til HOLLAND ELLER BELGIEN
Var med ud og aflevere ham igår...Den nye ejer startede med at stå og ryge ham lige ind i fjæset og begynde at snakke om at den stakkels lille Drakkar måske risikere at blive transporteret til udlandet! Min mund stod bare åben af had over for det udyr! Han skal ikke mishandle min lille skat på den måde!
Jeg var bare SÅ tæt på at tage træktovet ud af hænderne på det bæst og trække ham op i lastbilen igen, lukke for og sige til min venindes far at nu var vi klar til at køre igen! Istedet blev han så "smidt" ind i en boks med tremmer hele vejen rundt. Der var også spiltov som han måske blev rykket hen i efter vi var kørt...
Jeg nåede for fanden ikke engang at klappe ham! iKKE ENGANG AT RØRE HAM! Kun det stykke af hans mule jeg kunne nå igennem tremmerne.
Nu har jeg kun hans grime, et stykke af hans man og nogle kodehår tilbage af ham. Sygt!
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er så brutalsk den transport til belgien og holland, men han skal IKKE derned bare for at blive slagtet!
Fordi, jeg tror hurtigt at de bliver træt af ham, helt ærligt. ´Han er rimlig nervøst anlagt og hvis de ikke forstår ham kan det være at de slår ham osv... Det HAR han oplevet før og det skal ikke ske igen! Førhen stejlede han osv...Det er han stoppet med og nu er han bare så dejlig, men går stadig temmelig nemt i panik.
Så var det jeg tænkte om der ikke var nogle af jer derude der ville bede en god bøn for staklen? Bede om at han får det godt?

Sådan så han ud inden han tog afsted.