Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Her er lige en lille vitighed!!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 19:10
En Julegave
En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste.
Da de ikke har kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for personligt.
I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv.
Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne og han trusserne.
Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af.
Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende udemærket.
Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen.
Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug.
Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.
P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig.

VAR DEN IKKE BOORR GOD???
kNUzz Ane
Islændere er dejlige!
Islændere er bedst!
Godt der findes sådan en super hest
;-D

GØR LIVET TIL EN FEST RID ISLANSK HEST! (y)
0
0
Svar på denne tråd

*GG*...........
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 20:04
Hæhæ.

Har du hørt denne:

Det vare børnelokkern og den lille pige. De gik ude i skoven om natten, så siger den lille pige buuh hvor er her mørkt, årg ti stille sagde børnelokkern, jeg skal da gå alene tilbage. *GG*

*Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.*

Min HP - E-Mail - MSN
0
0
Svar på denne tråd

Hehe......
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 20:04
Den er go' ;-)
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥
~ Miss you Futte♥ :{-(

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 20:05
SjoooV
~~I Julehumør,
Skide skør,
Tosset tøs,
JA det er mig den lille Cørlii fnøS!

~~
Noget med en halvpart på min 5-årige araber basse i Esvjerg?
*Mmmm...*

0
0
Svar på denne tråd

hehe..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2003 12:37
sjov..

Det var en dansker, en tysker og en svensker der skulle ind til en luder:

først gik svenskeren med hende.. de klædte sig af, og da han havde "dildoen" i munden på hende, sagde hun :"50 kr eller jeg bider".. svenskeren gav de 50 kr og løb væk..

så kom tyskeren ind til hende, og hun sagde det samme: "50 kr eller jeg bider".. tyskeren gav de 50 kr og løb væk..

så kom danskeren ind, og hun sagde det samme " 50 kr eller jeg bider" , (så kloge som vi danskere jo er) sagde danskeren: "100 kr eller jeg tisser" :-)

hehe :-D var den ikk bar klam?? :-D :-D :-D :-D :-D

;-D Efterligneren af V.L.L ;-D

-og er stolt!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider