Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

B-pony
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:21
haiiii!

Hvis man køber en b-pony må man så godt starte landstævner selvom at man ikke selv har fået 3 0-runder i MB?

Håber på svar
~ QnuZzer fra Mystik & Crosser~
Verden bedste pony er min ♥Croix♥
~Tillid skaber Tillid og misillid skaber mistillid~
Citat: Clare
0
0
Svar på denne tråd

Jae.....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:29
Det tror jeg vist godt at du må!
Men for din egen skyld vil jeg starte med distrikt stævner, for sværheds graden til landsstævner er langt større til landsstævner.!!

Nu håber jeg at jeg har ret...? :-P

;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

***Vinder som Årets Springrytter 2003***

0
0
Svar på denne tråd

Don't now!!
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:30
Heh... Seriøst det har jeg ikke sytr på, men det mener jeg faktisk at du godt må.. Men ved det ikke, for så kan alle som køber en B-pony bare ride landsstævner, også selvom de ikke kan ride 8-)
~Jannie&Bozze~
Måske er Bozze ikke lige så meget værd som de der
|Blue Hors-hingste, men for mig er han verdens mest værdifulde lille guldklump|

Tjek min hp
0
0
Svar på denne tråd

der er ikke noget der hedder
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:42
b-pony, det har der ikke været i to år, men ja, hvis du ikkeklasser hesten ned kan du ride alle de ting den har kvalificeret sig til med gamle rytter.

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

må jeg spørge<+
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:45
må jeg lige spørge om noget allá det samme.

normalt rider jeg klub stævner og sårn.. må jeg så godt starte distrikt stævner eller skal man kvlificere sig til det? altså i dressur?
jule møzz|Zazs_& Bandit| :)

Den darjligste pony hedder Bandit
|i'm not always right but i'm never wrong|

God jul til hele JHN! :D
0
0
Svar på denne tråd

Zazs_//bandit//
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 21:11
Det eneste du skal for at kunne starte c-stævner er at du skal have rytterlicens, og din hest skal have hestepas/idpapire.begge dele udstedes af forbundet. Hvis du har dette, er det bare med at melde til, der ligge masse af proportioner på nettet. hvis du har rytterlicens vil du derudover modtage ridehesten, som også trykker proportionerne.

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
0
0
Svar på denne tråd

Mener altså..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 18:27
At man ikk kan!!

For hvis en nybegynder køber en hest så kan man jo ikk bare ridelandstævner fordi den er B-pony!!!

KnuZ Linette

{> Sascha {>
Rigtige ryttere rider og HELT rigtige rytter springer
0
0
Svar på denne tråd

ang. b-pony
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 09:29
Jannie&Bozze: Når en pony skifter ejer skal pointene nulstilles. Derved er den ikke mere B-pony, men der har været det.

~mystik og Crosser~: Du kan evt. købe bogen fra DRF hvor alle regler står, icl. programmer.
Den har vi købt, og den kan anbefales.

- Håber i kunne bruge mit svar.

:-o |Chester| :-o
At vide hvad man ikke ved, er dog en slags alvidenhed!
- Piet Hein
*~stolt medlem af Julerensdyrsklubben, navn: VIXEN~*

0
0
Svar på denne tråd

Chester
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 23:28
Den skal ikke nulstilles, det er noget man selv vælger, ligesom man selv vælger hvilken status en importeret hest skal have.
Tænk på hvor ærgeligt det ville være for nicolei hein ruus at overtage diadem og så blev den nedklasset og vupti, så skulle han til at ride Mb på c-plan på en hest der vandt Dm for to år siden, det tror jeg helt ærligt ikke jeg gad.

Og ja, selvfølgelig kan en nybegynder købe en b-hest og ride den til landsstævnerne, men hvordan tror i selv det ville gå? Det er jo ikke bare et spørgsmål om at have sig en god hest, til landsstævnerne skal man også kunne ride, ellers når man ikke længere end første spring.

Line og Tempo

Den hvide hest i parken er måske bare en zebra der har synkroniseret sig med hegnet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider