Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Min weekend.. Har bare så meget...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2003 15:55
Harj derude...

Tjah jeg har været væk en hel weekend.. Syns li at i skulle se den..

Fredag:
Da jeg skull til at spænde gjorden på Otto(rideskolehest) napper han efter mig og jeg er ikke den person der kan takle heste der bider. Så jeg fik en trænerelev til at spænde den og hun slog og jeg tror oss hun sparkede den stakkels hest en gang. Og de andre på rideholdet sagde at han ikk plejede at bide. Så lød det at han havde ondt i maven. Han har vel fået for meget guf. I ridetimen faldt jeg ikk af*happy*!
Så efter ridning havde jeg tralvt da jeg skull på spejderlejr.. Om aftenen gik vi til en station med opbakning ca to km. Bagefter var der tog og metro tur til kbh.

Lørdag:
Havde jeg været på løb rundt i København og det var et eller andet med at man havde taget et billede og så skulle man finde stedet. Der kom man hen til Børsen, Den sorte Dianmant, Christiansborg, Det Kongelige Teater, Nyhavn og til en eller anden sjov statue som gruppen forvekslede med H.C. Andersen så vi kørte ind til rådhuspladsen og så var det ikk den statue så kørte vi tilbage og så fandt vi den i nærheden af Nyhavn *lol*. Og tænk man gik rundt i halv storm med minus grader i blæsten og der oprindeligt var to grader.
Om aftenen holdt man julefrokost i nærheden af Spejder museet. Bagefter var der gaveræs hvor jeg kom med to gaver og kom hjem med en.

Søndag:
Pakke og forberede buffe!
Og så frem til nu..

Med hensyn til Otto syns jeg lig at jeg skal spørg om noget...
Hvor går grænsen for at straffeen hest???

Skrydning og vrinsk fra Anza :-D
Så er det snart jul! :-D
Stolt med medlem af Rendyrsklubben navn Rensdyret Pist :-D
Msn cool_anza@msn.com og hp vores-verden.ridesiden.dk :-D

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  07-12-2003 16:27
En hest der bider skal vide det er forkert!

Jeg vil nok ha råbt lidt højt og givet den en over mulen hvis den bed mig, men ikke sparke!!!

Når jeg sparker en hest er det kun fordi hesten sparker ud efter mig og så sparker jeg igen.

Dog kan jeg ikke udtale mig hvad jeg havde gjort i denne situation, da jeg ikke var der.. der er jo altid 2 sider af sagen. :-)

Hilsen marlene

Endelig nye billeder af willie på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! :-)

Vinder af krikkepokalen 2003
0
0
Svar på denne tråd

det lyder.......
Forfatter: 
Dato:  07-12-2003 21:07
sku da sejt at gå rundt i københavn alene eller hvor mange i nu var... :-P
arj.. kan du ik se forskel på HC. andersen og en helt anden... *tsk, tSK* ;-D
angående "aftsrafning af hest" var det måske ret dumt at sparke og slå den hvis den fx. havde gjordkramper!! jeg mener så det jo ik den skyld at det gør ondt vel????
jeg ville råbe højt nej og slå den over mulen eller bestemt på halsen!!
men man psarker kun en hest hvis den sparker dig!!!!

* ;-D HoHOhO, Glædelig jul Fra RudoLF ;-D *
:-D ~Og mine 3 juleheste ♥Felix, Nikki og Robin♥~ :-D
;-D Stolt og sindsforvirret medlem af Rensdyrklubben!! Medlemsnavn=RudolF ;-D

~~Husk julemanden kommer kun med gaver til artige heste så stram jer an!~~
0
0
Svar på denne tråd

syntes det er
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 10:03
en dum ting at slå hesten over mulen.. Min hest er f.eks Megte bange for hænder nær dens mule.. da der engang ved hans tidligere ejer nok har haft en bremse på.. :-(

Men .. syntes da hellere et hårdt klask på Halasen end et klask på mulen.. tror jeg aldrig jeg kunne finde på .. Min hest er sQ pisse ræd for det .. og vil bare gøre ham endnu mere hovedsky! :-( .. ..

konklusion.. Min Ponse skulle altså gøre noget VIRKELIGT slemt for jeg slog ham i hovedt ..

-- Cille --

~ SSKMS :-D ~

Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 8-)
0
0
Svar på denne tråd

hej 2tm
Forfatter: 
Dato:  08-12-2003 12:09
hård weekend du har haft dig ;)

mht. til hesten der bider.. hvis min egen gør det, plejer jeg at "daske" ham på bringen og sige bestemt "NEJ". for det siger en høj lyd på bringen, og så kan han godt blive forskrækket, og så gør han det ikke igen - og jeg tror nu ikke ligefrem det gør ondt på ham.. men hvis hesten har ondt, skal den selvfølgelig ikke straffes. ved heller ikke hvor smart det er at gøre det på mulen - har set alt for mange hovedsky heste efter sådan nogle oplevelser..

- HEJSA HEJSA.. fråder signatur
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider