Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Drakkar, givet væk, chance for at blive transp. -
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 16:40
til HOLLAND ELLER BELGIEN :{-(

Var med ud og aflevere ham igår...Den nye ejer startede med at stå og ryge ham lige ind i fjæset og begynde at snakke om at den stakkels lille Drakkar måske risikere at blive transporteret til udlandet! Min mund stod bare åben af had over for det udyr! Han skal ikke mishandle min lille skat på den måde!

Jeg var bare SÅ tæt på at tage træktovet ud af hænderne på det bæst og trække ham op i lastbilen igen, lukke for og sige til min venindes far at nu var vi klar til at køre igen! Istedet blev han så "smidt" ind i en boks med tremmer hele vejen rundt. Der var også spiltov som han måske blev rykket hen i efter vi var kørt...

Jeg nåede for fanden ikke engang at klappe ham! iKKE ENGANG AT RØRE HAM! Kun det stykke af hans mule jeg kunne nå igennem tremmerne.

Nu har jeg kun hans grime, et stykke af hans man og nogle kodehår tilbage af ham. Sygt!

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er så brutalsk den transport til belgien og holland, men han skal IKKE derned bare for at blive slagtet!

Fordi, jeg tror hurtigt at de bliver træt af ham, helt ærligt. ´Han er rimlig nervøst anlagt og hvis de ikke forstår ham kan det være at de slår ham osv... Det HAR han oplevet før og det skal ikke ske igen! Førhen stejlede han osv...Det er han stoppet med og nu er han bare så dejlig, men går stadig temmelig nemt i panik.

Så var det jeg tænkte om der ikke var nogle af jer derude der ville bede en god bøn for staklen? Bede om at han får det godt?

Sådan så han ud inden han tog afsted.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor.....
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 16:55
Hvorfor skulle han sælges? Og hvorfor solgte du ham dog til folk der var sådan mod ham? Eller er han ikke din egen? *Er lidt på vildspor*

:( Theis :)
Her blæser ingen vind
Her skinner ingen sol
Kun mørke
Uendelig mørke
Og så kniven

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

Theis...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:00
Han er ikke min. Det var hans ejer der ikke synes han var god nok til travløb mere og derfor skulle han slagtes. Så nu var det jo meningen at han var blevet givet væk som ridehest...Jaja, som om...

Så det er altså ikke mit valg, og hvis det var havde jeg aldrig gjort det!Ikke engang drømme om det!

Sååh...Håber at det var svar nok til at lede dig ud af vildsporet

:-) Anne & Cerruti :-)
0
0
Svar på denne tråd

Crazy~Drakkar~
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:02
Okay... Hvor.... Trist...

Fatter godt nok ikke ejeren.

:( Theis :)
Her blæser ingen vind
Her skinner ingen sol
Kun mørke
Uendelig mørke
Og så kniven

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

er os helt på de vilsomme veje
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:03
ja lidt li' som theis hvorfor skulle han sælges? og hvorfor skal/skulle han slagtes? ?:-) men skal da nok be en bøn for ham.. og var det en slagter hun blev solgt til????
jule møzz|Zazs_& Bandit| :)

Den darjligste pony hedder Bandit
|i'm not always right but i'm never wrong|

God jul til hele JHN! :D
0
0
Svar på denne tråd

Øhmm... lidt det samme...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:03
som Theis siger...

hvorfor skulle du sælge ham? var han ikke din? og hvorfor solgt du ham ikke til en rar familie som gad at bruge tid på ham?

øhm? det vidst det samme som Theis... 8-)

~QnuZzaR Mathilde~
~For Nu det snart Jul Igen~
:P ~Tiden hvor man bliver fuld igen~ :P
0
0
Svar på denne tråd

ok ok ok
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:04
nåhh nu forstod jeg var i gang med at skrive da du postede ;)
jule møzz|Zazs_& Bandit| :)

Den darjligste pony hedder Bandit
|i'm not always right but i'm never wrong|

God jul til hele JHN! :D
0
0
Svar på denne tråd

Alle...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:18
Jeg HAR ligesom forklaret at han IKKE var min! Han blev IKKE solgt men GIVET væk!

0
0
Svar på denne tråd

har det virkelig som om...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:40
INGEN forstår mig!

Alle kæfter op om hvorfor fanden jeg så solgte ham!

Ved i hvad alle sammen? Glem det! Bare slet indlægget! Orker ikke at forklare det hele...

0
0
Svar på denne tråd

forstår dig godt...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:50
jeg forstår dig godt.....
og jeg kan godt nok ikk forstå ejeren selv om den blev givet væk men hvorfor ka hun ikk dig den??

;-D QnuzZ Camilla ;-D
{> Bandit er den sødeste pony på jorden {>
~ min dejlige pony ♥Bandit♥.....
4 ever!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Den ejer dér...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:50
GRRR -ej helt ærligt!!! Undskyld mig, men jeg kan bare blive så sur på sådan nogle ejere... Der var også engang en travhest ude på rideskolen, men ejeren (¤W""&%¤"#¤!) solgte den til en der MED GARANTI ville transportere den til et andet land!!! UAK!!!

Har ondt af dig!!

Men jeg vil bede for at han får et godt liv... I DANMARK!!! Det kan da godt være at han ikke er verdens bedste til travløb, men derfor skal han da ikke transporteres væk for at DØ!!!
Beder til at han får et godt liv...

Kalina

!~Ho Ho Ho~!

¤ Merry Christmas ¤

0
0
Svar på denne tråd

Camilla...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 17:54
Fordi jeg, som så mange andre, ikker har tid og penge til to heste. Jeg er 14år går i 8.klasse. Går i skole til to-tre om eftermiddagen. Hvis jeg skal have tid til både lektier OG to heste og samtidig har et morgenjob med aviser bare så jeg kan betale lidt af den ene hests opstaldning, så tror jeg at det hele kommer til at knibe en del...

Eller hvad?

0
0
Svar på denne tråd

atrj...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 21:09
har jo læst alle indlæggende du har lavet .. For forfærdeligt..

:{-( Ej ... .. @!#$ man .. @!#$ hende..

KysS Cille! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider