|
|
| ang. mit JHNs længste tråd indlæg.. |
|
|
..Som jeg skrev for noget tid siden. Jeg ved at nogle syntes at indlægget var latterligt, belastende, kedeligt. OK, det var så det kedelige JHN'er der syntes det
Så var der de sjove, underlige, søde JHN'er som hjalp til med at få lavet, JHN's længste tråd. Dette indlæg er mest regnet til disse.
Først; vil jeg gerne takke alle JHN'er der hjalp til, og bagefter sige "tsk tsk!" - Til de kedelige
Og nu, kommer det, inlægget nåde op på:
...er i klar?
......*tromme solo*....
*lagnet går til side, hvad skal der ske?!*
!!202!!
Endnu engang, Tusind tak til alle der hjalp til, giv jer selv en hånd *kæmpe bifald fra sidelinien*
|Chester| At vide hvad man ikke ved, er dog en slags alvidenhed! - Piet Hein*~stolt medlem af Julerensdyrsklubben, navn: VIXEN~* medlem af, *FaRvEt HuMoR*|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WOW 8| |
| Forfatter:  |
Ditte | Glædelig jul.. |
| Dato:  |
09-12-2003 14:50 |
|
Det var jo meget..
|♥ Glædelig jul allesammen ♥|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg undrer mig... |
Punktummet |
09-12-2003 14:56 |
|
...blot over hvordan du kan udtale dig om hvorvidt de der valgte ikke at deltage i indlægget er kedelige.
Nej, jeg deltog ikke i indlægget, da jeg ikke kan se nogen mening i indlæg som det.
Hvad er egentlig det fede i et sådat indlæg? Var det ikke federe med en lang saglig debat omhandlende et seriøst emne..?
Jeg ved at jeg ikke er den eneste der ikke brød sig om indlægget, og nogle skrev det også i tråden. Jeg valgte at holde mig væk, -for ikke at komme til at skrive noget mindre pænt.
Indæg som det tager lang tid at hente og belaster serveren.
Tror jeg stopper nu..
Men fint hvis der var nogen der havde det sjovt.
/Det kedelige Punktum, -ikke efter eget udsagn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hold da op... |
Vibeke (Diamond) |
09-12-2003 14:56 |
|
...hvor vildt  Nu er det bare lige sådan, at det længste indlæg der er blevet lavet er på over 3000 indlæg så...
Men jeg er da ligeglad, synes bar' det er synd hvis HN går ned på grund af sårn nogen tåbelige indlæg. Min mening, I har da lov til at sige "tsk tsk" til *kedelige* mig, jeg er ligeglad...
Vibeke og Diamond Diamond - a girl's best friend  Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WEE!!!! |
Totzen |
09-12-2003 15:22 |
|
Og jeg hjalp *R stolt*!!!
Hvad mon rekorden er?
Hm..
~ Mvh. Totzen ~ Det er bedst at være alene, især når man er to ~ Rensdyr i juleklubben: Cutter ~ ~ Medlem af: SSMKSS ~ |Medlem af farvet humor klub|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Sisse J |
09-12-2003 15:31 |
|
Selv taRk da  Synes nu det var ret griner og godt tidsfordriv
Men.. Her til sidst kunne jeg ikke svare længere... Var der andre der heller ikke havde et "svar-felt" (det jeg skriver i nu...)?????????????
Kram fra Sisse med Cindy
Så er det snart jul hva'!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Punktummet |
Alice (Annabella) |
09-12-2003 16:28 |
|
Det var også lige det jeg sagde til dem, men fik at vide jeg var kedelig, et fjols osv...
Tjaah.. Taknemlig over Jhn?
~ Kh Alice ~ & Hyppen Annabella♥~ Miss you Futte♥ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes også det er mærkeligt... |
Fido |
09-12-2003 16:43 |
|
Jeg mener også at hvis man skal have en rekord skal det være tilfældigt, pga. en debat eller sådan noget... Ikke bare noget med at man skal skrive "Hej..." eller sådan noget...
Glædelige julehilsner fra AnnaMedlem af rensdyrklubben.RensdyrnavnDasher
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alice (Annabella) |
Punktummet |
09-12-2003 18:54 |
|
Skrevet i mit tidligere indlæg i denne tråd: Jeg ved at jeg ikke er den eneste der ikke brød sig om indlægget, og nogle skrev det også i tråden.
-Det var faktisk dig jeg *hentydede* til..
Du skrev lige mine ord, -det er en af grundene til at jeg ikke blandede mig.
Men ja, måske er jeg kedelig... og fred være med det.
M.v.h. Punktummet
| Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wee.... |
Banditoz |
09-12-2003 20:07 |
|
wee jeg var med til at lave det...!!
men altså hvis nogen sys det er kedeligt latterligt hvorfor så svare på det??
men jeg sys nu det var rart grinaren (staves??) 
men altså jer der sys det var latterligt behøver da ikk lige frem og være kedelige...
men altså man har jo forskellige menninger me sådan noget...!!
JuleQnuZz fra julerensdyret Donner Juleponzen Bandit er den sødeste pony på jorden ~ min dejlige pony ♥Bandit♥.....~ Stolt medlem af Rensdyrklubben medlemsnavn: Donner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Alice ( Annabella) |
|
|
- Har lige en enkelt ting at sige til dig. he, iroden hvis at i sy's det er kedeligt, men i bliver da let sure? - Jeg skrev ikke kedelig, i en *ond* mening..
Alice: Da jeg skrev Fjols var det bare i sjov tone, ikke for at være led eller noget.
|Chester| At vide hvad man ikke ved, er dog en slags alvidenhed! - Piet Hein*~stolt medlem af Julerensdyrsklubben, navn: VIXEN~* medlem af, *FaRvEt HuMoR*|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige tittet.... |
|
|
..på statestikken, vi lægger nr. 10 med vores indlæg, skal vi ikke fortsætte det? - okææ, jeg bladre lige en side i ældre indlæg og fortsætter, kom nu!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hvorfor... |
Ida(Halifax) |
12-12-2003 18:20 |
|
....er det nu lige man er hammer-kedelig, fordi man ikke kan se noget sjovt i at over-spamme JHN
Det grænser virkelig til mange punkter fra Adfærdsreglerne af indlæg, der skal slettes!
HVORNÅR SLETTES:
Ved dobbelte indlæg
Ved enslydende indlæg, der er postet i flere fora
Ved indlæg der er postet i et forkert forum
Slettes med en henvisning til det rigtige forum
Ved indlæg med seksuelle undertoner, eller hvor tråden udvikler disse
Ved indlæg der udelukkende har til formål at reklamere for hjemmesider og præsentationer
Ved private indlæg
Ved tomme indlæg fx fejl ved indsætning af billeder
Ved spamming
Ved kædemails eller hoax
Jeg kan personligt finde langt sjovere ting at tage mig til, hvis jeg må være ærlig
Og jeg synes egentligt heller ikke det berettiger jer til at kalde mig kedelig.
/Ida
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|