Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Westlife.....?!?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 18:45
Hejsa !

Er der nogen herinde der skal til Westlife koncert i Forum?

Er der ellers nogle der godt kan lide dem?'

Personligt er jeg total sindsygt vild med Westlife, vil så gerne ind og se dem... Men ved ikke rigtigt om jeg kan :-(

-- *Smile* - God jul, nu er det snart juleaften UHHHHH!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Westlife.....?!?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 19:22
Hehe... så håber jeg for dig, du kommer ind og ser dem. :)

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 20:47
Harj..*Ø*

Tja, jeg kna da godt lide deres musik, og jeg har da deres CD som hedder Coast to Coast!
Og deres nye CD kan jeg da ozze godt lide, men jeg gider ikke købe den!!
Og jeg gider heller ikke bruge penge på at komme ind og se en koncert med dem!!

KRAMMER *Nisse-Milla* som har det skidt!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 21:04
Jeg kan vældig godt li Westlife.
Var med Heine hjemme i dag, og fandt ud af at "Disturbed" er rigtig fedt! (han råbte over til mig i matematik timen om jeg ikke ville med ham hjem)

Skal ikke til koncert...desuden...bor jeg jo virkelig bondestedet over alle bondesteder: Mors. Havde vendinder der vil lokke mig med til Eye Q koncert d. 28. februar...men helt ærligt: Syntes at Eye Q er noget lort!

knuZ Ozte som har sovet hele dagen!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 23:32
Harj !!

Håber, så at du kommer ind og ser dem ;-)

jeg må ærligt indrømme, at jeg bare IKKE kan klare dem. - Jeg kan ikke klare det der pop-musik !! Uh, giver mig gåsehud *Gg* - Ja, det er bare sån' jeg har det. - Vi er jo ikke alle sammen ens :-)

Næææ, godt musik det er: Hip-Hop, Rap, Rock, Techn & Dance :-) Det ved man Sq hvad er *HæHæ*

Britny, BSB, five, westlife. Ja, og hvad faen de nu ellers hedder, kan jeg bare ikke " med ". - Måske er jeg underlig. Men hvad så ?! Ellere underlig, end kedelig ;-) *Gg*

HyGge Her Fra ... !! :-)

- Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 23:34
Ja, sorry hvis det ikke er det, de grupper hedder *Gg* - ved ikke hvad de hedder. eller hvordan det staves helt rigtigt. Går ikke lige frem op i det ;-)

Og Eye Q. Uh, dem kan jeg bare ikke holde ud. *GyS*

Bare lige det ;-)

- Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 11:37
Jeg kan også ret godt li´ Westlife!!! Har alle deres 3 cd´er, men jeg synes bare at deres musik er begyndt at blive lidt kedeligt... Den bedste af cd´erne er Coast to Coast, synes jeg.
Jeg skla desværre ikke til deres koncert, men jeg ville helt vildt gerne!!
Julehilsner fra Lise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 13:28
hmmm, westlife er noget der rager mig en pap and!!syntes at de er jjaaa kan bare ikke lide!!!!! dem jeg syntes da godt nok at eyeQ e gode nok og jeg kan godt lide deres musik!!men hver har sin smag og vi er heldigvis så forskellige!!!!men det jo ikke eyeQ dette indlæg handler om, eller hvad???
-jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 13:48
Jeg kan også bedst lide deres Coast to Coast CD.

Men alligevel har jeg den nye, dog har jeg ikke givet penge for den, har lånt på den på Biblioteket og derefter brændt den!

Er ganske glad for den *GG*

EyeQ kan jeg bare ikke lide !

Knuzer *Smile*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 20:45
Før du sagde at de holdte koncert vidste jeg det faktisk ikke....1000 tak forid du sagde det! Nu må jeg skynde mig at finde en god veninde der vil med ind og se dem:-)

Jeg elsker deres musik, og når man gør det, kommer man automatisk til at kunne lide dem. Men jeg er sikker på at jeg synes de lignede bøsser hvis jeg ikke kunne lide deres musik:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 21:11
Camille med Portulak,

Hvis du er underlig, så er jeg også. *GG* Jeg kan ikke særlig godt lide den slags pop, selvom noget af det de laver da har en vis grad af sensibilitet i sig. :)

Dog kan jeg godt lide at skrive songfics - altså historier, med tekster fra sange som byggeklodser - med f.eks. tekster fra Westlife. Det er tit nogle meget ligefremme tekster, og da også rimelig kønne. *S*

Men Metallica har nu lavet meget godt... og Creed er heller ikke værst...

Peace.

-+-KNA. Innocent Sithling.

If there's a prize for rotten judgement, I guess I already won that. No man is worth the aggravation... it's ancient history, been there - done that!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-12-2001 22:54
Hejsa Innocent Sithling :-)

Godt at læse, at jeg ikke er den eneste som er underlig *Gg* Hvis altså en af os, er underlige :-P *lol*

Metalloca er ikke dårlige ;-)

Skulle vidst være det *SS*

- Camilla. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-12-2001 15:44
Donia- Jeg ville faktisk vildt gerne med dig hvis ikke det var fordi jeg måske ikke kunne :-(

HVIS jeg kan, så TAG MIG MED !
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-12-2001 22:35
Hejsa....

Jeg er kæmpe westlife fans, og ja jeg skal med til koncerten d. 5 april og så skal vi også ind og se dem den 2. marts, sammen med 4 af mine veninder...hvis de altså ikke aflyser som sædvanlig...
Skal også til Irland og møde dem til sommer, det bliver helt vildt sjovt...Irland er jo også nærmest en hesteø, så mon ikke der bliver tid til lidt ridning, bare ærgeligt det ikke bliver på min egen hyp...men bare at komme ud at ride i den totalt skønne natur bliver for fedt, glæder mig til at komme op i bjergene...hehe!!

Mvh. Christina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider