Ventede på at emnet kom op...
Jeg har det ligesom dig, jeg har bare en kategori ekstra... Invandrere, perkere, og negere. Jeg kan ikke helt finde ud af det med dem...
Her i lørdags var to af mine storebrors venner nede i byen(det var om aftenen), og så bliver den ene (Lars), overfaldet af 5 perkere og 1 neger. De kan så ikke tæve ham med de bare næver, for han er stærkere end dem *Ynkligt i sig selv at over falde folk, og så ikke kunne tæve dem

* Så fik de andre åbenbart et hysterisk andfald, og begyndte at smadre flasker, og bruge stumperne som knive. Så løber kammeraten (Simo), op i en opgang, hvor han kender nogen, og ringer efter poilitiet. MEN! Politiet har kun en patruljevogn på gaden , en lørdag aften vel at mærke, så de kan ikke komme... Alligevel råber Simo ud af vinduet at politiet er på vej, og så får de så benene på nakken, og smider deres smadrede flasker.
Simo, og dem der bor i opgangen løber ned til Lars, som ikke har lagt mærke til at han er blevet skåret på maven.
Glasset var gået igennem 1 vindtæt snowboardjakke, af vildt god kvalitet, 2 store skaterbluser, 1 t-shirt og alligevel havde han et lang rift på maven, to steder faktisk!
Sådan nogle perkere skulle altså ud!
Det kan godt være de synes vi er racistiske, men det er de så sandelig os'! Lars havde ikke engang kigget på dem. De går jo heller ikke og overfalder andre perkere, så der er så sandelig også omvendt racisme til stede!
Det her ved jeg godt er racistisk, men... Det er altså os der boede i Danmark oprindeligt, jeg kan ikke se hvorfor der ikke kan komme et amerikansk fodboldhold, og giv sådanne grupper, sådan en røvfuld, at de hverken kunne høre eller se i flere dage efter!
Det er simpelthen for meget! Også at der ikke er politi til det. Og det kan vi jo "takke" regeringen for!
Tak Anders Fogh, og alle jer andre! Vi "elsker" jer, oge r glade for at der er penge til overs til politiet!
Tjek forresten lige denne side: skodregring.dk
Undskyld jeg ikke kan lave links! Min com vil ikke!...