|
|
| Billeder... |
| Forfatter:  |
Ann 27 |
| Dato:  |
14-11-2003 22:08 |
|
Hallo! Så er der kommet nye billeder. Jeg var jo hjemme hos Amanda en dag hvor hun lige skulle springe:
Springet er 90 cm.
Springet er 100 cm.
Jeg skulle da oxo lige prøve den smukke Tasja.
Tasja stejler på komando.
Det var det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smukt...men .... |
|
|
Hvor er hjælmen??? He he
Oh well..hehe blev Tasja ikke Årets hest i Wendy???
En meget smuk hest du har dig...
Knuz Heidi, Tjano & Joke..."Dont worry, be happy" Citat: Michelle Tanner- Full HouseHundeskolen Trofast
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder. |
|
|
Nej nogle dejlige hypzer. Synes det er ret godt lært, det der med at den stejler på komando(kræver selvfølgelig også lige at man kan holde den/finde ud af det  ) Det ser rigtig godt ud nåer i springer.!
Nå men rigtige gode billeder. 
Qnusser fra *linus og Kashmir* Carpe dien = Grib dagen.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Alice (Annabella) |
14-11-2003 22:18 |
|
Tjaah.. Sys det der med stejle på kommando, er lidt uacceptabelt? Uden hjelm og det hele? Og den her gang hiver hun vist os ponyen i munden  .
Jeg synes ihvertfald ikke det er sejt, cool, modigt, vildt fedt eller sådan noget, jeg synes det er direkte dumt at gøre sådan noget.. Men hva' sådan er nogle jo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjj |
Ann 27 |
14-11-2003 22:19 |
|
Det er ikke min hest..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Alice (Annabella) |
14-11-2003 22:24 |
|
Sys os det var flot, hun blev årets hest i Wendy. Er det Amanda der rider hende, hvor hun stejler? Man ku' ikk se hun havde så langt hår på billederne i Wendy bladet.. heeh.. Ku næsten ikk' kende hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.. |
|
|
Smuk hest, Men det der med stejleriet...  Den bliver tydeligvis revet i munden for det kan man se på den korte tøjle... Dum Dum ide.. 
|~♥MuLe KyS Fra Sabina♥~| |~♥En Lykkelig Tinker og Haflinger ejer♥~| |~♥Man kommer længest med kærligheden♥~|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| federen!! |
moi |
14-11-2003 23:29 |
|
de er da nice!
 knus 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels pruH |
|
|
... i hvert fald en smuk pony! .. meget kønt hoved.. Men godt nok lidt groft at se på det sidste billed.. den stakkel bliver jo hevet i munden!! ..
KysS Cille! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
jeg synes ik' det er så smart at den stejler, kan ikke li' når en hest/pony gør det, men stejler den ikke også med martingal/springfortøj og er det ikke til at forhindre at de gør det?
bare en lille tanke fra mig...
nicosilver=dreng  venlige vrinsk Solos & Nico 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm - Lige en... |
*KirA* med *NajA* |
15-11-2003 11:32 |
|
...Kommentar...!
Jeg syntes at det er ret fedt at den kan stejle på kommando, men det der er altså syndt ! På det billede ude i vandet ser det godt ud, men IKKE her.
Ellers gode billeder, men det der ser ikk alt for godt ud
Qnuzzar Kira ;o)Smil ti verden og den smiler til dig ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa hejsa |
| den skæve unge [Mulle] | |
15-11-2003 11:34 |
|
Gode billeder, men men..
den har martingal på, hvilket forhindrer den i at få hovedet op og det ser ud til at genere den på billedet hvor den stejler, plus at rytteren har lidt for korte tøjler der...
det er enormt flot at den har lært det, men det skal os foregå rigtigt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nu må jeg altså lige komme til med min menning:) |
|
|
Det her har været diskuteret vildt MANGE gange, og folk har være sin menning....
Og nu har jeg altså kigget længe på det der billede og efter min menning, så bliver den altså ikk revet i munden...
For at dele min teori medm jer andre så har jeg langt den ind i paint:

Jeg har tegnet tøjlernes bur op med SORT, og hvis tøjlerne var MEGET stramme og den var blevet revet i munden, så ville tøjlerne ikke ha nogen bue, og så ville de ha haft den hældning som den RØDE linie har...
Nu, har jeg jo ikk selv set det, så dettte er kun en teori, og da jeg jo ikk ved hvordan den har lært det og hvordan de for den til det... Men jeg syns ikk at det er det smarteste at lære den, men det syns jeg er op til ejeren...
Nå, men det var bare lige min teori...
Jeg holder hyggeaften for JHNérne d. 22+23 nov, skriv hvis i er interesserede *Søger Part*Min HPMSN=Juliemanden@ofir.dk, bare tilføj mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julles |
Cecilie&Jason |
15-11-2003 12:09 |
|
Det er et fortøj/martingale den har på. Altså den sorte streg du har lavet.
For mig ser det MEGET ud som om den bliver flået i munde og schenklerne er langt tilbaage i lysken..
Hej hej fra Cecilie.
Glædelig Jul folks.
>Jason, min guldklump vil jeg altid elske og holde af<
Min MSN: prupony@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilie..... |
|
|
den er vist god nok, det som hun har tegnet hvor der er rødt ved siden af, det er så vidt jeg kan se tøjlerne...jeg skal ikke kunne sige mht. benene, men jeg synes ikke hesten ser ud som om den bliver flået i munden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror altså nok hun ved hvad hun gør.... |
|
|
På dette billede kan man bedre se hvordan hun gør....

Hun kan da sit kram, og tøjlerne er LØSE!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold dog op. |
|
|
det flot at man kan lærer sine heste kunstner. grunden til at det ser ud som at tøjlerne er stramme. er fordi man ikke kan se tøjlerne. du kan kun se martingalen. jeg sys det er flot. heh.
there's no time to discriminate, hate every motherfucker that's in your way the worms will live in every host it's hard to pick which one they eat most
the horrible people, the horrible people it's as anatomic as the size of your steeple capitalism has made it this way, old-fashioned fascism will take it awaymine digte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sys ikk... |
Laura- |
15-11-2003 15:33 |
|
..at det bliver flået i munden. Man kan ikke se tøjlerne helt, og det er muligt at de måske er lidt korte, men synes ikke at den bliver flået i munden...
Ellers flotte billeder
Hilsen Laura Sig ikke at du ikke kan, sig hellere at du ikke er så god til det endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Kirav |
15-11-2003 17:56 |
|
Hva jeg lan se på billedet bliver den flået i munden!!! men det er jo bare hvad jeg kan se!
Jeg bryder mig overhovedet ikke om det billed!
Hvorfor lærer en hest at stejle? jeg kan ikke se fordelen i det, kun ulempen!
Men hvis der en der kan forklare det, ville jeg meget gerne høre forklaringen!!!!
OuT Kira Smil gir smil  Msn: Miss_kira89@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis.-.. |
|
|
... Man har hundrede procent styr på det, synes jeg ikke det er noget problem at lære hesten at stejle. Ville aldrig selv begynde at lære Major det, eftersom det har taget lang tid at vende ham af med det, og at jeg er sikker på, at han ville bruge det imod mig igen, hvis jeg bad ham gøre det på kommando.
Flotte billeder!
VH Christina med Major & Rocky
Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D Citat: MIG MSN: Marock_dyret@yahoo.com ICQ: 162345838
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vis i kigger ordenligt!! |
zummer_babe |
15-11-2003 18:14 |
|
på de to bilider af de to heste...
( den der stejler i vandet og den anden )
så kan man se et helt andet udtryk i de forskeliges hoved og krop i det hele taget det hele...
så hved jeg ikk om i ka se forskelen?
det ene ser mere friviligt ud en det andet...
jeg vil være ening med at martingalen nok skulle fjernes og benene lidt længer frem men der er altså ikk noget me hiven og flåen i munden sys jeg...
men jeg sys bestemt at ride hjelmmen skulle være på hovedt. og ja...? men den der står i vandet ser ud til at sys det er sjovt og den anden ser ud til at tja... sys det r ubehagetligt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stejl.... |
*Joze* |
15-11-2003 18:21 |
|
Efter min mening, ser det os ud som om hesten bliver 'flået' i munden, og benene er HELT inde i siderne på den...
Jeg sys det er uansvarligt at lære sin hest at stejle, hvis man ikke har styr på det! Det kan SÅ nemt gå galt, og hesten vender det mod rytteren...
Og uden hjelm?????
Tja... Jeg sys det er max uansvarligt!!
-*Joze*
Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil afsted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der undres |
|
|
-det ser ud, som om at hesten bliver flået i munden.
Man kan ikke sammenligne de 2 billeder, hvor hesten stejler...
For det er da klart at hun ikke hiver hesten i munden, når den er oppe...-Så ville den jo falde bagover... Men så er spørgsmålet, mon ikke hun HAR haft hevet den i munden, for det ser ud som om, at det er hendes metode, for at få den til at stejle....
Hvis vi er gale på den... Så ville det være fint, at få forklaret, hvordan hun får den til at stejle
Knus Sisse&Alfen
Nordens fuldblod - den islandske hestMere rigtigt bliver det ikke!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige min mening! |
Linette og Sascha |
15-11-2003 19:29 |
|
Sys det ser ud som om den bliver tvunget til at stejle ved at hive den i munden og lægge benene hårdt til den indtil den stejler!
Sys ikk det er særlig smart!
Man må håbe hesten ikk bliver tvunget!
Men vil ikk kalde det komando!
Det ligner hun lige har sparket til den rigtig hårdt og det ligner ikk hesten sys det er "sjovt"
Så jeg vil sige...
JEG tror ikk den gør det på komando!
KnuZ Linette
Sascha Rigtige ryttere rider og HELT rigtige rytter springer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhhh |
Ann 27 |
15-11-2003 21:05 |
|
Hun flår den aldeles ikke munden!!!!!!!! jeg stod og tog alle de her billeder, så det må JEG ligesom vide. og som Julles har tegnet kan man SE A
at hun IKKE hiver... Dette var ikke oplæg til misundlige møgtøser skulle kaste op over det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej............. |
Amanda |
15-11-2003 21:13 |
|
Gider i godt styre jer??
Jeg sparker sq ikke til den men klemmer til den med benene...
i er åbentbart meget misundelige... men det er jo klart... ingen af jeres ponyer kan måle sig med Tasja!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fed ide... |
|
|
Jeg er ikke misundelig, det må du endelig ikke tro...!
Meeen, jeg undre mig bare... Altså, du klemmer med benene og så stejler den... Eller hva'?? Så må jeg sige al respekt til dig, hvis den så ikke stejler hver gang du driver på den.....
Vil du ikke forklare os hvordan du gør...- Så kan alle os "misundelige" møgtøser, jo lære vores heste, som forresten ikke kan måle sig med Tasja, det....!!
Lyder det ikke som en god idé??
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm som sgat igen rigtig |
|
|
smuk Pony.. virkelig harmonisk at se på.. Okay Fair en skvær.. kan godt være i ikke hiver den i munden.. i trost Yopu! - men den får en underhals der siger spar 5 og hiver hovedt op i en meget unaturlig stilding.. nok derofr jeg syntes det så ud som om den blev hevet/rykket i munden.. Men .. Ja ja..
KysS Cille! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Erh? ;).... |
*Anna*(Simba) |
15-11-2003 22:53 |
|
Synes bare det ligner den knækker nakken totalt ?
Men der er RET uansvarligt at få en hest til at stejle med MARTINGAL PÅ! Ifølge hvad jeg ved er en martingal med til at få hesten til at la' vær med at stikket hovedet op i skyerne... Også får man den til at stejle, den kan jo brække nakken af det? Og efter hvad jeg ved er den 21, og det er da helt fint hvis den er frisk, men 21 og stjler rundt- efter min mening ikk så fedt.... men det er jeg en selv der bestemmer 
Syndes der er lidt *hoost*
Men det er jo som man vil...
Eller gode billeder 
-Anna&Simba- 
Der er mange heste i denne verden, men i mit hjerte er der kun én, Simba. Citat: Mig 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Bare et eksempel... Ingen kommentare herfra... *host* *host* *HALSEN*
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MMisundelige?!`?!?! |
Kirav |
15-11-2003 23:06 |
|
hmm..
Jeg kan sige efter min mening er jeg IKKE misundelig!!!
Det tror jeg ingen af dem der har kommenteret det med at hesten stejler og bliver flået i munden!! du tag helt fejl!!! Hvorfor skulle vi være misundelige på du kan få din hest til at stejle? og det ser ud som om du flår den i munden!Det kan godt være du ikke gør det hva ved jeg! Men lige frem at kalde os "misundelige møgtøser" hmmm.... du tager skam helt fejl!!!
Lige et spg. hvorfor har du lært den at stejle på "komando"???
Andre prøver at vende deres hest af med det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sisse.... |
*Joze* |
15-11-2003 23:40 |
|
Må være enig i Sisse's kommentar, som ikke var der
Hvorfor sku vi dog være misundelig på at ponyen kan stejle? 'Se, jeg kan tirre min pony, så den stejler tilsidst! Er jeg ikke sej? Har i ikke respekt for mig nu? Nå ik?'
Jeg ved godt at min pony ikk kan måle sig med Tasja, dels fordi jeg ingen pony har...!
Men, min hest kan os stejle... ER I IKKE MISUNDELIGE?
Min gør det bare ikk på komando...
Igen, det er da fuldstændigt uansvarligt at lære ponyen at stejle på komando, og tilmed med martingal på?? Jeg fatter ikk, hvordan hun er blevet 21 år, når hun blir udsat for det!!!
-Stakkels pony!!
Ha' en forsat go' aften!
-*Joze*
Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil afsted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen hest... |
Ida(Halifax) |
16-11-2003 10:04 |
|
...vil da naturligt stikke vejret helt i sky for at stejle, -den vil gøre som den på Sisses billede.
Som jeg ser det ser ponyen ikke ud til, at den synes det er videre behageligt. Jeg har kun set heste på den måde i én anden situation -og det var når rytteren blev "for meget" og hesten ikke vidste hvad den skulle gøre, andet end at gå i vejret, men okay.
Ok, min pony kan ikke måle sig med Tasja ifølge dig, men det skal den absolut heller ikke, eftersom jeg aldrig kunne finde på at lære min at stejle.
Det kræver utroligt meget påpasselighed og omhu, så hesten ikke begynder at gøre det imod rytteren -eller gør det under tvang fra rytterens side.
Og hvad hvis den en dag skal sælges? Og den nye køber kommer til at gøre tegnet til hesten så den går i vejret? Ikke just en god situation hvis I forstår
Men ud over stejlebilledet er det en rigtig køn pony  Hvor høj er hun egentligt?
Mvh. Ida & Halifax ♥ ~ Fjordpower! ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu........... |
Amanda |
16-11-2003 10:47 |
|
.stopper i små møgtøser...det er ikke tvunget... den stiller sig også på folden og stejler, fordi den synes det er sjovt... og den har altid taget hovedet op, også inden jeg fik den!!
i er så røv misundelige, så det er til at brække sig over... bare fordi jeres ponyer ikke er flotte...
lev med små børn!
I kan jo ikke ride! I kan jo ikke sige at jeg gør dit og dat mod min pony når i overhovedet ikke kender mig eller den!!!!!! ssssnoooooot unger!!!!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen igen |
|
|
Amanda: Jeg vil bare gerne høre hvordan du gør... Du må da kunne forklare os det... Vi kan kun se ud fra billederne, at det ligner, at hesten bliver tvunget...
-Så kan du ikke forklare os, hvordan det foregår, så kan det være at vi kan se, at hesten er glad ved det....
-Og det er det, altså metoden, jeg har efterlyst i mine 3 tidligere indlæg...
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amanda |
|
|
Har ærlig talt ik læst alle indlæggene igennem, og har kun læst dit nyeste. Helt ærligt, hvad laver du? De efterlyser din metode til at få ham til at stejle, og du kalder dem snotunger? Og siger vi ikke kan ride?
Der er forskellige definertioner på hvornår man kan ride og hvornår man ikke kan. Det er da meget flot hun kan stejle på kommando, men uden hjelm?
Det er ikke det smarteste at kunne lære en hest at stejle, min ismule gjorde det også - ikke med vilje fra min side dog, og det er fanme ikke sjovt.
Godt nok er hesten, hvad, 19 år, ik? Så den skal jo selvfølgelig ikke sælges, men det er da ikke det smarteste.
Hvis du så i det mindste kunne komme med din metode - så vi kan få 'bevis' på du ikke bare rykker hende i munden
Men hun er godt nok en køn hest, det skal hun altså ha'!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hava er fordelen! |
Kirav |
16-11-2003 12:07 |
|
Hva er fordelen med hesten stejler????
Vi kan ikke ride uhh nej nu bliver jeg jo bange! hehe-.. hvordan kan du sige vi ikke kan ride når du kun har skrevet med os herinde! vi har jo heller ik set dig oig hvordan du rider eller hvordan du får den til at stejle men vi skriver hvordan vi ser det! men du kan jo ikke forklare os hva der er fordelen og hvordan du gør hvis du iukke sparker og flår den i munden!! hva gør du så???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amanda |
*Joze* |
16-11-2003 12:21 |
|
Mht. til den besked du sendte via. besked centralen, jeg har ikk skrevet hvad du gør bare hvad det ligner du gør.
Hvordan vil du ha at vi skal respektere dig, når du skrive på den måde? Vi efterlyser bare en forklaring på hvordan du gør. Har vi ikke den, må vi selv forstille os hvordan du gør, udfra billederne!
Og nej, jeg stopper ikk med at skrive hvad jeg tror du gør! Nemlig at tirre den, til den stejler... Men, hvis du har en forklaring på hvordan du gør, fint!! Så 'tror' jeg på at du ikk tirrer den... Indtil videre må jeg tro på mine egne opservationer...!
Og igen... Hvorfra ved du har vi ikke kan ride? Du kender os jo ik?
Men det er da klart at der er absolut minus respekt til dig, når du kalder os så røv misundelige, så det er til at brække sig over... bare fordi jeres ponyer ikke er flotte...
lev med små børn!
I kan jo ikke ride! I kan jo ikke sige at jeg gør dit og dat mod min pony når i overhovedet ikke kender mig eller den!!! sssnooot unger!!
Små børn, og du er sikker på at det ikke er dig? Det er jo, trodsalt, dig som begynder at 'svine' os til...
Well, jeg vil tåge ud og stene noed CS med kærsten..
Have Fun!
-*Joze*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!! |
Amanda |
16-11-2003 12:29 |
|
Jeg holder i tøjlerne (UDEN AT RIVE)
Klemmer med benene og siger "stejl" okai?
Jeg gider simpelthen ikke høre på at i siger at jeg tirre min hest.
DET ER MIT VALG OM DEN KAN STEJLE!!! DET skal i simpelthen ikke blande jer i! Det er jo ikke jeres vel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Darky |
16-11-2003 15:14 |
|
Er enige med tøserne her inde..
De er totalt dumt -og den er satme 21 år...
Sys altså også det er vildt, at den stadig lever...
Det ligner VIRKELIGT du river i tøjlerne, men på tegningen, Julle har lavet kan man tydeligt se at du ikke gør... -men martingalen...
Den KAN brække nakken af det..
Det billed Sisse har sat ind, viser en hest som gør det frivilligt, som Tanja højst sandsynligt ikke gør...
Altså det er dit valg.. Men ovenikøbet UDEN ridehjelm!? DET er for DUMT!
Og desuden kan du ikke VIDE hvor gode vi er til at ride.. -du KENDER os ikke... Og desuden er vi IKKE misundelige -bare glade for VORES heste ikke kan det...
Og du skal ikke tro Tanja er ABSOLUT er den bedste -bare pga. den konkurrance.... -Bla. min kan SAGTENS hamle op med din.. Og alle de andres her inde..
Såååeh!
♥Mule Mysere Camilla & Gina♥  |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amanda |
Ida(Halifax) |
16-11-2003 18:32 |
|
Nu er det her jo et debatforum -og forskellige meninger kommer på bordet.
Hvis man ikke ønsker, at folk skal kommentere ens billeder, så synes jeg man skal lade være med at sætte dem herind. Okay?
>Jeg gider simpelthen ikke høre på at i siger at jeg tirre min hest
Jamen vi kan jo kun gætte os frem til hvad du har gjort for at lære den det, når du nu ikke gider fortælle os det -på trods af flere opfordringer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaarh!!! |
Amanda |
16-11-2003 19:03 |
|
IDA JEG HAR JO LIGE FORTALT DET, DIN ÅNDSBOLLE!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amanda!! |
|
|
Tasja er SMUK som altid!!
Synes ikk at Tasja ser ud som om hun IKKE kan lide at stejle!.
Det er Amandas valg, om Tasja skal Stejle og om hun gøre det uden ridehjelm!!- det er hende der kender heste- færdig..
så alle sammen:
Det er Amandas valg!!
~MªLLe~UnD~LuRiFªX~
DeN DeJlIgStE PonY HeDDeR LuRiFaX
Tarry: sun wouldn´t be red, sea wouldn´t be blue, i woukdn´t be happy..... WITOUT a frind like u!
~Hellere lugte af hest end af hash~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amanda |
Ida(Halifax) |
16-11-2003 19:43 |
|
Så så, tag du nu lige en slapper søster
Du brokkede dig over at folk sagde du tirrede din hest -jeg fortalte dig hvorfor
Desuden har du næppe lært den at stejle ved at sige "stejl" til den, vel? Men det er ligemeget -jeg skriver ikke for at få flere uddybninger. Min pony skal aldrig lære at stejle med rytter.
Det er dit eget valg ja, -men hvis du ikke kan tage kritik fra andre uvidende personer, så synes jeg du skulle lade være med at få billeder af din hest sat herind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| var det så hårdt??? |
Reiber |
16-11-2003 20:10 |
|
Der er flere gange blevet spurgt til HVORDAN du gør, for at få hesten til at stejle (lad mig her understrege at vi IKKE spurgte hvad DIN mening om os som mennesker var, eller hvad du synes om vores ridning eller vores såkaldte "misundelse")
Når du så endelig svarer er det vel det?! Eller nej, du smider lige et par spydige bemærkninger gratis med i kurven, smart træk? Nej ikke rigtigt!
Og ja, det er da din egen sag med ridehjelm, enig!
for min skyld ingen alarm om du får hjernrystelse (hvilket ikke er sandsynligt  ) hvis du skulle være uheldig, helt fint dit valg.
Men det burde ikke forhindre dig i at snakke/skrive pænt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ida og andre... |
Ann 27 |
16-11-2003 20:14 |
|
Amanda BAD ikke om at billederne blev sat ind. DERFOR skal de ikke diskuteres medmindre HUN vil. JEG viste billederne for hygge... men det er jo kun ved et meget heldigt tilfælde at det vil få en happy end i dette forum
Tænke tænke, ik Ida???
♥♥♥ Når stjernerne falder og himlen er død. Når solen har mistet sin varme og glød. Når tomhed er det eneste jeg ser på min vej, så ved jeg Dynamo han er der for mig..♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, nej , nej.... |
*KirA* med *NajA* |
17-11-2003 11:14 |
|
Nu må i kraftedme styre jer engang AnnKa mæ Dytte!!! og Amanda.
Vil give Ida, 100% ret. Jeg ville heller ikk have min hest til at kunne at stejle, men det er bare min mening. Og det er fordi at jeg har den tro at, der skal et lille bitte ryk i tøjlen til at den gør det hele tiden. NååårH - Ja. Må jo hellere skære det ud i pap for jer to, fordi i bliver jo bare misundelige fordi jeg kan forklare  Jeg siger ikke at amandas pony gør det, men det er bare MIN tro.
Jeg syntes at det er rigtig flot at man kan få en hest til at stejle..
ORDENLIGT !!! LÆS LIGE O R D E N L I G T !!!
Ang. ordenligt.. Host host ! Hehe... Men okay, denne hest er løs, men det kan også se sådan ud med rýtter...
Og det mener jeg bestemt ikke at du gør amanda, sorry, men det mener jeg virkelig ikke,
-den får underhals (Hvilken min pony også havde da jeg fik den, ikke sjovt)
-DIne ben ligger helt omme i lysken på den.
-dine tøjler, Og nu brokker du dig nok, og retter mig "Altså altså hør lige her ?!? Det er dens martingale der strammer sådan. FAT DET!!!"
SÅ siger jeg : Hehe... Jamen så er din martingale godt nok lidt for stram LITLE BITLE FREIND. !
HEhe
Qnuzzar Kira ;o)Smil ti verden og den smiler til dig ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annka, |
Ida(Halifax) |
17-11-2003 18:51 |
|
>Amanda BAD ikke om at billederne blev sat ind. DERFOR skal de ikke diskuteres medmindre HUN vil. JEG viste billederne for hygge... men det er jo kun ved et meget heldigt tilfælde at det vil få en happy end i dette forum <
-Jamen så skulle du nok have snakket med Amanda inden du satte ind (*tænke tænke *hostcopyrighthost*)
Vi kan jo ikke rigtig tage os af, at du ikke har drøftet med Amanda at du satte hendes billeder ind.
Til en anden gang skal man nok overveje det en ekstra gang, før man sætter andres billeder ind. Desuden er det jo ikke første gang, at Amanda og Tasjas stejlen er blevet diskuteret -så I burde jo nok have forventet der ville komme kommentarer.
Hermed ikke sagt, at det er iorden at hakke og kritisere hver eneste forkert ting på billeder, men konkstruktiv kritik, eller kritiske spørgsmål kan der da ikke være noget galt i -på et debatforum?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadghslh |
Leise.com |
17-11-2003 19:03 |
|
Suk suk det er få der har set Amanda ride sin hest eller stejle med den. Hende der har -Annka- siger det sker under normale forhold. Så selvom billedet er taget i et dumt sekundt er der ingen her inde fra der kan udtale sig om Amandas ride måde. Suk suk godt jeg ikke er Amanda der bliver kritiseret på den måde af andre tøser der tror de er 100 gange bedre.
Bemærk jeg har ikke personligt udtalt mig om Amandas ride/stejle måde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ida..................... |
Ann 27 |
30-11-2003 20:38 |
|
Ida: Det er ikke Amandas billeder... Det er mine Billeder...!
♥♥♥ Når stjernerne falder og himlen er død. Når solen har mistet sin varme og glød. Når tomhed er det eneste jeg ser på min vej, så ved jeg Dynamo han er der for mig..♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amanda... |
Vibeke (Diamond) |
30-11-2003 21:04 |
|
...troede du var smuttet?  Nå, never mind...
Vibeke og Diamond Diamond - a girl's best friend  Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|