Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fester....
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:06
Hei alle tingester!
Det helt store emne lige fortiden er: FESTER! Der var fest i fredags, der var jeg godt nok ikke med, men det er det helt nye lige idag! Så er det min veninde Sofie og jeg har planlagt at der snart skal være fest igen..Og jeg holder den hjemme hos mig! Alle tager sprut med og der skal rigtig hygges. Sofie fortalte om det der var sket til festen..Nanna en af min andre rigtig gode veninder, havde været rigtig godt stiv, og hun havde slet ikke hørt efter at hun skulle stoppe nu...Så hun måtte holde kæft hele vejen hjem i bilen, så hendes moar ikke opdagede noget...Puhadada!!

Må i godt drikke?? Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?

Er fester kun sjove hvis der er sprut med?

Fester i tit?

Hvor let bliver i fulde?

Har i gjort nogle sjove/underlige ting da i var fulde??

Så jeg holder altså fest på næste fredag, det skal nok blive sjovt..Hehe...!

:-D Flügger&Co. :-D
~Sorg er ikke en sygsom~
♥|Kærlighed ved første blik?!|♥
Pip-pip-fuglen

0
0
Svar på denne tråd

Mine svar:
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:16
Må i godt drikke?? Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?
Må godt drikke - men ikke stang stiv, men når moar og far ikk er der så ryger det jo bare ned og så ender det med jeg bliver pænt stiv :P

Jah.. eller det syntes jeg! Jeg åbner mig mere når der er lidt sprut i mavsen på mig ;)

Fester I tit?
Så tit jeg kan komme til det!!

Hvor let bliver I fulde?
Lad os bare kalde mig en ekstrem svagdrikker.. hehe :)

Har I gjort nogle sjove/underlige ting da I var fulde?
Jep.. hehe.. Undgår at nævne dem her da der er mindre årige til stede :P hehe.. arj, pjat!

Kringler & Julelys
8-) ~Dræber Guldfisken CBP~ 8-)
(y)[HUSK: At hesten ikke er en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med] (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svarer lige på druk spørgsmålene... heh
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:17
Må i godt drikke??
Ja da! :-D

Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?
Ja det må jeg godt, jeg skal bare selv kunne gå hjem fra festen, eller selv sørge for at jeg kommer hjem i min seng. Med mindre jeg sover hos en veninde!
Men jeg bestemmer faktisk selv... Så... 8-)

Det kommer an på alderen, og om man har drukket før!
Da jeg jo selv har drukket (mange gange før, hehe) så ville jeg ik sys at en fest er sjov uden lidt sprut! :-P Men altså sådan noget som fødeselsdags fester, skal man da selvfølgelig ikke drikke, men det kommer squ an på alderen!

Fester i tit?
Ja alt for meget! Fyy Nina... B-)
Men altså nok i hvert fald hver weekend! Eller hveranden!! Det kommer osse lige an på stævne tiderne osv...

Hvor let bliver i fulde?
Det kommer an på hvad jeg drikker. Men hvis jeg drikker en halv ren vodka, så er jeg nok såen halvstiv! Meeen, jeg kan squ ik lige huske det... Jeg drikker squ bare! ;-)

Ja, og osse ting jeg har fortrudt jeg enten har sagt eller gjort! :-@ Men men men, altså jeg har ik lige været i seng med nogen mens jeg var fuld!!!!

Jae, gid jeg kunne komme med til fest hos dig! Men du må da ha' en kanon fed fest så! ;-D

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

mine svar
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:25
Må i godt drikke?? Ja :)

Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde? Med måde, men men.. ik liii altid d r sårn d blir ;)

Er fester kun sjove hvis der er sprut med? Tjae.. har kun været til MEGET FÅ fester sååeh... ;) Men de r jo nok sjovest med sprut, jo!

Fester i tit? Nøøh... kan man ik liiiigefrem si! ;)

Hvor let bliver i fulde? Hm... tjae.. ik viiildt let! Men arj så meget ska de rheller ik t. .eller.. arj ka ik huske ! ;)

Har i gjort nogle sjove/underlige ting da i var fulde?? Har gjort ngoet andre sys var sjovt, som jeg selv sys er NADA fun :/

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Nina...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:29
Jo tak du :-)

Jeg glemte at svarer selv..Så her kommer mine svar:

-Jeg må godt drikke..Men må ikke drikke mig helt vildt fuld...Men okay på fredag..Skal det nok gå godt..Hehe...! Ej..Der ryger jo noget ned! Og jeg er sådan kan jeg godt lide det (slik..Whatever!)..Så bliver jeg altså ved, og ved..Så Sofie & Sara har lovet at passe på mig;)

Nej..Man kan da sagtens morer sig uden syntes jeg....

Fester i tit?
Ikke så tit..Det kommer nok nu! Nu er Sofie og de andre også begyndt at interessere sig;)

Hvor let bliver i fulde?
Er temmelig lille og spinkel..Så ja jeg bliver let fuld..Hehe!

Ved jeg faktisk ikke...*Gys*:S
:-D Flügger&Co. :-D
~Sorg er ikke en sygsom~
♥|I Will Always Love You..|♥
Pip-pip-fuglen

0
0
Svar på denne tråd

svar..........
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 17:56
Ja, jeg må godt drikke, men jeg må ikke drikke mig viiildt stiv.

Hvis ALLE drikker - ja, så er festerne helt klart sjovest med sprut. For det er meget svært at forstå andres humor, hvis de har drukket og man ikke selv har. Det er meget lidt sjovt at være ædru når alle andre har drukket.

Fester i tit?
Jeps ;)

Hvor let bliver i fulde?
LET!

Ja! Synes egentlig de fleste gør mange dumme ting når de har drukket - eller ter sig åndsvagt. Derfor er jeg også begyndt at skære MEGET ned på mit forbrug. For jeg gider ikke rende rundt og opføre mig latterligt, så folk tænker "sikke en latterlig tøs, hun er da vist ikke liiige gammel nok til at drikke!".
Så nu drikker jeg kun meget lidt, bare lige så man kan mærke at man får det lidt sjovere. Og det synes jeg selv er fornuftigt :) For man får meget nemt et dårligt ry her i Roskilde, hvor jeg kommer fra :( og det har jeg fået for meget af. Så overlader det til de andre - jeg HAR lært af det. Heh....
:-) Knus Trine og Falima SS :)

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige*

FU*K JANTELOVEN!
0
0
Svar på denne tråd

svar......
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:25

Ja, må gerne drikke. Jeg skal selvfølgelig stadig kunne huske og sådan noget.

Hm.. nu går jeg kun til fester hvor der er sprut med, så vil da sige det betyder noget!

Fester i tit?

Ja, er ude hver weekend

Hvor let bliver i fulde?

en ½ flaske vodka, så har jeg det da sjovt.

Ja, det har vi vel alle gjort.
:-D
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤

En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt,
ubeboet ø,
så længe der er fugleklatter på den
~ Lov fra USA

Søger part!
0
0
Svar på denne tråd

Alkohol? - nej tak!
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:40
-For det første har jeg aldrig nogensinde drukket, har alrdig spurgt/tænkt på at drikke... Er slet ikke moden til det, og hader lugten af alkohol, så nej, ingen alkohol til mig, der går da nok en del år endnu!!

Læs svaret ovenover...

Fester i tit?
Er aldrig til fester

Hvor let bliver i fulde?
- - - -

- - - -

~Carina~
-Dunja, Boy & Monse ;D
Ønsker alle en glædelig jul :)
0
0
Svar på denne tråd

Snøft...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:44
godt drikke?? Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?
Nej... Må overhovedet ikke drikke... Mine forældre vil først have når jeg drikker når jeg bliver femten... Meeeeeen! Det bliver sQ før!

Ja... Jeg behøver ikke selv være fuld... Andre skal bare være det... Men man kan have det sjovt uden!

Fester i tit?
Jeg er til fest 1-3 gange om måneden... Lidt forskelligt...

Hvor let bliver i fulde?
????

Har aldrig været fuld, såeh... *HeH*

Og Anna sidder åbenbart som den eneste der ikke må drikke!

Mvh. Anna/Rensdyret Dasher!

;) Du ønskes en glædelig jul -
Fra Anna, Musse, hendes skizofrene
rensdyrskikkelse, Dasher! ;)
0
0
Svar på denne tråd

Anna....
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:49
Jeg må da heller ikke, men det er nok lidt noget andet, når jeg ikke VIL drikke ;)

~Carina~
-Dunja, Boy & Monse ;D
Ønsker alle en glædelig jul :)
0
0
Svar på denne tråd

Dunja:
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:51
Ja... Det er jo det... Men... Jeg tror faktisk at det kan være mine forældre kan overtales til at jeg må drikke i 8. klasse...

Mvh. Anna/Rensdyret Dasher!

;) Du ønskes en glædelig jul -
Fra Anna, Musse, hendes skizofrene
rensdyrskikkelse, Dasher! ;)
0
0
Svar på denne tråd

Alkohol
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 18:58
Hej.

Jeg må godt drikke, jeg bliver jo snart 18, jeg har måttet drikke fra jeg var 15, tror jeg nok. Jeg har bare aldrig benyttet mig af det. Hvis jeg er stangstiv, vil min mor helst have at jeg sover hos en veninde.
Jeg går sjældent til fest... jeg har været til 2 fester i år, min afgangsfest og min introfest. På fredag skal jeg også til galla-fest. Jeg er nok til 1-3 fester om året.

Jeg vil nødig drikke, det der med at miste kontrollen, og gøre nogle ting man fortryder er ikke lige mig. Har aldrig været fuld.

Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd

svare da os lige
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 20:02
må i godt drikke?? Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?
-nai må (desværre) ikke drikke

- går sjældent til fest...

Fester i tit?
- nahhh

Hvor let bliver i fulde?
- aner det ik driker aldrig

- har ik været fuld

|Knus det dingle kræmmerhus| :)
Jeg glæder mig i denne tid; nu falder julesneen hvid, så ved jeg, julen kommer. Min Far hver dag i byen går, og når han kommer hjem, jeg står og ser hans store lommer
0
0
Svar på denne tråd

mine svar...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 20:18
---Egentligt må jeg kun drikke en enkel øl, men det overholder jeg ikke rigtig, det bliver til lidt mere ;)

---Jaah, på en måde, hvis det skal være en 'rigtig' fest er det fedest med sprut...

Fester i tit?
---Jeg fester hver fredag...!!!

Hvor let bliver i fulde?
---Her i fredags var jeg lidt af en svagdrikker, men okay, det var også fordi jeg ikke var helt rask. men ellers ikke sådan helt vildt let!!

---Bum bum.....!!!

Hygge hejsa
-Ditte

-Alle klager over deres dårlige hukommelse,
men ingen over deres ringe forstand-

-Nogle ting er bedre i Sverige end i Danmark.
De har bedre naboer-
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 20:27
Må i godt drikke??

Yes mam det må jeg;)

Og på hvilken måde??-Altså må i drikke jer stang stiv eller bare drikke med måde?

Jeg må drikke som jeg vil, mine forældre ved godt at jeg ikk gidr at ligge og rode rundt nede på jorden og spille spasser. Det sys jeg er total latterligt, og så sys jeg næsten ikk at mna kan skyde skylden på 'jeg var stiv' Ehh nå du ku bar la vær!

Jeg vil ikk drikke mig stang bacardi mest fordi jeg vil kunne styre mig, og ikk gøre noed jeg fortryder. Har en veninde som godt eksempel. Hun er stang stiv, snakker med en vildt fremmed i 15 min, de går ind på et værls og vupti der var hun sørme ikk jomfru mere.. Ehh fedt?! NOT!!

Nu har hun kun gjort sårn engangsknald med 8 men det må hun jo selv om.. Det er ikk mig der blri kaldt luder...

Nej man kan sagtens ha det sjovt uden sprut!! Men man blir altid mere snaksagelig med...

Jeg skal jo leve uden sprut 1 år i USA..:'(

Fester i tit?

Yes mam så tit som muligt, jeg lever livet mens jeg har det!

Hvor let bliver i fulde?

Gi mig 8 smirnoff black ice og en del isbjørn, så hygger jeg mig rigtig:P Og så lige nogle bajer som jeg ikk selv har købt oveni hehe

Nej for jeg har aldrig været så stiv at jeg har gjort sårn noed, vil heller være stiv for hyggens skyld, ikk bar for at sige '@!#$ jeg var stiv igår, jeg lå og brækkede mig ud over det hele' det er jo slet ikke fedt!!
Min signatur!
0
0
Svar på denne tråd

Hehe..c;")
Forfatter: 
Dato:  01-12-2003 22:00

Ja, det har du jo nok hørt lidt på i stalden 'sandra' eller 'zazs'.. ;-D

Må i godt drikke?
Er nået frem til at jeg sådan set selv styrer hvor meget jeg drikker og hvornår jeg drikker.. (selvfølgelig må jeg kun drikke i week..) Drikker for det meste med måde, men den smutter jo! -Uden mor behøver få historien.. >o<

Hmmm, jeg drikker næsten altid til fester, og synes det er sjovest.. Men det kommer an på alderen og situationen..

Fester i tit?
Stort set hver week...

Hvor let bliver i fulde?
Man blir mere og mere *rutineret*, men det kommer an på hvorn man drikker og om man har spist inden...

Har i gjort nogle sjove/underlige ting da i var fulde?
Ja selvfølgelig.. Mest pinlige ting.. 8-) Men ikk noget jeg har meen af, eller noget slemt...

Hilsen Sandra
0
0
Svar på denne tråd

mine svar
Forfatter: 
Dato:  02-12-2003 13:30

Ja, må godt drikke lidt, men har egentlig ikke rigtig lyst, såe.. Det er ikke noget vi snakker så meget om her i huset, når jeg alligevel ikke selv gider. *GG*

Altså vil sige så skal alle vist være fulde, har været til forsk. fester, og der er det altså ikke fedt at sidde om en af de eneste ædru, mens alle andre tumler rundt.

Fester i tit?
Nej. Gider som sagt ikke rigtig.

Hvor let bliver i fulde?
Der skal vist ikke så meget til.. *GG* Har da prøvet en gang at få en velkomst-drink for meget (der var et eller andet alkohol blandet i), og der kunne jeg da godt mærke det lidt i hovedet.. Men det var altså ikke sådan så jeg blev fuldstændig overgearet, og reagerede meget anderledes på ting end jeg plejer. ;-)

Nej, for har som sagt aldrig været rigtig fuld, men har set MANGE andre dumme sig.. *GG*

Hilsen Anne!
~ ..Med nyopdateret præsentation og STÆVNEBILLEDER ~

0
0
Svar på denne tråd

Mine svar
Forfatter: 
Dato:  02-12-2003 19:31
Lille mig er jo bare 12 år, såeh... Og jeg vil vente til jeg er minimum 15 inden jeg sådan... begynder at drikke rigtigt til fester!
At være fuld eller at drikke er bstemt ikke noget at prale af! :) Forstår ikke børn der som 12- eller 13-årige begynder på Bacardi Breezer osv.??!! ?:-)

~ Ascha~
Ascha, du vil altid være i mit ♥
Hvil i fred, min engel. I ♥ U 4ever!
"Bedstemorcykel" købes!
0
0
Svar på denne tråd

Haaaaaaaaaaaarjsa din Sovs!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2003 07:07

-Ja.. Men ikke sårn virkelig fuld! Jeg er også kun 13 år gammel! Jeg må godt få en enkelt.. Eller 2..

- Ja sku da!:-)

Fester i tit?
- Naaej

Hvor let bliver i fulde?
- Hm.. Kommer an på hvad det er jeg hælder i mig, men jeg har endu ikke været fuld indu..

- Nikx... Har jo ikke været sårn riiigtig fuld indu..
:-D
Masser af hilsner fra

Katrine & Latent Lafaette!
¤-Livet er ingen fest uden en hest...-¤

Min hjemmeside...!

Min Rideskole..! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet