Jeg giver Sofie og Luna ret !!
Danske drenge, er heller ikke et hak bedre. - Jeg synes på en måde, at det er " for dårligt ", det stort set kun er om udlæninge, der bliver " hængt op " i aviserne & nyhederne.
Der er fandeme også Danske drenge, som gør de samme DUMME ting. - Vi Dansker er ikke hellige selv. - Er der ingen som er !!
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har de bedste minder, omkring udlæninge ( drenge ) - Men det er " fortid ". - Jeg har ikke " problemer " med at gå på gaderne en mørk aften. Altså i " frygt " for, at der er en 5 stykker, som springer ud fra en busk, og synes at en lyshåret pige, skal turen i gennem.
En ting, jeg IKKE kan klare, det er: At de ser lyshåret piger, som en dukke. Som de bare kan behandle som de vil. - Der har jeg fået ntryk af, at det mest er, udlæninge som mener det. - S'følig er der også Danske drenge som mener det, men ...
... Jah. Sån' er det bare. - Jeg synes bare ikke man skal dømme dem alle, når man ikke kender dem alle. - De er alle sammen forskellige. - Jeg kender nogle som bestemt IKKE er sån' !!
DØM IKKE FOLK PÅ DERES UDSEENDE. ELLER PÅ HVAD I HØRER OM DEM !!
Man skal IKKE udtale sig om noget, man ikke kender til. - Eller er stort set 110 % inde i. - Ja, det var bare det jeg ville sige.
Sorry, hvis dette inlæg, ikke passer 110 % ind, her. - Kan godt se, at det ikke helt gør det. - Så, " SORRY " :-/
Nå, men kan i alle have det godt.
Glædelig jul alle sammen.
- Camilla.