Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Telefonfis:(
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 13:52
Hey!
Jeg er lige blevet ringet op af en eller anden (selvfølgelig med hemmeligt nummer...)...Da jeg tager telefonen, lægger personen på..."Ha, ha, ha..Skide skægt!!"...Hader virkelig telefonfis...! Har selv gjort det nogle gange, for noget tid siden, men efter jeg selv prøvede det, har jeg ikke rigtig gjort det siden! Det er skide irriterende..man tager glad telefonen, så lægger personen på....

Hvad erfaringer har du haft med telefonfis?

Har du selv lavet telefonfis?

:-D Flügger&Co. :-D
~Sorg er ikke en sygsom~
♥|I Will Always Love You..|♥
Pip-pip-fuglen

0
0
Svar på denne tråd

Haii...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 13:58
- Jah.. Ved selv at ringe :P

- Jah.. Mange gange!
Gør det stadig en gang i mellem ;)

Knus Ditte :)

:P Glædelig jul allesammen :P

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 14:05

Det tror jeg mange personer har prøvet, både selv at ringe, og blive ringet op...

Men hvis der er noen der prøver ved mig, spiller jeg bare med, hvis de alså snakker, så snakker jeg med, dvs. at de faktisk får det hele tilbage i hovedet igen, de får ikk noget ud af det, og jeg tar samtidig pis på dem!!

Prøv næste gang at spil med, så kan du se det sjove i at de gør sig selv pinlige ved at lave tlf fis..

Ja det har jeg.. Det var nu oss meget sjovt.. Men gør ikk mere!

Min signatur

0
0
Svar på denne tråd

telefonfis
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 14:05
jeg syntes telefonfis er skideskægt når personen som ringer siger noget, men ikk hvis de bare lægger på

jeg har gjort det tit en gang men så tog mine forældre telefonen fra mig og siden har jeg ikk gjort det!

*Mvh. Amanda, Honey og Cadot*
¤Laura- og shoney magt for altid!¤
Allesammens store maridt

Glædelig jul..
og hest'år :P...
0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet det groveste!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 14:42
Jeg har prøvet at blive ringet op af en pædofil, som først ringede et par gange uden at sige noget for derefter at lægge på. Så tredje gang han ringede spurgte han med en total klam stemme hvilke underbukser jeg havde på. Jeg hørte det ikke først og sagde så hvad, selvom jeg godt kunne høre at det ikke var godt, og så var han så grov at gentage sig selv!!

Jeg var nær død af skræk da jeg forstod hvad det var han sagde! Jeg smækkede røret på med det samme! Jeg begyndte med det samme på at tude! Jeg tog telefonen og min hund og låste mig inde på toilettet :-D Så ringede jeg til min mor, derefter min, som så ringede til politiet.

Det var bare vildt uhyggeligt. Det værste var næsten at man tydelig kunne høre at det var en voksen man og ikke bare et barn der lavede sjov.. :-(

Jeg har prøvet pænt mange gange at folk ringer op til mig og siger mærkelige ting og siger heeeej på en spooky måde.. Men jeg plejer bare at sige med en normal stemme: "Hvem er det.. " osv.. Så syntes folk ikk rigtig at det sjovt..

JuleKnus Fanny&M&M

0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 15:52
Ja jeg kender det. En dag bliver jeg ringet op og glæder mig til at snakke og det eneste der bliver sagt er: Fedt at ride på en lille pony der hedder Pepsi! Det er da bare skide irreterende...
0
0
Svar på denne tråd

I skolen...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 17:02
I skolen så sys mig og de andre fra klassen et det er MONSTER skægt at ringe ringt til de forskellige klasser og F.eks. sige alt muligt ed man er julemanden og sårn'... ;)
Men vi siger aldrig noget sådan ondt eller noget...

:-D KysS fra Julemanden :-D
Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥,
Må ha' været mus i et tidligere liv!
Julen er over osS <-- Jubii!
0
0
Svar på denne tråd

I skolen...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 17:02
I skolen så sys mig og de andre fra klassen et det er MONSTER skægt at ringe ringt til de forskellige klasser og F.eks. sige alt muligt ed man er julemanden og sårn'... ;)
Men vi siger aldrig noget sådan ondt eller noget...

:-D KysS fra Julemanden :-D
Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥,
Må ha' været mus i et tidligere liv!
Julen er over osS <-- Jubii!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Telefon fis
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 17:08
Det er surt.. ;-) Det er sket 100 gange for mig..

Heh ved ik..!! Forleden ringede der en der kaldte sig Kurt.. Så sagde jeg bare "Hej smukke" for at provokere og personen begyndte at grine (selvfølgelig med den normale stemme) også kunne jeg høre det var Martin.. ;-)

Nixen bixen... Gider ikke spilde penge på det lort..
~ Claudia, Mulle & GaGen ~
♥ Venner er venner i nutid og datid
men GaGen og jeg er venner for evigt og altid ♥
♥♥ Love Mulle ♥♥
0
0
Svar på denne tråd

Hehehehe
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 18:21
huhu
*I min verden findes kun en skat*
**den lille Welsh pony**
:D *Sansi* :D

Medlem af: SSKMSS
Medlem af Rensdyrsklubben
Mit rensdyrsnavn: Reandy :P

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet det groveste!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 19:40
en der ringede med hemmeligt nr. kl. 12 om natten og sagde hej luder, du er fandme så klam, sæk osv. og det er en person jeg ikke kender ku jeg høre på stemmen! det er virkelig ubehageligt, ens mave vender lige en omgang og sætter sig i halsen!

~Det mystiske rensdyret Don~
~medlem af rensdyr klubben~
~specielt medlem af SSKMSS~
0
0
Svar på denne tråd

Telefonfis
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 20:26
At en person ringer op og smækker røret på, ved jeg ik helt om jeg vil kalde telefonfis... Jo hvis personen gør det gentagne gange!

Men man kan have fået forkert nummer. Har du aldrig prøvet at ringe forkert, og blevet så nervøs at du hamrede røret på? :)

Men det er ubehageligt!

Har selv prøvet en udlændinge (Der var tydelig accent på, klart en udlændinge!) som ringede til mig. Første gang sagde han noget med, "Du i Jylland?" og da han havde ringet et par gange samme dag og ævlet om Jylland, og Aalborg og ikke sagde hvem han var, stak jeg min stedfar telefonen som ævlede løs på islandsk til ham. Han ringede med hemmeligt nummer, så ku ikke finde ham :-(

Efter en uges tid eller to, ringede han igen, da jeg var på vej hjem i toget - han sad og sagde noget med han gerne ville have *censur*, med en "fyldig" pige og alt muligt. Det var RIGTIG ubehageligt, specielt fordi jeg følte han var tæt på når jeg sad der i toget. Hamrede telefonen på! Men fjolset havde ikke hemmeligt nummer på denne gang, og kunne tydeligt høre det var ham igen! Så sendte nummeret til min mor, og hun fandt ham på nettet og så ringede med stedfar og sagde at hvis han nogensinde ringede til mig igen, ville han ikke kun få ballade med politiet, men også med ham! :)

Ham fyren ævlede bare om, "Nejnej, jeg bare forkert nummer! Jeg ikke ringe igen! Forkert nummer" - Jaaah hvor dum tror du vi er!?

Så dum som han var, ringede han efter en månedstid fanme igen! Samme nummer, samme stemme!

Flippede SÅ meget ud, blev så gal! Han blev bare svinet til! Han har aldrig ringet igen, LOL! Han blev sq nok ræd... Håber jeg fanme også...!

Vinter mulenuflinger Rollo :-P
Jeg vil ha' sneeee!
Hoste og kærlighed, kan ikke skjules {>
Min hjemmeside | HorseLand
0
0
Svar på denne tråd

moine answers
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 22:01
Hehe.. den gang der var emget tlf. fis emd os herinefra var der bl.a. en der ringede op "Din pony er klam".. "Nånå" sa jeg og smækkede på :-P Grinte af det og sys det var lamt.. jeg blev jo sååååeh ekd af det *NOT* :-P
Derudover er der en del der har prøvet tlf. fis emd mig... mest af alt Kristoffer :-P En jeg kender vi aMSN (Gogo m. Iris går i skole emd ham ;) ).. Han er abre SÅ dårlig til deT! glemmer tit at sætte på hemmeligt nummer og kan NEMT høre det er ham :-P
HAr også selv lavet tlf fis 8-)

LAvede bl.a. engang tlf. fis på ridelejr (i sommers ;) )
min gamle nk-ting Farbod var oplagt da jeg var uvenner emd ham :-P

Sååeh.. "Dav jeg ringer fra Lakuna Online jeg vil gerne stille dig et spørgsmååål.... vil du gerne være:
a. en p-pille
b. et kondom
eller
c. en tampon"

Loool :-P

vi havde det HYLESKÆGT! :D

Snakekde over 40 min med ham 8-)

skriver emre et andet tidspunkt hvis det er.. loool. .var så fun! ;)

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Finder dem sjove
Forfatter: 
Dato:  04-12-2003 13:42
Hehe.. Helt ærligt, lad dem havde den sjov de vil på deres egen regning, for det bliver det! ;) Lad røret fra dig, mens der ikke bliver sagt noget og tænd for fjernsynet - det er jo ikke dine penge :D
Jeg finder dem faktisk et eller andet sted sjove, for jeg kan blive ringet op flere gange på en dag, og det viser da kun at de ikke har noget andet i livet end at ringe til mig ;D
Hvis jeg er ude og ride mens de ringer tager jeg den, høre om der bliver sagt noget i den anden ende, og hvis ikke kommer de ned i lommen, mens der de ikke har lagt på og så kan de sgu bare hygge sig lidt der nede ;)
- Det kan også gå hen og blive ubehaligt, ved at der kommer truelser eller lign.
- Men ting som at de ringer en op og siger at man er en dum lille luder, giver jeg ikke meget for 8-) Det viser kun at de virkelig ikke har noget at lave, men lad dog menneskerne bruge alle de penge de vil på dig, de vil jo så gerne ;)
hehe... lige lidt jeg havde på hjertet.

Kringler & Julelys
8-) ~Dræber Guldfisken CBP~ 8-)
(y)[Hesten er ikke en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] (y)
- Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig! -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider