|
|
| Mon jeg er den eneste som ikk har hest´? |
| Forfatter:  |
Prinsessen & CO |
| Dato:  |
29-11-2003 19:28 |
|
Hej JHN-ænder
jeg sad lii og kiggede på markedspladsen, og blev helt ked af at jeg ikk har en pony/hest  *Snøft!* nu har jeg siddet i nogle måneder (siden jeg kom til JHN) og hørt om hvordan i har fået lov til at få en pony eller hest... og hver gang har jeg sagt tillykke, meen jeg har ingen  og er pisse træt af at jeg ingen har!. fandt denne smukke Pony og jeg blev helt vild med den!!... meen må ikk få den  *SnøfT!*
har dér mon andre end mig der ingen hest hár?
Hilsen Prinsessen & Co = M@th!ld£ & F£d£ M!§
| I Ønskes én MeGa GoD JuL, HeRFrA! Al PoweR Til SSKMSS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harj.. |
Anza |
29-11-2003 19:43 |
|
Så er jeg vel ikk den eneste... Falder for hver frieser der inde på markedspladsen men må ikk få en.. *Snøft*
F.eks denne dejlige frieser/oldenborg!!!!
Suk!
Skrydning og vrinsk fra Anza  Så er det snart jul!  Stolt med medlem af Rendyrsklubben navn Rensdyret Pist  Msn cool_anza@msn.com og hp vores-verden.ridesiden.dk
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det trist.. |
|
|
hvor er det trist for jer!! 
jeg har heller ingen hest, men har fået en dejlig part som jeg var ude at kigge på i dag..
halv frieser halv fuldblod!
håber i snart får en hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik hest... |
|
|
Jeg fik hest efter jeg havde passet hest i over 3 år og først da jeg var 14½ ... Så det skal nok komme
Og jeg kan love dig: Des længere tid man venter, des gladere bliver man for, at ahve ventet. Hvis jeg havde fået en af de heste jeg var faldet for i sin tid, så havde jeg ikke været parat - kan jeg se nu ...
Mvh. Anna
Blindhed er Guds barmhjertighed Først når vi bliver i stand til at opfatte verden At se den og høre, stille spørgsmål Da bliver vi skyldige og er vidner til alt onde Det onde vi selv begår men til tider ikke forstår Det kaldes vist verden? Jeg kalder det helvedets forgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AnzA!... |
Prinsessen & CO |
29-11-2003 20:53 |
|
SååH dér bare oZz to som ingen hest har!
*HyleR i Villén SkY!*  *Vil Ha HesT!*
Hilsen Prinsessen & Co = M@th!ld£ & F£d£ M!§
| I Ønskes én MeGa GoD JuL, HeRFrA! Al PoweR Til SSKMSS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejt 2tm |
planch |
29-11-2003 22:13 |
|
nu skal jeg selvfølgelig komme og spille "voksen" *suk*.
men, - nu er I jo ikke sååå gamle. og de fleste forældre vil nok vente til i er blevet lidt ældre. nok 15-16 år. for når i kommer i 13-års alderen (deromkring) begynder i at interessere jer endnu mere for drenge, jeres skole bliver hårdede og vennerne trænger på. og der er der faktisk mange der springer fra. og mange kan ikke få sig selv til at sælge den lille søde pony man plagede i flere om år at få, og højt og helligt lovede sine stakkels forældre, at man nok skulle passe skolen, stadig have tid til hesten, og ikke bruge alt tiden på vennerne.. og det er altså syndt for ponyen! jeg kender så mange ponyer der ikke bliver passet ordenligt fordi deres ejer lige er kommet i *den* alder. nogle springer fra, andre blir ved..
men vent og se hvad fortiden bringer. i skal nok overleve fordi i ikke lige kan få en hest. tænk på de børn, der ikke engang må gå til ridning, fordi deres forældre ikke har råd.
men held og lykke med det 
- HEJSA HEJSA.. fråder signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
-Tja, fik først hest som 17-årig... Og det til trods for, at der er en del heste i min familie...
Og jeg betalte selv halvdelen af min hest... Så mit råd, er at I skal vise at I kan tage ansvar selv, ved bla.. At spare sammen!!
Knus Sisse&Alfen
Nordens fuldblod - den islandske hestMere rigtigt bliver det ikke!!
-Jeg søger kørelejlighed, til Toppurs stævne på Vilhelmsborg i Februar.. Har du plads i traileren??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen hest |
Heidi og ...? |
29-11-2003 22:22 |
|
Hej.
Du er bestemt ikke den eneste herinde der ikke har hest! Jeg er 17 (snart 18) og har plaget i 10 år. Jeg har passet mange forskellige heste og gået til ridning i mange år, men turen er stadig ikke kommet til mig. Nu sitter jeg her i Grenaa, og går til ridning én gang i ugen, hvor jeg før var vant til at ride næsten hver dag på de mindst 2 heste jeg passede.
Nu bliver jeg snart 18 år, og får SU og må selv bestemme hvad jeg bruger mine penge til, men en ordentlig ridehest bliver der vist ikke råd til, så jeg venter til jeg kommer på arbejdsmarkedet, og får en fast indkomst... til den tid er det bare ikke det samme at have hest, som det er nu... Så er der også hus, arbejde og alle de der kedelige ting. Øv.
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg køber min egen!! |
~WonDer-MuSen ~ |
30-11-2003 14:04 |
|
Når jeg bliver konfimeret!!
*Hvis man da kan få en ordentlig hest for 10.000 kr.?*
For istedet for en fest, for jeg 10.000 kr.
Men jeg skal også selv betale ALT andet!!
2 ½ laaaaaaaaange år.... *SUK*
Camilla & Wonder -Medlem af Juleklubben + SSKMSS Årets JHN Bedste-mor gætter 2003
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Har eller ikke en hest |
|~Dræber Guldfisken CBP~| |
30-11-2003 14:20 |
|
Men tager det med mod og højt rejst hovde.. hehe..  For det skal nok blive ens tur endag hvis man virkelig brænder for det! Jeg ved det kan være svært, fordi på et tidspunkt havde vi kørt rundt og kigget på en masse til mig og da jeg fandt en havde vi desværre ikke penge  men sådan kan det jo altså gå!
Vi skal flytte, og måske på gård  så hvis vi skal det må jeg få tre heste, for så har vi jo selv pladsen.  Men lige meget hvad, så når vi flytter må jeg få 1 hest! Så det er kanont!.. hehe..
- Men husk: Lad vær med at miste modet folkens
Kringler & Julelys ~Dræber Guldfisken CBP~ [HUSK: At hesten ikke er en du skal modarbejde, men din partner som du skal arbejde sammen med]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Vrææææl* |
Anne Sofie |
30-11-2003 15:17 |
|
Hm, ja, jeg rider jo ikke engang mere 
og jeg savner det RIGTIG meget!
Jeg har også haft "hest" stående højest på ønskelisten i mange år. Det er bare så dyrt, men man jo altid lov til at håbe at man en dag får råd...
Nu er der bare det, at da jeg ikke har redet i over 2 år, så har jeg nok et lille problem (fandt jeg ud af, da jeg satte mig op på en pony for ikke så lang tid siden. Følte næsten, jeg var lige ved at falde af i skridt  ). Jeg ville aldrig købe hest uden at være 110% sikker på, hvordan man passer den!
Mvh (hesteløse) Anne Sofie
Ps. Om ikke andet har man vel altid lov til at drømme...
Man bliver ikke bedre af, at andre er dårligere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|