|
|
| ½øjza!!!!(skal men selv bestemme over sin pony eller skal andre gøre det??) |
| Forfatter:  |
*nisse-jannie* |
| Dato:  |
18-12-2001 18:28 |
|
½øjza!!!!
ja jeg ved ikke om i har lagt mærke til det men har ikke lige været her de sidste par dage??. Men er her igen nu.. jo men jaaa, jeg har et sprøgs mål!!!: Altså skal man ikke selv bestemme over sin pony/hest eller sin passer pony/hest?? det syntes jeg ihvertfald, altså nogle folk enten så skriver de over sms til ejeren af en pony du er dyreplager din hest/ponyn har ikke været på fold i to dage og ejren skriver joo den var ude igår, tilbage smms kommer:nej det ved jeg at den ikke var, ejeren: joo det var den imens du red:tilbage sms: nej det var den ikke... altså ejeren ved da bedst selv, ik???? andre skal jo ikke blande sig, det syntes jeg ikke.. min pony er da ude hver dag men jeg blander mig ikke i om de andre ponyer har!!!! jeg spørger måske har din hest/pony været ude idag men nå svar lige, please!!!!
-jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: ½øjza!!!!(skal men selv bestemme over sin pony eller skal andre gøre det??) |
Nisse *Smile* |
18-12-2001 18:41 |
|
Jeg mener helt klart ejeren selv skal bestemme !
MEN: Er det virkelig rigtigt, at man er sikker på en pony/hest ikke har været ude i en uge, heller ikke ude at ride, så synes jeg godt man ligesom lige kan spørge F.eks. sådan her: "Hvad øh..?!? Har du ikke været ude at ride i lang tid eller hva'?!? Har nemlig ikke set dig i lang tid.
Knuzer *Smile*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: ½øjza!!!!(skal men selv bestemme over sin pony eller skal andre gøre det??) |
***Julle-Nulle*** |
18-12-2001 18:51 |
|
hmmm...... kan godt se hvad Smile mener men på den anden side.......(ved ikke hvad jeg skal skrive)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Innocent Sithling |
18-12-2001 19:20 |
|
Jeg synes ens hest er ens egen... men derfor skal man være klar til at tage i mod kritik, ellers lærer man ikke noget i livet.
Vi har en rytter på vores gård, som ofte slet ikke passer sin hest optimalt. Skal vi bare se gennem fingre med det, fordi det er hendes hest? Er det ikke synd for hesten? Vi har da kommenteret hendes mangel på pleje op til flere gange...
Derfor har man naturligvis sidste ord. Og hvis man passer sin hest ordenligt, så har man jo heller ingenting at frygte overfor kritik.
Peace.
-+-KNA. Innocent Sithling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*nisse-jannie* |
18-12-2001 20:58 |
|
okay jeg tror ikke hel i ved hvad det var, altså kun hvis den ike har været ude i 2-3 dage altså det kan den´da overleve, ik???
-jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Simse |
19-12-2001 10:05 |
|
Hejza min bedste ven!
Okay! Det var vist noget du fik fra mig! Men mette har ikke redet Lima i 3 dage! Den var heller ikke på fold! Det syndes jeg var synd, så jeg spurgte hende om den havde været på fold! Hun havde den ingen gang ude at strigle! Jeg ved andre på rideskolen har det på samme måde som miG!
Qnuz **JuleSimse**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*nisse-jannie* |
19-12-2001 13:09 |
|
simse-jooo den var ude torsdag!!!!såååh men jeg syntes at ikke andre skal blande sig nu skal du tænke på at lima både har ondt i hovene og ondt i sin mund og hun var ude at ride igår(det er helle ikke altid black er ude når du har ham, vel??)men det vil jeg sQ ik blande mig i det er ikke min pony såååååh hygge hejza
-jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**JuleSimse** |
19-12-2001 18:00 |
|
Hej Jannie!!
Hmm.. Det var nu ikke lige i denne uge eller i sidste uge jeg skrev sådan! Og der har været en enkel gang hvor Black ikke var på fold, men jeg var ude at ride! Og Mette får michael til at ride Lima, og til mig siger hun at Lima har ondt i munden, så hun måtte ride, men hvorfor fanden skulle Michael så ride?????
Såå! Og jeg har sq ikke skrevet at hun var dyreplager, men snakket med Camilla om at det var lidt synd for Lima!!!!!!!!
Qnuz **JuleSimse**
P.S Du må sq selv bestemme om du er sur på mig, men så sig det lige til mig ik !!
P.P.S Du er nu altså min bedste ven!!! så! Du må sku selv bestemme om hvad du vil........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*nisse-jannie* |
19-12-2001 19:42 |
|
hej simse!!!!!
nej, nej jeg siger overhovdet ikke at du har skrevet eller sagt noget!!!!!jeg syntes sq også selv at det er synd for lima!!!!men det er lidt svært at stå i mine bukser nogle gange jeg skal være en sød ven for jer alle og i går allesammen og taler om hianden til MIG!!!!!det er lidt svært at være mig!!!!men jegf syntes at du er pisse SØD!!!og vi er ikke uvenner alle har bare været efter mig idag(ikke alle men mange)...sååh jeg glæder mig til at få fri imorgen..men hygge hejza....
krammer jannie SOM IKKE ER SUR PÅ SIMSE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
linette |
19-12-2001 20:11 |
|
hej simse.. nu syntes jeg lige du skulle TÆNKE på dig selv. du siger at hvis det er mørkt skal den ikke ud og fordi du skulle i kirk og over til din kæreste skal MAN også have tid til sin pony. det er hvist ohså dig SELV du skal tænke på!!! og fordi at michael skal ride den er nok fordi at den er svær i munden du siger heller aldrig om jeg vil ride black en af dem dage du har ham nej det siger du eller spørger du mig aldrig om slet ikke VEL?????? TÆNK DIG OM CILLE. KRAM LINETE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
linette |
19-12-2001 21:43 |
|
jeg er ike sur på dig. siger bare at du næsten ikke selv er bedre!! myz linette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**JuleSimse** |
19-12-2001 21:56 |
|
Hejza Linette!!
Joo! Jeg vil godt indrømme det med at jeg ikke kunne ride den dag!! Sorry!
Men... hvis du spørg din kusine så siger hun oz det er meget synd for Lima!! og Mette sagde til mig at hun ikke måtte ride da den havde betænnelse i munden, men hun fik Michael til det ?? Det kan jeg nu ikk forstå!!
Du må undskylde det med Hubert! Det var ikke med vilje!! Men Baloo var godt nok opskræmt efter at have set en gående "pæl" som vidste sig at være en dame med en hund...
Qnuz **JuleSimse**
P.S Du er skide sød!!! Og det er Jannie og Camilla oz!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sofie og Luna |
20-12-2001 19:44 |
|
Hejsa!
Jeg passer som sagt en pony i weekenden, og jeg fik lige at vide i går, at der var nogen der synes jeg rider den for hårdt. Det er i hvert fald ikke rart, at få at vide når man elsker hesten og passer den så godt man kan.
Kærlig hilsen Sofie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*nisse-jannie* |
20-12-2001 20:11 |
|
nej sofie det er ikke rart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|