|
|
| Forstuvet foden |
|
|
Hej!
Idag var jeg ude og prøve at springe på Chela, som jeg måske skal have. Det gik fint, men ridehuset var propfyldt og hun var svær at ride rundt mellem så mange heste, men det gik. Jeg skridtede rundt på hende mens springene blev pillet ned og da det var gjort gik vi uden for med hende for hendes nu værene ejer skulle ride hende hjem. Vi stod lidt og snakkede med hendes far mens hun satte sig i sadlen og skulle til at ride hjem af, men før hun kommer i sadlen bliver Chela forskrækket og farer frem med det resultat at hun med sin 500 kilo tunge krop rammer min fod. Hendes ejer kommer i sadlen og for beroliget hedne og rider hjem af. Mig og mine forældre stod stadig og snakkede med hendes far og jeg kunne mæske min fod var lidt øm, men jeg mente ikke det var så slemt. Da vi kom ind i bilen tog jeg mine støvler og min sok af og kiggede på min fod og den var helt blå. Vi tog på skadestuen og jeg kunne ikke gå så min far måtte bære mig. Jeg blev røgent fotograferet og de mente ikke den var brækket, men de var dog i tvivl. De ringer i morgen hvis de finder noget. Det er bare surt for jeg kan ike engagng ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avav...... |
|
|
Stakkels diG!!!!!!!!.. <>
Team D(ynamite)
Lurifax und MalleMedlem af: SSKMSS <-- Weee!.. er solt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avav...... |
|
|
Stakkels diG!!!!!!!!.. GOD BEDRING & TRØSTEKRAMMER HERFRA
Team D(ynamite)
Lurifax und MalleMedlem af: SSKMSS <-- Weee!.. er solt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heiiii=) |
| Forfatter:  |
[Flügger~Pip-Pip-Fuglen] |
| Dato:  |
04-12-2003 18:25 |
|
Også *trøsekram* herfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Ridetur |
|
|
Arj hvor max. surt? Håber du snart får det bedre og at din fod ikke er brækket!! Det er bare så mega træls når man ikke kan ride! ((Trøstekrammer))
(~¤Team Juelsgaarden¤~)Venner er venner i nutid og datid. Men GaGen og jeg er venner for evigt og altid.- Msn: Ice_Cream1992@Hotmail.Com -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet