Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Julekalender Afsnit 13
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 10:22
Tabitha vågnede lørdag morgen. Hun gned søvnigt sine øjne, og gloede træt på uret. 12! Hun havde sovet over sig! Duede det åndsvage vækkeur da aldrig? Hun drønede op og kom i tøjet. Hun løb nedenunder uden at ænse sine forældre i køkkenet. Hun fløj ud af døren og sprang på cyklen. Så kom hun i tanke om noget. Hun stoppede så brat at cyklen forsvandt uner hende. Bare forsvandt. Hun faldt, slå sit knæ så det blødte. Hurtigt tørrede hun det værste af, og tog en håndfuld mudder og splaskede på bukserne. Ikke om dette skulle stoppe hende! Hun løb ind, efter mobilen som hun var kommet i tanke om. Hende forældre spurgte hvad der var sket ved hendes knæ... Hun svarede ikke... Først da de sagde de ville komme derned senere, mumlede hun et ok.
Cyklen rulede ind på markedet. Over alt stod heste bundet. Noget mere misrøgtede end andre. hun vandrede lidt rundt mellem rækkerne af ponyer, og søgte. Pludselig standsede hun. Der stod en pony, ikke så langt fra hende. En broget hest på nok 143 cm i stg. Af robust bygning. Hun mente at genkende den, og løb derhen. Hun kunne ikke huske hvor hun havde set den før, men mens hun gnubbede den mellem øjnene, og den blidt prustede på hende, kom hun i tanke om det! For to år siden havde hun haft halvpart på ham! Han var pludselig uden varsel blevet solgt, og hun måtte stoppe med at passe ham. Han havde været den dejligste hest hun nogensinde havde kendt, og altid fyldt hendes hjerte. Navnet var Elliot. Så kom hun i tanke om hendes pony. Hun måtte finde Felix. Men hun kunne ike bare gå fra Elliot, som han stod her. Tynd, misrøgtet, og tilsynladende rædselsslagen for alle andre end hende.
Hestehandleren kom hen til hende. Han spurgte om hun ville købe hesten, som åbenbart havde skiftet navn til Plet. Hun forklarede hurtigt at hun ledte efter hendes stjålne hest... Han svarede hende at der ingen heste var af den beskrivelse her, men at de lige havde sendt et hold med slagteren, hvor han måske var i blandt. Men i det tilfælde var det for sent at stoppe vognen. En tåre trillede ned over hendes kind, og hun tørrede den hurtigt væk med den ene hånd. Den anden hånd gnuede hun i Elliots man. Hestehandleren, som var en ung fyr på nok de 24, så det og sagde:
"Du ser ud til at være glad for Plet... Tag ham... Gratis... Men skynd dig at trække væk med ham inden min far opdager noget. Det er hans heste."
Hun smilede taknemligt, og uden at vide af det, gav hun ham et kram. D ahun opdagede det, trak hun sig genert tilbage, sagde tak, og skyndte sig væk med Elliot.

8-) Mvh. Theis 8-)
Jeg er ikke farlig, for jeg er en adventskrans, og nogen gange en varulv, men uden lys!
{> Fire mælkekartoner og et julehjerte {>

Tegneserie-Julekalender
0
0
Svar på denne tråd

Bravo!!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 10:27
BRAVO!!!

Rigtig godt!!!

HILSEN CHARLOTTE
{>spring ud i livet det værste da kunne ske er at du falder af
0
0
Svar på denne tråd

Ihh.....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 10:29
Kan slet ikke vente til at høre om hun får Felix igen :)

Elliot, ja det navn vækkede noget i mig...
:-) -Anne & Lokka- :-)
;-) Glædelig jul til AlLe! ;-)
0
0
Svar på denne tråd

smukt...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 10:37
smukt....

meeeen hvorfor er de indlæg der manglede (kan ikek huske numrene på dem ) ikke blevet lavet vi eller jeg samler på dem og vil gemme dem!

•♥• Med Venlige Vrinsk Fra Malou •♥•
Som ønsker alle en glædelig jul

0
0
Svar på denne tråd

Super!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 10:56
Et rigtig godt afsnit! (y) Gi' mig mer'! *S*

:-D KysS fra Julemanden :-D
Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥,
Må ha' været mus i et tidligere liv!
Julen er over osS <-- Jubii!
0
0
Svar på denne tråd

god..!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 12:32
endelig lidt mere spænding :-D

-- Cille --

~ SSKMS :-D ~

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

godt!!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 12:56
oz lidt sørgeligt syntes jeg!
Kram Signe! ;D

I ♥ Natusha

Mail Mig!
0
0
Svar på denne tråd

Det er da godt!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 20:19
Men ikk fordi jeg ikk sys det er godt men skulle det ikk handle op jul??
Sys ikk det har meget med sagen at gøre!
Men smadder god bortset fra det andet!
((Knuz fra Linette & Sascha))

{>Sascha {>

((HELT RIGTIGE RYTTERE ER SPRING RYTTER)) (y)

DRESSUR=
(n)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider