Her har jeg gået og troet mange, mange ting.
En af mine rigtig gode veninder fra rideskolen har lige åbenbaret sit hjerte. Jeg er to år ældre end hende, men hvad så? Det bliver sQ hurtigt for meget med alle de andre 13-14 årige piger, fordi næsten alle går så meget op i deres udseende, fester, druk, drenge, make-up og så videre. FØJ! Så det er sgu da rart at have en ven, som ikke er sådan. Helt ærligt.
Nå, men vi er 6 piger fra rideskolen, som er gode venner og til tider rider sammen. Vi har lige fået vores egen hjemmeside sammen, og der er der bl.a. vores meninger om de ander. F.eks. på siden om "Rikke" står der forneden: "Maria's mening:" / "Tina's mening: og sådan noget. Så kiggede jeg under den ene af pigerne, og der havde hovedpersonen i denne historie skrevet, af X er og bliver hendes bedste veninde! Okay da, jeg har altid været mest ven med mrs. Hovedperson, og jeg troede det var gengældt. Sådan opfører hun sig i hvert tilfælde. Og X er et år yngre end mrs. Hovedperson... øv øv... En ting er, hvad man TROR om folk, noget andet er VIRKELIGHEDEN...
Det var bare det...
Er der andre, der er blevet skuffede med sådan noget? JEG er ret skuffet...
De fedeste julehilsner; Tina med Kalle
--En MeGeT okay ekvipage-- Tag hesten fra rytteren, og rytteren er et menneske. Tag rytteren fra en hest, og hesten er den bedste gave til menneskeheden - en hest.
|