|
|
| ædle eller hyggeheste?? |
| Forfatter:  |
yabadoo** |
| Dato:  |
05-12-2003 15:32 |
|
hej hej...jeg ville bare hører om du er mest til de ædle heste (som araber fuldblod o.s.v)...eller hyggehestene (islænder og nordbagge o.s.v)...LÆG MÆRKE TIl at de islænder og fjolbakken sagtens kan være konkurrence dyr..kalder dem bare hygge heste for de ser mere søde og nuttede ud..hehe..
personligt er jeg mest til ædle heste

yabadoo
Rigtig Rytter Rider for Pårupholm YABADOO---Because i`m worth it se billeder af yabadoo under min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de ædle og højstillede! |
TonePetersen |
05-12-2003 15:35 |
|
som DV'eren og Holsteneren! ka bedst lide de ædle og højstillede!
~Det mystiske rensdyret Don~ ~medlem af rensdyr klubben~ ~specielt medlem af SSKMSS~ |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En hest.. |
Alice (Annabella) |
05-12-2003 15:38 |
|
..... Er en hest, og det er forskelligt hvad for nogle jeg falder for. Det kan være lige fra en lille pjusket og fed shetlænderblanding, til en stor, smuk og elegant OX Araber.
~ Kh Alice ~ & Hyppen Annabella♥~ Miss you Futte♥ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan bedst lide... |
Lucas og Susan |
05-12-2003 15:53 |
|
ædle racer vis en Trakehner/araber blanding er det... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm..... Giver... |
*KirA* med *NajA* |
05-12-2003 15:55 |
|
... Alice ret, men ridemæssigt er jeg nok mest til den elegante type som araber, dv... O.s.v....
Hyggemæssigt: En fjordhest
ByE ByE KiRa MedLeM Af InGeN KlUb MSN: minimid@msn.com
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til susan |
yabadoo** |
05-12-2003 15:55 |
|
aragber er I HVERFALD en ædel race...og det er trakhener os..heh
Rigtig Rytter Rider for Pårupholm YABADOO---Because i`m worth it se billeder af yabadoo under min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mine foirtrukkende |
|
|
Er klart ædle, nordbaggere og islændere passer bare ikke til mig, min er selv en ædlere type
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Hygge" |
ZilDe |
05-12-2003 16:56 |
|
Jeg falder tit for de der store kraftige arbejdsheste... *Mums*
Elsker sådan nogle som Irish Cob, beundre deres hovskæg..  En dejlig ismule er absolut heller ikke udelukket!
KysS fra Julemanden Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥, Må ha' været mus i et tidligere liv!Julen er over osS <-- Jubii!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "Hygge" |
ZilDe |
05-12-2003 16:56 |
|
Jeg falder tit for de der store kraftige arbejdsheste... *Mums*
Elsker sådan nogle som Irish Cob, beundre deres hovskæg..  En dejlig ismule er absolut heller ikke udelukket!
KysS fra Julemanden Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥, Må ha' været mus i et tidligere liv!Julen er over osS <-- Jubii!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Prinsessen & CO |
ZilDe |
05-12-2003 17:16 |
|
Jep, sådan nogle dejlige hovskæg-dyr der styrer!
ArrrhG! For snart spat af at når jeg skriver en træd så kommer den dobbelt! Nogle der ved hvorfor? Den har nemlig gjordt det ret mange gange her på det sidste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Svar=) |
[Flügger~Pip-Pip-Fuglen] |
05-12-2003 18:35 |
|
Det er forskelligt..Kommer jo and på hestens personlighed....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krallemulle |
|
|
Jeg er nok også til de ædle... jeg har faktisk en man kan kalde begge dele... high way er temmelig kraftig.. men alligevel er han ædel og højt stillet.
Mvh. Julie
MSN: julie_maria_rusbjerg@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de ælde |
zummer_babe |
06-12-2003 09:48 |
|
er mest til de ælde....
min har selv lidt forældet forældre....
hilsen zummer_babe (. ) (. ) oOo ( ) oOo skal du til dressur kursus i såby ride og køre forening her til januar så skriv lige
:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ret delt. |
|
|
altså jeg foretrækker at ride på blaninger da der tit er både ædel og "hygge" hest i dem. jeg foretrækker lange skridt men er alligevel ikke meget for at ride på de høje:{-( for langt ned men hva´ de er søde de ismuler men der er altså en grænse på hvor mange jeg gider se for jeg ser mindst en hver dag:-P jeg bor over for stutteri bækgård og går i skole med ejerens søn:-) så de ædle er nok at foretrække.knuzz fra sodsvarte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| syntes da det kommer |
|
|
helt an på hestens personlighed...!
-- Cille --
~ SSKMS ~
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva pokker.... |
|
|
-Ja, jeg må jo så være til hyggeheste...!? For det er jo åbentbart der, Islænderen bliver fastlagt!!!
HELT FORKERT.
-Jeg har set mange super ædle islændere... Langbenede, utroligt flot byggede, velrejste m.m....
Dem er da altså mange af... Men når man ikke er så interesseret i islændere og ikke tager til Kåringer m.m... SÅ kan jeg da måske, godt forstå at man kan få, dette forvrængede syn på islænderen!!!!
Knus Sisse&Alfen
Nordens fuldblod - den islandske hestMere rigtigt bliver det ikke!!
-Jeg søger kørelejlighed, til Toppurs stævne på Vilhelmsborg i Februar.. Har du plads i traileren??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyggeheste |
|
|
Jeg kan bedst lide fjordheste fordi jeg selv har en fjordhest og jeg syndes at de er søde.
hilsen catrine

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|