. Vi er rimlig seriøse, og vi håber begge (min søster og jeg) at nå langt med ridningen. Derfor kan vi jo godt beholde ham. Vores plan er så at få en til hest, en ung én som vi selv skal ride op. Det kan da godt være at vi får en part/passer til Boy, men sælges det skal han aldrig!!

~Carina~
-Dunja, Boy & Monse ;D
Ønsker alle en glædelig jul :)
0
0
Svar på denne tråd

har (DESVÆRRE) måtte sælge min
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:29
gamle pony.. blev for gamel og for lang benet.. hun har virkelig miltarytalenter(efter jeg fik hende til at fatte hvordan man skal galoppere med rytter på ryggen og sån) SAVNER HENDE MEGE`T!! TUDER STADIG!! savner hende så meget {> :{-( ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ville meget gerne købe hende tilbage.. men det er jo synd for hende.. og ja.. har ikk råd til 2 heste...
Team D(ynamite)

Lurifax und Malle

Medlem af: SSKMSS <-- Weee!.. er solt af det! :-P
0
0
Svar på denne tråd

det kunne jeg i hvert fald ikke!
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:33
**overskriften**
Knuz Sofie

Husk: Hestens fejl er rytterens fejl!

Hvorfor ride racerene heste når en blanding er lige så godt?

Min mail

Min hp
0
0
Svar på denne tråd

nej det tror jeg ikke...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 21:58
ved det ikke, nej det tror jeg ikke!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Uha.. har
Forfatter: 
Dato:  14-12-2003 22:01
tænkt meget over det.. men aner det ikke .. der er heldigvis .. nogle år endnu!!

-- Cille --

~ SSKMSS :-D ~

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm.....
Forfatter: 
Dato:  15-12-2003 14:37
Det bliver jeg nød til :-(

Queen skal sælges når mine pony år er færdige!

-Desværre :{-( :(

Darling SKAL være hos mig til at hun falder død om :-D :-P

Knus Line!
0
0
Svar på denne tråd

ja.......
Forfatter: 
Dato:  15-12-2003 15:27
for i skal huske både hest og rytter skal videre

QnuZzZzZzZ Susan, lucas og elvis 8-)

{> Lucas og Elvis {>

hjemmeside¨
Mail >
0
0
Svar på denne tråd

Lucas og Susan
Forfatter: 
Dato:  15-12-2003 20:33
Syntes du at have hest, er får man skal starte koncurrencer?!?!?!
Det jeg ser med at have hest, er en man kan ride, og have nogle hyggelige dage med.. og selvfølgelig at ride stævner.. men kunne aldrig finde på a skille mig med min hest, pågrund af jeg ikke kunne starte stævner.... :-P
OuT Kira

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider