Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

historie. læs og kommenter!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:39
Har skrevet lidt på en historie, og den er langt fra færdig. Men læs den hvis i har lyst.. Kommentarer modtages gerne både negativt og postivt, men HUSK den LANGTFRA er færdig! :)

Livet.

Det var stadig svært at forstå. Det hele havde forandret sig så meget efter julen. Den jul. Den bliver aldrig glemt. Det var de lykkeligste dage i hele mit liv. Hvordan kunne det hele pludselig forandre sig? Og så pludseligt? Det stod stadig ikke klart i mit hoved, men jeg agtede at finde svaret. Med eller uden de andres hjælp…

Det hele startede i Julen 2002. Jeg var ikke i julestemning hele december måned, men brugte al min tid ved min computer for at skrive med andre. På nettet mødte jeg min udkårende. Han havde en kæreste, og selvfølgelig gjorde det at jeg ikke gik så meget til den, men han var nu sød. En 14årig dreng, helt uerfaren og så sød! Han var perfekt!
D. 24 december sad jeg og skrev med ham over nettet. Hans kæreste var online og hun skrev til mig og spurgte hvad jeg egentligt havde gang i. For jeg kunne i hvert fald ikke score hendes kæreste og at de elskede hinanden og alt muligt. Uha det lød slemt. Jeg skrev til min udkårende og spurgte hvad der var sket. Han havde sagt at han ville snakke med hende d. 25 ovre ved skolen. Men hun var stædig og ville vide hvad det var.
Han havde slået op! Tanken havde ikke strejfet mig overhovedet så det kom som et chok for mig. Men nu kunne jeg få ham hvis jeg ville. Jeg havde dårlig samvittighed over det der skete. Han havde slået op med sin kæreste juleaften og var allerede i gang med at score mig (Det gik faktisk rigtig godt).

Det var tid til at spise julemiddagen. Jeg kunne næsten ikke forlade min computer. Men han skulle spise samtidig så det gik. Maden røg rigtig hurtigt ned og da mine forældre tog af bordet skyndte jeg mig ind til computeren igen og skrev lidt med ham. Nu var det dessertens tur til at blive spist, og jeg havde egentligt ikke lyst. Der var jo ikke noget ved at spise julemad når julehumøret ikke var der. Men det gik, og jeg smuttede ligeså stille ind til computeren igen. Han var der stadigvæk og han fik mig hele tiden til at smile. Vi skrev ca. en halv time sammen og så råbte mine forældre på mig. Nu var det tid til at danse om juletræet.
Det hele føltes som noget der bare skulle overståes. Så jeg kunne komme ind til min kære igen. Jeg så egentligt ikke hvad jeg fik, jeg pakkede det bare op og det var så det.

Min udkårnes navn var Danni. Han var høj og så rigtig godt ud på billederne. Hele natten gik foran computeren og først ved 5tiden lagde jeg mig til at sove.
Julefrokosten ventede næste morgen og jeg havde sovet så længe at jeg ikke havde fået morgenmad. Da jeg vågnede tændte jeg computeren og… Han var online!
Under hele middagen var jeg inde ved computeren når jeg så mit snit til at smutte, og sidst på dagen ringede han til mig. Hans stemme var så dejlig. Jeg glemmer aldrig de første ord han sagde. Det var måske ikke helt så romantisk men de første ord man får af vide af sin kæreste kan man altid huske! Efter da begyndte vi at komme sammen.

2. juledag ventede og jeg skulle med forældrene til Julefrokost i Nordjylland. Hele min fars familie var samlet der, og jeg bestilte ikke andet end at snakke i telefon med Danni.
Det var ikke så sødt overfor dem, men jeg kom til at holde mere og mere af ham og jeg har da ikke fortrudt det!

Vi aftalte at vi skulle mødes d. 28 december, da jeg alligevel skulle hjem fra 2 dage hos min bror. Det passede med bussen og så kunne jeg jo møde min kære!
Han skulle tilfældigvis spille fodbold den dag og selvfølgelig gik de videre når jeg sad og ventede på busstationen. Klokken blev mange før han kom derned, men min nuværende bedste ven, Jonas, havde underholdt mig. Han var Dannis bedste ven og jeg havde snakket med ham over nettet også. Han var da en vældig fætter og vi fik hurtig tiden til at gå. Jeg begyndte at få kriller i maven. Nu skulle jeg snart møde min kæreste og jeg måtte da indrømme det virkede ret latterligt at man kom sammen med en man ikke kendte?
Men så kom han cyklende. Damn han var dejlig!
Jonas, Danni og jeg kom så hjem til Danni (efter at havde gået en kæmpe omvej fordi drengene ikke kunne finde ud af hvem vi skulle være hos) og der sad vi så.
Jonas gik hjem for at spise og jeg hoppede over til Danni. Ligeså stille fik vi hænderne filtret sammen og der sad vi så. Hvor lang tid aner jeg ikke men senere kom Jonas tilbage og sagde han havde været væk i en time.
Jeg havde fået min mormor til at hente mig, så da jeg skulle hjem gik drengene med mig over på tanken hvor jeg blev hentet.
Nogle af deres venner var også med, og jeg gik pænt rundt og sagde farvel til dem imens min mormor ventede.
Så var det Dannis tur. Han var så høj at jeg blev nød til at stille mig på kantstenen.
Jeg ville havde kysset ham, og han det samme så vi lænede os overmod hinanden, snittede hinanden og så faldt jeg ned. Jeg skyndte mig ind i bilen men på vej hjem skrev jeg til ham at jeg undskyldte for ville virkelig gerne have kysset ham rigtigt.

2 dage efter havde han fødselsdag og jeg var derhjemme. Jeg tror ikke rigtig han tænkte over at det var hans fødselsdag for han lå hele tiden nede i hans kælder (Værelse) og holdte om mig. Det var virkelig dejligt.

Nytårsaften kom, og jeg måtte ikke tage nogensteder. Skulle være derhjemme og holde nytår med forældrene. Det kedligste nogensinde! Drak mig fuld i champagnen på under 15 min, og mine forældre havde kun fået et halvt glas hver til at skåle med. Jeg gik så senere i seng for at glæde mig til dagen efter. Endnu en dag med den vidunderligste kæreste.

-ThaFisker-

Nu snart med Askebos Starfield!

-Det er ikke hestens fejl, men rytterens!-
0
0
Svar på denne tråd

har læst
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:47
Hej :)

En smuuule forvirrende skrevet nogle steder, skal måske uddybes lidt mere... :)

Ellers kan jeg godt lide den.. håber det vil gå lissådan når jeg engang skal møde min udkårne som jeg skriver med :-P

skynd dig at få den færdig ;)

{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Fin Historie!!!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:47
^overskriften^

Historien er ret god... JEG kan i hvert fald godt lide den!!! Man kan tydeligt fornemme at hun er helt vild med HAM og at verden kan rende hende bare hun har ham... <-- den er god !!! {>

*Kalina*

!~I'm lovin' angels instead~!

¤Jeg er ikke festabe -jeg er rytter!¤

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:49
Det skal så lige kommenteres at det faktisk VAR sådan min jul 2002 gik..

-ThaFisker-

0
0
Svar på denne tråd

*Weeee*
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:53
Har du selv prøvet det? Ej... *Weeee* Hvad skete der så med dig og ham du mødte (Danni ?) ???
*Kalina*

!~I'm lovin' angels instead~!

¤Jeg er ikke festabe -jeg er rytter!¤

0
0
Svar på denne tråd

Kalina
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 19:56
Heh.. Vi er stadig sammen.. Har bare oplevet så meget på det år.. og jamen.. Jeg kan ikke fortælle folk om det.. Så har valgt at skrive en historie istedet for.. Kan godt lide at skrive.. Og Så har jeg noget at skrive på når jeg bliver ked... For self. er der jo skænderier mellem mig og Danni... Men jah.. Du kan få resten af historien engang når den er færdig :P

-ThaFisker-

0
0
Svar på denne tråd

Okay !!!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2003 20:18
Nice at I stadigvæk er 'together' ...
Skriv lige et indlæg mere når historien er helt færdig, så vil Moí nemlig gerne læse den!!!

GRRR -hader min signatur...

Kalina

!~Ho Ho Ho~!

¤ Merry Christmas ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider