Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når læreren slisker...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 10:53
Hej

Sidder ovre i skolen lige nu, og er (mildt sagt) pisse irriteret!!! Det er ikke mig det er gået ud over, men alligevel...
Problemet er at min dansk/engelsk/historie-lærer slisker for vildt over for mig... har lige fået en stil tilbage -det er det værste jeg nogensinde har skrevet- og så har jeg fået 10 for indhold og 10 for opstilling!!!! ALLE piger har fået UNDER 9 !!!

UAK -hun slisker bare for vildt for mig... Men hvorfor mig? Fordi jeg får 13 i diktat nogen gange eller hvorfor??? Hun er helt vildt ond ved Tina(Rytteren fra IRK)...

Kender I det med at en lærer slisker??? Det er altså også træls for mig, selvom jeg får de gode karakterer... Jeg er efterhånden kendt som 'den lille møgirriterende dengse Katrine der altid får gode karakterer' ... suk suk suk ...

P.g.a at hun mener jeg er SÅ GOD TIL DANSK har hun sat mig i gruppe med 2 drenge til et emne (((og jeg var der ikke til at protestere)))... Hun siger at hun gjorde det fordi >>at jeg kunne få dem til at lave et godt emne...<< ADR -UAK!!! Dem jeg er sammen med laver bare ikke noget og det er skidetræls... Man skulle kun være 2 og 2 sammen, men der er pigegrupper med 3 i hver!!! Hvis man havde splittet dem kunne jeg være sammen med en pige... men nej... Jeg SKAL jo være sammen med DEM så jeg kan >>hjælpe dem<< ... Hun siger også at det er en >>slags ære<< for mig... men sådan føler jeg det altså ikke!!!!

Undskyld det blev lidt langt... ville bare gerne fortælle / skrive til nogen om det, for det irriterer mig virkelig meget!!! >:-(

Kalina

!~Ho Ho Ho~!

¤ Merry Christmas ¤

0
0
Svar på denne tråd

RE: Sliskeri.......
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 11:37
*Øhm* Synes at du blære dig sindsygt i det indlæg. Lad dog være med at skabe dig, pigebarn. Og hver glad for dine karaktere. 8-)

-Malle >o<

Someday i'd like to forgive you,
someday i'd like to regret,
someday i'd like to remember,
the good things that i seem to forget

Tim Christensen - Fordi livet er for kort til Britney ;-D

0
0
Svar på denne tråd

*tsk tsk*
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 11:54
Hvad brokker du dig for ??

Vær du da hellere glad for dine karakterer!

Dine venner er bare misundelige når de kalder dig for "dengse"

Vrinsk fra
Mette
:-D

Min hp MSN
0
0
Svar på denne tråd

Kender det nok lidt
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 12:31
Tja ... om man blærer sig eller ej; har I nogensinde prøvet når man føler sig uretfærdig behandlet?
Fik engang 9 i min første årskarakter i engelsk. Var så vred, for jeg vidste det ikke passede! Nu har vi så fået ny lærer og ligger på det jeg skal ligge på: 7!!!

I 8. havde jeg også en klasselærer der ja .. Hun var ret dum?! Okay, god nok og sådan, men præsterede at gå igennem hele 8. med 11(!) i alle mine afl. i dansk!
F.eks. en rapport jeg skrev (Som normal afl.) på 25 sider og en fofatterrapport jeg skrev aftenen inden og ikke engang fik læst igennem. Nørj jeg var sur da jeg fik den tilbage. Følte virkelig mit andet arbejde var spildt!

Men ignorer de andre, de er bare misundelige. Hvis de ikke kan acceptere det, må du ud og finde nogen ordentlige venner!

Mvh. Anna
Blindhed er Guds barmhjertighed
Først når vi bliver i stand til at opfatte verden
At se den og høre, stille spørgsmål
Da bliver vi skyldige og er vidner til alt onde
Det onde vi selv begår men til tider ikke forstår
Det kaldes vist verden?
Jeg kalder det helvedets forgård

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 13:14
Hejsa.
Jeg har vidst ikke (så vidt jeg husker) haft sådan en lærer. Og det er jeg glad for.

Malle (Mizett Solvang) og Luca_teddydyr: Det i siger med at være glad for karaktererne. Det kan godt være at i og måske andre ville være det, men hvis man som sagt får 10 eller 11 hele tiden og man så kommer på en anden skole eler får en ny lærer, og man så kommer ned på 8 eller der omkring så har man nok lidt et problem. Og man skal da ikke være glad for falske karakterer.

Qnuz ~*MiG*~
Livet er farligt! Man dør af det.

Giv ikke op på dine drømme, for så kommer du ingen vejne!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 13:16
Kan godt sé det er lidt surt at være dengse..
- Men jeg ville da være glade for gode karaktere :D

:)Min hp: www.-SomePlace-.webbyen.dk :)

0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 14:22
Jeg kender godt det der med, at man er den eneste der har lavet sine lektier til tiden osv. Og alle andre sidder bare og tænker "NØRD!". Det er så tydeligt at se på folk...
Jeg synes skam ikke du blærer dig i dit indlæg... Jeg synes det er fint at skrive det. Nogle gange skal man bare af med nogle ting, som man ikke kan komme af med til sine "rigtige" venner...

Stakkels dig... Det er ikke spor sjovt!

Mvh. Anna/Rensdyret Dasher!

;) Du ønskes en glædelig jul -
Fra Anna, Musse, hendes skizofrene
rensdyrskikkelse, Dasher! ;)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 14:55
Kender det også, og så er der altså slet ik noget ved at få høje karakterer, når man egentligt godt ved man ik har fortjent dem...... Kender det alt for godt. (n)
{> Hilsen Katrine & Early {>

0
0
Svar på denne tråd

Det med altid at
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 15:24
blive sat i grupper med drenge sådan så at man kan " hjælpe dem" det kender jeg ALT for godt.. Det plejer at gå sådan:

1) de LOVER at lave et ordentligt stykke arbejde.

2) Vi aftaler hvad vi hver især skal lave hjemme

3) næste gang vi mødes er jeg den ENESTE der har ælavet det.. og hvis de har lavet noget fylder det MAX 5 linier...

4) Jeg bliver nødt til at lave hele opgaven hvis vi skal nå Deadline og bare have nogenlunde karakterer.. :-*

AAAAAAARGH! HADER det ! :-*
Hilsenanso&polli
:-D Den Fanatiske Computerbetvinger :-D
Stolt og Halvpsykopatisk medlem af JuleRensdyrsklubben
SkiZoRensdyr:*Blitzen*
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2003 18:00
litdt surt at blive stemplet sådan men se da og vær glad for dine karaktere!

*~*Den, der mener han*~*
*~*er færdigudlært,*~*
*~*er ikke udlært*~*
*~*-men færdig*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*

Årets Dressur rytter 2003
0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2003 08:45
Jeg BLÆRER MIG IKKE!!! Hvis jeg ville blære mig lavede jeg et indlæg hvor jeg pralede vildt over de 'gode karakterer' jeg får... MEN det gør jeg ikke!!!! Sååå...

Måske får I ikke gode karakterer, og forstår ikke hvordan jeg kan brokker mig over NOGLE GODE KARAKTERER, men det kan jeg altså godt!!! For hvis man føler at man kun får dem, fordi læreren kan lide én ((på en eller anden måde)) er det altså ikke specielt fedt... vel? Kan I se det?

Kalina

!~Ho Ho Ho~!

¤ Merry Christmas ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet