Hej
Sidder ovre i skolen lige nu, og er (mildt sagt) pisse irriteret!!! Det er ikke mig det er gået ud over, men alligevel...
Problemet er at min dansk/engelsk/historie-lærer slisker for vildt over for mig... har lige fået en stil tilbage -det er det værste jeg nogensinde har skrevet- og så har jeg fået 10 for indhold og 10 for opstilling!!!! ALLE piger har fået UNDER 9 !!!
UAK -hun slisker bare for vildt for mig... Men hvorfor mig? Fordi jeg får 13 i diktat nogen gange eller hvorfor??? Hun er helt vildt ond ved Tina(Rytteren fra IRK)...
Kender I det med at en lærer slisker??? Det er altså også træls for mig, selvom jeg får de gode karakterer... Jeg er efterhånden kendt som 'den lille møgirriterende dengse Katrine der altid får gode karakterer' ... suk suk suk ...
P.g.a at hun mener jeg er SÅ GOD TIL DANSK har hun sat mig i gruppe med 2 drenge til et emne (((og jeg var der ikke til at protestere)))... Hun siger at hun gjorde det fordi >>at jeg kunne få dem til at lave et godt emne...<< ADR -UAK!!! Dem jeg er sammen med laver bare ikke noget og det er skidetræls... Man skulle kun være 2 og 2 sammen, men der er pigegrupper med 3 i hver!!! Hvis man havde splittet dem kunne jeg være sammen med en pige... men nej... Jeg SKAL jo være sammen med DEM så jeg kan >>hjælpe dem<< ... Hun siger også at det er en >>slags ære<< for mig... men sådan føler jeg det altså ikke!!!!
Undskyld det blev lidt langt... ville bare gerne fortælle / skrive til nogen om det, for det irriterer mig virkelig meget!!!