Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad gør i??????
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 22:28
Hvad gør i ved en fjordhest man og hale når i er til stævne???? Eller gør i ikke noget ved den?????
Ved godt at det er lidt dumt spørsmål men vil bare gerne vide det... Og hvis i ikke har en fjorhest så må i også godt svare alligevel hvis i ved det.... :-D
På forhånd tak!!!!
0
0
Svar på denne tråd

svar svar
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 22:36
tjja børster den rer den igennem fletter evt. franskfletning øverst eller bare ingen tin :)
nøjagtig ligesom alle andre heste red selv en gang fjordhest til stævnerne :)
|Knus det dingle kræmmerhus| :)
Jeg glæder mig i denne tid; nu falder julesneen hvid, så ved jeg, julen kommer. Min Far hver dag i byen går, og når han kommer hjem, jeg står og ser hans store lommer
0
0
Svar på denne tråd

Daws!!!
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 22:37
Daws!

Jeg ejer ikk selv en fjordhest, men min pony har dog stritman. Jeg plejer bare at klippe halen og manen, der er vel ikke så meget andet at gøre, man kan jo ikke flette deres man. Jeg putter ogs Blue Hors Showshine i, så blir halen så smuk!

Knus Kathrine

* Besøg min hjemmeside som er fyldt med info og billeder :-P *

* Rigtige piger rider, men seje tøser springer højt *

* En kæmpe hilsen til Camilla Enemark, Peter Ø. Andersen, Sandra Enemark og Kartni Nielsen fra Maglebjerg Ridecenter *
0
0
Svar på denne tråd

har ikke selv...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 22:38
en fjordhest nordbakke et eler andet hehe! men har set ude til stævner at folk har klippe manen sådan nordbakke agtig krot så den stritter, og så bare har vasket halen og pandelokken side!

~Det mystiske rensdyret Don~
~medlem af rensdyr klubben~
~specielt medlem af SSKMSS~
0
0
Svar på denne tråd

Babyolie...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 00:02
I både man hale gør underværker! Efter selvfølgelig at have vasket begge dele!

Kyss HesteNuzz
- Uden Hamlet :{-( - *Savner min Hamse*
Msn: Gunhild-aachmann@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

svar til spørg
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 08:37
Hejsa.
Jeg gør aldrig noget ved nogle af mine heste.
Jeg synes selv en hest er pænest når den er børstet, pelsen er i orden og hovene i orden. Den mest naturlige måde. Om den så har KÆMPE vinterpels må den jo stå en times tid i boks med uldtæppe over lænnen, hvis den eftersveder meget.
Jeg kan godt se dem der har dækkener på deres heste fordi det er for besværligt om vinteren med tyk pels. Men ikke hvis de bare skal ride sådan fem gange ugentligt uden de skal ride stævner eller noget. det er klart mest naturligt uden. Nogle heste kan ikke danne vinterpels, men så må man jo lade være med at PAKKE den ind i dækkener, men bare det den har brug for... ;-)

Ses... Godt liv :-P
Jeg hedder Rebecca og jeg er er født d. 02-09-89 og er helt vild med heste og dyr. Jeg rider dressur, spring, laver horsemanship, lystspringer, skovture og meget mere.Ute HP Jasmins HP min hp som er lidt i krakTag den tid ting tar, så ting tar mindre tid.
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 08:58
Når jeg skal til stævne med min fjollerbagge vasker jeg hendes hale og piller den så den bliver rigtig flot, men jeg fletter den ikke.

Hendes man klipper jeg så hun har sådan nogle dragetakker.

Sådan gør jeg:)

Mrs. Sparrow

;-DDer findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

Msn: Nathalie@yahoo.dk.

Medlem af SSKMSS! Og er stolt af det...

Verdens største Johnny Depp fan
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider