Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nyeste mode er Selvmord!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 17:18
Hejsa
Må nok indrømme jeg blev lidt forbløffet i dag... Nogen herinde før har jo før skrevet at det er "på mode at have det dårligt".
Men altså - Mine forældre har fundet ud af hvordan jeg har det (Tror de), at jeg skærer i mig selv og har forsøgt selvmord...
I dag var min mor så oppe at snakke med en læge om det. Og hvad sagde lægen? At det var ved at blive lidt mode med sådan noget blandt unge piger!
Vil det så sige der ikke er noget galt i at begå selvmord? Man følger jo bare moden?
*Og mig som altid har været imod mode*
Når ja... Men altså... Dette må vel opfattes som om lægen mener at man nyder at have det elendigt? At man ndyer at skære i sig selv, at man nyder at rende rundt og planlægge sit næste selvmordsforsøg? Sådan opfatter jeg det i hvert fald ?:-)
Jeg kan virkelig ikke se hvad der får folk til at kalde det en "mode"? Tror de det er ren nydelse? Tja... Jeg spørger bare ;)
Selv tror jeg jeg holder mig langt væk fra læger resten af mit liv (Som jo ikke behøver blive så langt igen? Selvmord er jo mode? Det er godt at følge moden?) Dette her får da ikke en til just at se mere lyst på livet *SuK*

Sorry - Et totalt meningsløst indlæg - Spørg mig ikke hvorfor det skulle postet? ?:-)

:( Theis :)
Her blæser ingen vind
Her skinner ingen sol
Kun mørke
Uendelig mørke
Og så kniven

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

jahhhh...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 17:22
det er noget pis ;P Altså... Joh, der er nogle piger der bare siger ting for at få opmærksomhed...
men jeg tror ikke at de ville være modige nok til at skære i sig selv, hvis det bare var "for sjov" for at få opmærksomhed!

jeg har også skåret i mig selv... også ret dybt... dog ikke selvmordsforsøg men var meget deprimeret der...

jeg synes at man skal tage det alvorligt når folk begynder at skære i sig selv og gør selvmordsforsøg, for det er der fandme ik nogen der gør for sjov!

Mulle & Vilddyret
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 17:34
Jeg tror lægen mener, at flere og flere piger går rundt og siger "Åhhh jeg har det SÅ dårligt, jeg begår altså selvmord NU!" Også gør de ikke det alligevel?

Jeg hører RIGTIG mange sige dette, hver dag..
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥
~ Miss you Futte♥ :{-(

EFTERLYSNING - HVOR ER FELIX?
0
0
Svar på denne tråd

Syntes ikke det
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 17:38
Er mode.. Syntes det er et kald om hjælp! ?:-) Men hvad ved jeg, har aldrig prøvet på noget af det - og hvis jeg har havde jeg nok ikke lyst til at skrive det her inde for der er for mange jeg kender IRL.! ;)
Syntes det er noget f*cking pis at klade det "mode", for måske børn/unge flere problemer nu til dags?

- min megning!

8-) |~Dræber Guldfisken CBP~| 8-)
;) [Tænk ikke på hesten som en kriger du skal bekæmpe, men som en partner du skal arbejde sammen med] ;)
MSN: camilla_bunk@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

Harj!!!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 18:26
Har selv haft det sådan! men nåde aldrig at skære i mig selv! fik hjælp lige med det samme ;-D at nogle rigtig dæjlige piger og drenge ( både her inde fra og ´mine IRL veninder sååå )... men jeg have selvmord tænker så det sagde KILK!!! - men alle de sår jeg have på mig pille jeg op (( have nogle ret dybe nogle og sårn )) hmm... men det er ikke mode! den ene af mine grunde var fordi jeg sy's jeg var for tyk - sy's jeg stadig - men overlever... - men det er ikke mode og heller ikke et ligegylddigt indlæg - men til pi'r med sådan nogle problemer vil jeg bare sige: find nogle der kan hjælpe dig!!!!

{~KnuZ, KyZ og Krammer Tanja~}
;-D ;-D ;-D

MSN: TanZen2@hotmail.com
E-Mail: TanZen2@hotmail.com eller PonZer@e-mail.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ik for noet....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 18:32
Undskyld moi...

Men ikke for at nakke nogen i denne debat. Men Theis, hvorfor skærer man i sig selv. Jeg syntes det er så dybt at falde. at skære sig væk fra problemrene????

Mht. Det på mode, så syntes jeg den Læge lyder lidt ligeglad. Men hvad kan han også gøre ved PubertetsTøser...Deres problemer..mener jeg..
:-D Mette & Stjarni :-D

8-) Take It Or Leave It 8-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 18:33
Godt sagt Mette.. ;-)
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥

0
0
Svar på denne tråd

Det med at...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 18:45
...-skære i sig selv.

Jeg ved ikke om jeg ligefrem synes man falder dybt, eller nej, det synes jeg ikke man gør.

Men det er dumt. Man ved det dybest set godt det er forkert, men det er som en *besættelse*

Man skal leve med arrene hele livet, men det tænker man ikke over når kviven skærer. Og man fortryder, for de er der resten at livet og vil altid være et ondt minde.

Og kniven, -den overdøver kun den psykiske smerte kortvarigt med en fysisk smerte.

---

Mht. om det med selvmord er en *mode*.. Tja..tror bare jeg holder min mening for mig selv. Måske den ikke er helt velset.

Amen i kirken og vorherre til hest.

:-) M.v.h. Punktummet :-)

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 18:48
Lægen i sig selv kan ikke gøre noget andet end at henvise til psykolog... - Hvilket ville være en god idé i det fleste tilfælde! Det hjælper mere end folk tror!!!

Som sagt er der lavet undersøgelser på at hver 3 unge/barn har haft selvmordstanker, så man kan sige det er ikke noget "unormalt" fænomen, men det gør det ikke til et mindre problem!

Mette: Det med at synke for dybt vil jeg ikke sige, men folk har bare forskellige måder at udtrykke/kalde på hjælp på... Nogle kan ikke få sig selv til at sige det lige ud, at der er noget der ikke er som det skal være... Kender mange som har udtrykt sig fysisk i stedet for psykisk! - Man kan sige at på den måde kan flere jo opdage man har det dårligt....... Tit fordi de ikke har godt forhold til forældre eller venner...Mange unge/børn snakker sq ikke engang med deres forældre andet end det er dagligdags-halløj...

Lige lidt ord fra mig af ;)

Kærligst Matilde og Lyfting

Engang rytter - Altid rytter!
"Start altid dagen med et smil ;-D - så er det overstået"

0
0
Svar på denne tråd

Før Mettea988->Mette (Stjarni)
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 19:12
At skære er min eneste måde at overleve dagene på - Hvis det er lavt at forsøge sig lidt endnu, i stedet for bare at begå selvmord på stedet, jamen så må jeg jo være for lav?

:( Theis :)
Her blæser ingen vind
Her skinner ingen sol
Kun mørke
Uendelig mørke
Og så kniven

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

mode???
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 19:19
tja... mode kan men vel næsten ikke kalde det...
de kan jo alligevel ikke følge den mer efter det..!

det er sq da totalt latterligt.. hvorfor skal mode pludesligt være at gå rundt og dræbe sig selv? ja jeg spørger bare... det ville jeg aldrig gøre...!

:-P *Mvh. Amanda, Honey og Cadot* :P
~*~Et stædigt æsel kræver en stædig æseldriver~*~
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 19:24
En besættelse at SKÆRE I SIN EGEN KROP??

Måske ikke dybt at falde, men hvorfor har jeg tit spekuleret på?

Jeg troede kun det var børn i Afrika der havde en grund til at skære i sig selv?
Prostiuerede gadebørn?

Måske har alle en grund til at skære i sig selv og forsøge selvmord.
Tænk på dem. Og i vil sikkert få det bedre..Hmm ?:-)

Men Jo nu når jeg tænker over det, så kan det vel være dybt at falde når man skære i sig selv. Laver selvmord o.s.v
Danmark er uden krig, et frit land og bla. bla.
Kendte kun en der skar i sig selv, og hun ødelagge sit eget liv ved det. Mistede sine venner (Som mærkelig nok syntes hun var Mærkelig - Med forståelse) Jeg tror hun gjorde det for at være sej. hvilket i nok ikke gør.
Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det uden at blande det hele sammen.
Men HUN Blev fuldstændigt besat af det. Og tja. Lige nu er hun på en efterskole for stofmisbrugere som skal afvænnes. Og børn med psykiske problemer - Virkeligt! Seriøst. Stop det mens i kan. Hvis i kan.
Hun har ødelagt sit Liv engang...

I tror nok jeg prøver at nakke jer ned med min mærkelige menning..Nok også dig Theis. Men jeg prøver jo bare på at sige lad vær..
Læs det med forståelse... 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Før Mettea988->Mette (Stjarni)
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 19:33
Jeg tror hun gjorde det for at være sej. hvilket i nok ikke gør.

-I? Jeg håber ikke du taler om mig, -for jeg går ikke rundt og skærer i mig selv. Jeg har skam også svært ved at se meningen, men jeg synes stadig ikke at man synker dybt hvis man skærer i sig selv.

Stop det mens i kan. Hvis i kan.

-Jeg har stadig ikke noget at stoppe, men jeg synes også at folk skal stoppe hvis de kan. Forsøge i hvert fald.

Jeg kan godt se at mit indlæg kan forstås som om jeg er selvdestruktiv, men det er jeg ikke.
Jeg burde nok ikke have skrevet i man-person. Jeg kan godt se nu at mit indlæg nemt misforstås.

Man skal ikke excellere i fremmedord, man ikke er kompetent til at definere, da man så risikerer at abstrahere fra de relevante realiteter!
0
0
Svar på denne tråd

Lidt af hvert
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 19:48
først til dig mette/stjarni: du ved tydeligvis INTET om hvoff man skærer i sig selv og selvmordstanker og sådan! ikke negativt ment, men sandhed ;)

Det du er igang med er at give dem der har det sådan ENDNU dårligere selvtillid! Når du sige r"tænk på dem og dem.. I har de tjo ikek slemt". .hvad hvis man nu faktisk HAR det slemt? Og så føler man f.eks. når du siger det der at man er dum/åndssvag/whatever når man går rundt og ahr så ondt af sig selv og sådan, og at man ikek har det slemt.. så får man det dårligere og skærer mere... Sådan er det sQ!
Hvis hende der skar i sig selv var din ven. .så sys jeg FANDME det var lavt af dig at forlade hende.. Det er jo et KALD PÅ HJÆLP! Netop DER burde du have været vennen der sørgede for hjælp til hende.. i desparation og selvmedlidenhed er hun så komemt endnu længere ud.. og sådan går det jo når ingen vil høre ens lydløse kalden på hjælp!

---

Mht. at det er "mode"..

Måske man burde overveje HVORFOR der er et stigende antal unge emd psykiske problemer, selvmordtanker ect.
Måske (nej intet måske her..) skyldes det faktisk ting rundt omkring i vores samfund?
-Vil jeg mene det gør i 98% af alle tilfældene!
Der er så store krav til vores kunnen og vores udseende idag (især overfor piger) så der bl.a. opstår ekstrem mange spiseforstyrrelser. Det er så eftertraktet at være "in" at være "som de andre"... Stå ved det elelr lad vær, men vil I ikke gerne være "in" og "høre til" blandt de "populære"? Vil I ikke gerne det? Stil jer selv det spørgsmål: Hvor langt vil I gå for det?
Der er dem der aldrig har følt sig "populær" elelr "in".. de vil gå langt for det. .eks. ved ekstreme vægttab ect... Og emd spiseforstyrrelser fører lav selvtillid osv.. Hvilket i sidste ende fører til skæren i sig selv og selvmordstanker..
Det behøver selvfølgelig ikke være pga. spiseforstyrrelser det kommer, selvfølgelig ikke. .kender det!
Nogen (jeg) skærer vist også (ærlig talt) for at få opmærksomhed. .for at blive SET. .et mildt råb på hjælp, når man ikek tør/er i stand til at få det på anden vis..
Når man først er begyndt får kniven altså magten og man er afhængig.. tro det elelr lad vær. .og for vher gang man skærer gør det mindre og mindre ondt og man kan skære dybere og dybere...
Og man finder (jeg gør da) en vis portion tilfredsstllelse ved det! Nyder det...
Og samtidig skal dem man kende rjo ikke se det. .dårligt kald på hjælp, men hvad!

Ja.. en giga smøre fra mig :-P
{>♥Julie&Bacardi Breezer♥ {>

(i)"Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" (i)

Årets pony-rytter (delt)
Årets springrytter (delt)
Årests Ekvipage - spring :D
Årets JHN-Bruger *weee* :D
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:03

Først Julie:
Jeg kan godt se at der stilles mange krav til de unge piger idag mht. Udseende. Men jeg er da så klog at jeg fuldstændig inorere dem der glor underlig på en...!!
Faktisk er jeg pisse ligeglad..Tænker ikke på at score den eneste ene nu og her.. Og komme i den SEJE gruppe...har det sQu fint i den "yt" gruppe..Som du sikkert så "fint" osse vil kalde det..
OG jeg har aldrig været rigtig gode venner med hende der skar i sig selv..Hun var sQu ikke ligefrem god til at holde på hendes venner. Hun bagtalte alle sagde lærene imod, var aldrig i skole, gik hellere på bar og blærede sig med at en fyr havde spurgt om hun ville gå i seng med ham for 500kr. Så har ikke ondt af den Bitch.
TRO mig. Du kender hende IKKE...

og gider IKKE gå langt for at være "in" jeg er fandme ligeglad. De populære er alligevel en bunke snobber når det kommer til stykket..Gad ik ofre min krop for popularitet...

Og Punktummet: Det var seføldig ikke meningen at hentyde til dem som ikke skære i sig selv. Håber jeg at der er mange der ikke gør..

Gider ikke diskutere det mere. Kunne aldrig NEVER ever selv finde på at skære i mig selv. Og fatter keine af hvorfor nogle gider..Gør?? Men okei...Er osse ligeglad når jeg får den negative forklaring..

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:04
Har skrevet en gang at jeg sys det var blevet lidt for moderne.. Men har fået et andet syn på det, efter jeg så et billede af en god ven, der havde skrevet og hele sit ben "i'm death".. Det var skræmmende..

Men nu kan jeg godt se, hvordan, dem der virkeligt er sunket dybt har det.. :(

Har det heller ikke særlig godt, men jeg laver da videre (Uheldigvis).. Og jeg er holdt op med at skære mig... :(

Men tit har jeg lyst at sige farvel til det hele, jeg har ganske enkelt, ingen grund til at leve videre...

Og får det nok heller aldrig :(

-Malle 8-)

Someday i'd like to forgive you
Someday i'd like to regret
Someday i'd like remeber the good thing
That I seem to forget

-Ét godt eksempel er bedre end 1000 argumenter-

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Malle...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:10
Malle:
Alle har vel en grund til at leve, hold humøret oppe med din hest..
Man siger jo at heste plejer at hjælpe..
Syntes det er flot at du er stoppet med at skære i dig selv..
Tror på at det svært at stoppe..

Og hende der havde skrevet det der på hendes ben.. Kunne nu godt se det skræmmende..

I nogle tilfælde tror jeg at Unge kan drive det skæreri til noget sejt, at skrive med den skarpe kniv..Ved ikke hvorfor jeg tænker sårn..?????

0
0
Svar på denne tråd

mette og stjarni
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:23
Var slet ikke negativt ment det jeg skrev, hvilekt jeg også startede med at skrive.. prøvede faktisk at forklare hvorfor man gjorde det.. Men må gang på gang erfare at man åbenbart selv skal have prøvet det for at forstå..

sådan er den fucking verden åbenbart!

(i)"Hvis man kunne krydse et menenske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes" (i)

Årets pony-rytter (delt)
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm........
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:28
Grunden til de fleste skær i sig er (tror jeg, har selv tænkt over det!) at det bare gør så ondt inden i at der må være noget der gør endnu mere ondt og som kan få ens tanker til at forlade det der gør ondt (psykisk) et lille øjeblik!
Samtidig er det et råb til omverdenen om at de har det af lort til og gerne vil ha at man lægger mærke til dem og hjælper dem!

Grunden til at jeg ikk selv har gjort det (har haft tænkt over det + selvmord faktisk lige siden jeg var lille) er at det vel gør herre ondt (Jamen for faen er det ikk meningen), men ja.... er bange for at slå mig! (Hmm.... dobeltmoralsk eller hva?)

Ka bare ikk sige til mine forældre hvor dårligt jeg har det, har ikke lyst! Er hundrede på de ikk vil forstå mig!
Da jeg var lille ( ca 6 år) tænkte jeg tit på om folk mon ville tænke på mig når jeg var død? Og tit tænkte jeg på at gøre det bare for at se folks reaktioner! (Syg tankegang??)

Malle: Der er sQ massere af grunde til at leve videre! (Tror jeg). Der er så meget man skal nå inden man dør! Jeg tror jeg ville ægre mig hvis jeg døde uden at få børn, et arbejde osv....

Knus og kram fra Heste-Julle :-) Mischa ;-D og Ranja ;-)

Mennesket er frit som fuglen i et bur.
Man kan bevæge sig inden for visse grænser.

-citat- J. C. Lavater ;-D
0
0
Svar på denne tråd

tja.......
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:31
lige før jeg begynder vil jeg lige sige at: (disse paranteser er for punktummets skyld.. :-) )

altså jeg er nok meget "Yt" da jeg ALDRIG NEVER EVER har haft selvmords/skærer tanker!!!!
Vil virkelig gerne, tro mig, prøve at forstå dem der skær i sig selv!
men jeg kan bare ik!!!
Altså min skole er da ik det bedste men den er da O.K 8-)
og altså jeg har da små problemer engang imellem men selvmords/skærer tanker? never ever!!!!!
vil ikke prøve at rakke nogen ned og vil da helst heller ik selv blive rakt ned fordi jeg har denne mening ;-)
men kan i ikke fortælle hvorfor i(dem der gør det hentyder jeg så til :-D ) skærer i jer selv og går med selvmordstanker i hovedet? Hvorfor? hvad er der galt?
Vil virkelig gerne prøve at forstå det så vil i ikke gerne prøve at fortælle hvorfor i har det sådan?
Og vil lige sige til Før Mettea988->Mette (Stjarni) forsvar at jeg altså godt kan se hendes synspunkt, men også derfor gerne vil prøve at se sagen fra jeres (Dem som gør det 8-) ) side!!!!!

:-)VrinZk fra *MeFeNiRo* :-)
♥ Og de skøre ponzer Felix, Nikki & Robin! ♥
Man kan ikke prygle noget ind i ponyer,
>o< men man kan klappe meget ud af dem! >o<
○Citat: Frit efter Astrid Lindgren○
0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:33
Hvad var for min skyld?

0
0
Svar på denne tråd

MeFeNiRo..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:35
der er jo ikke nogen bestemt grund til selvmordstanker... hehe... det er jo forskelligt fra personerne..

jeg var bare træt af mit liv, og menneskene i det...? prøvede hele tiden at se det positive, men blev negativ igen, og jeg var så forvirret, og det hele kørte op i et kaos i hovedet på mig, og ku ik overskue det..? blev stresset, osv. gik rundt med mavepine konstant og ku aldrig slappe af 100%. ku virke glad udadtil men indeni havde jeg det af lort og var meget stresset...
jeg kunne ikke rigtig komme nok ud med det... så begyndte jeg at skære... for at komme ud med det der... det var faktisk rart... selvom jeg skar lidt dybt, og det sved, og var ømt, og det gjorde så ondt at jeg ku græde :S

meeen er ikke depri mer. men forstår godt hvordan andre har det når de skærer i sig selv - jeg kan godt forstå at man har svært ved det når man ikke selv har prøvet det - men det er IKKE rart...

Mulle & Vilddyret
0
0
Svar på denne tråd

| Mulle | - og Vilddyret | :
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:45
okay...! tror jeg kan følge det selvom jeg jo forhåbentlig aldrig kommer til at føle det selv!!!!!
det m,å være stygt..!
men hvorfor får man det behageligt af at skærer i sig??
jeg ved det jo ik men ku man ik os komme i godt humør ved at være sammen med sine hypzer??
der er jeg i hvert fald når jeg har et af mine: microproblemer i forhold til jeres problemer problemer..!
Punktummet: det var fordi at til mette og stjarni skrev du at det jo ik var alle der gik med selvmordstanker og så vil jeg lige fortælle i paranteserne at det jeg sagde ike var møntet på dig eller alle andre der ik har det dårligt!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:48
Grunden til jeg skærer?
Tjae.. FOR lang til at nedskrive her.. kun dem der har kendt mig godt igennem hele proscessen kan forstå det. .og dog.. Kan de færresten anyway!
suk suk suk!!!!

Men lad os sige det startede med mine forældres skilsmisse.. har siden følt jeg mistet alt: Mit hjem, mine venner, HELE mine familie (HELE!) og nu lukker min rideskole=mit faste tilholssted og "flugtsted". .Heldigvis har jeg nu min egen hyp som jeg kan ty til..! :)

I starten skar jeg for at folk skulle SE MIG! HJÆÆÆÆLP! -Derfor..
Nu skærer jeg af samme grund OG fordi jeg ikke kan lade vær.. risikere at miste det sidste jeg har.. men det kan end ikke stoppe mig... desværre... En dag uden at have skåret og jeg får "abstinenser"..

Skærer ikke så dybt... det bløder lidt og sårene/arene/rifterne er det nogle uger efter and that's all!

Kan simpelthen ik undvære det at skære emre.. tilfredstiller mig nu engang!

Kald mig masokist, kald mig psykopat (er trods alt emdlem af psykopatbanden :D), kald mig sindsyg (som en af mine venenrs forældre og et par jeg kender gør.. min veninde har nu forbud imod at snakke med mig *lol* 8-) ) kald mig hvad I vil.. Men jeg kan li at skære!

Ja.. det er vist det! :)

Årets pony-rytter (delt)
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

§Crazy-Stasia§
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 20:57
øhm.. okay.......!
det var godt nok.. æhm...!!!!!!!!!!!!!!!!
ved næsten ik hvad jeg skal sige!!!!
vil det så sige at du ligsom at nogle er nød til at drikke, ryge eller tag narkotika er nødt til at skære dig????
sorry men det lyder altså virkleig "skræmmende" hvis du forstår??? ?:-)

0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 21:01
tjae kan man vel godt sige..
Har kun skåret godt og vel 1 måned.. men det er åbenbart nok!
Kan ihvertfald ikke stoppe..

for hver gang kan man tage mere smerte = MÅ skære hårdere.. Så skærer mere og hårdere for hver gang..

Ond cirkel, I know..

But that's life!

Men kender dem der er længere ude end jeg! Er nu ik så langt ude alliwl sys me! bløder jo næsten ik sååeh! :)

Årets pony-rytter (delt)
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Tja???..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 21:17
først vil jeg lige sige min mening ang. "mode" med at snakke om selvmord og så'n...

JA der R NOGEN som SI'R den slags for at være "cool" eller "in" eller whatever...MEN d R sQ nogen som os faktisk går og tænker over d... <- og tro ikk jeg ikk ved noget om d!!... for d gør jeg sQ!!.. har selv haft selvmordstanker... men skar ikk i mig selv... (måske fordi jeg ikk ka' tåle og se blod...) men havde hele tiden den der lille stemme som sagde "Hvorfor give op så let?!.. de får yo deres vilje hvis dO dør!!" <- og lille mig R sQ stædig :P... så jeg ville simpelhen ikk give op... d skal siges at jeg var GODT træt af d hele... blev mobbet hver dag (næsten... de dage jeg ikk blev mobbet gik jeg bare rundt på skolen , eller sad inde i klassen... <- hvis altså de andre ikk var der..) R blevet mobbet siden børnehavenkl. og havde ikk ret mange venner i børnehaven.. måske fordi jeg R meget gerent... og så har jeg haft problemer med at udtale nogle ord... f.eks. Kniv... <- d kunne jeg ikk sige.... sagde ´niv´ ... (må godt grines ;D :P ...) .. nå men altså så i 1-4 kl. blev jeg mobbet meget med jeg kunne ride heste og jeg red... <- jeg lærte så mig self og igorere d.. så de stoppede.. og i 5-6 kl. begyndte jeg at få flere venner i klassen <- skal siges jeg før var lidt buttet og meget indelukket... men så kom jeg i 7. og de andre sagde engang til en fødselsdag, hvis jeg prøvede at være mindre genert og lidt mer' åben så troede de jeg var en cool person... d var så i April eller noget... (husker ikk så godt..) nå men så siden R jeg yo kommet i "puberteten"... så jeg har skiftet tøjstil,,, igen,,, :P... til en lidt mer' Rock't, heavy, metal, punk agtig noget... og har så os skiftet musiksmag ;) <- til en Feeed en :P... og nu har jeg for ikk så har på d sidste.. flere gange fået afvide jeg faktisk R en ret fed person og har fået fortalt jeg R "in" <- men ser sQ ikk mig self som "in".. :P... jeg R yo bare mig??? ?:-)...

