At en person ringer op og smækker røret på, ved jeg ik helt om jeg vil kalde telefonfis... Jo hvis personen gør det gentagne gange!
Men man kan have fået forkert nummer. Har du aldrig prøvet at ringe forkert, og blevet så nervøs at du hamrede røret på?
Men det er ubehageligt!
Har selv prøvet en udlændinge
(Der var tydelig accent på, klart en udlændinge!) som ringede til mig. Første gang sagde han noget med, "Du i Jylland?" og da han havde ringet et par gange samme dag og ævlet om Jylland, og Aalborg og ikke sagde hvem han var, stak jeg min stedfar telefonen som ævlede løs på islandsk til ham. Han ringede med hemmeligt nummer, så ku ikke finde ham
Efter en uges tid eller to, ringede han igen, da jeg var på vej hjem i toget - han sad og sagde noget med han gerne ville have
*censur*, med en "fyldig" pige og alt muligt. Det var RIGTIG ubehageligt, specielt fordi jeg følte han var tæt på når jeg sad der i toget. Hamrede telefonen på! Men fjolset havde ikke hemmeligt nummer på denne gang, og kunne tydeligt høre det var ham igen! Så sendte nummeret til min mor, og hun fandt ham på nettet og så ringede med stedfar og sagde at hvis han nogensinde ringede til mig igen, ville han ikke kun få ballade med politiet, men også med ham!
Ham fyren ævlede bare om, "Nejnej, jeg bare forkert nummer! Jeg ikke ringe igen! Forkert nummer" - Jaaah hvor dum tror du vi er!?
Så dum som han var, ringede han efter en månedstid fanme igen! Samme nummer, samme stemme!
Flippede SÅ meget ud, blev så gal! Han blev bare svinet til! Han har aldrig ringet igen, LOL! Han blev sq nok ræd... Håber jeg fanme også...!