nåå men d var ikk mig vi snakker om :P... nå men tror d R "forklaring" nok... eller hva i vil kalde d... ka' bare fortælle jeg ved hvordan d R at havde så¨'n nogle tanker ...

nå men som sagt : R ved at være træt af folk tror d R "mode" at havde d dårlig *ARRRGH* d R altså ikk så'n.. eller for nogen... og fair nok at de tror og tænker og mener eller hva f*nden de gør...

BaaaaH vil ikk skrive mer.. lige meget om jeg var i gang med at skrive noget eller ej... har "kun" skrevet på d her i 45 min. 8-)... sååå... håber i vil læse d! :P .. (altså har skrevet over msn samtidig 8-) ) ;D
har seriøst skrevet i så lang tid :P

nå men
Hygge!! :P

*Nogen som Sagde :P : Weird, Crazy, sindsforvirret, 4* stjernepsykopat, underlig, skør, syg i hovedet, skizo... tja... de snakkede vel bare om...*
-Ganu ;D

*smerte R naturens måde at fortælle noget gør meget ondt???...*

0
0
Svar på denne tråd

nå ja.. glemte...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 21:28
...lige at skrive jeg syn's den læge IKKE burde være LÆGE!!! at sige at d BARE R på "MODE" AT HAVDE SElvMORDSTANKER! HVA SKER DER `FOR HAM/Hende?!!??1+?!??!

^bare min mening^:P ....hehe

*Nogen som Sagde :P : Weird, Crazy, sindsforvirret, 4* stjernepsykopat, underlig, skør, syg i hovedet, skizo... tja... de snakkede vel bare om...*
-Ganu ;D

0
0
Svar på denne tråd

CHOK!!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 22:01
Julie, THeis..

@!#$ man.. ander ikk hvad jeg skal skrive..

Elsker jeg .. gør ikk det i mod mig.. og andre,, Please!? .. jah så tænker i nok.. hehe en pige på nette .. ja Ja .. fint nok.. de siger såh meget ,,,

men det gør sq virkelig indtryk på mig.. og det gør virkelig ondt .. :-( Please!? .. et råb om hjælp uden kniv

KysS Cille! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

*MeFeNiRo*
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 22:45
At skære i sig selv:
Jeg skær i mig selv stadig.. jeg gør det i de sene natte timer når jeg ikke skal skjule facaden mere.. når folk ikke kan se tårene der stille triller ned af kinderne.
Jeg skær i mig selv fordi jeg er et 0.. jeg er ingen ting, jeg er en fejl.
Alt hvad jeg gør er forkert... jeg er klam og ulækker.
Jeg sårer andre mennesker.
Jeg kan ikke engang gøre min mor stolt...
Når jeg sidder med kniven eller hvad jeg nu bruger skærer jeg uden at mærke det.
for det gør så hammer ondt inden i, ingen fysisk smerte kan overdøve den inden i.
dagen efter kan det da svi og gøre ondt, men ikke i selve øjeblikket.
Hver gang jeg ser på mine ar ved jeg at jeg er en taber.
Og det er Derfor at jeg skær.

Henriette

:-)Smile and be happy...især hvis du har en go pruu ven:-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 06:32
§Crazy-Stasia§
Den der med veninden var ny.. Gider du forklare mig den over msn?

Selve diskutionen, går jeg fint udfra igen.. Selvmord er ikke mit speciale, - Har aldrig haft sån rigtige selvmordstanker.. Og jeg overlever, også selvom jeg er igennem en forbandet tid lige nu!
~ Kh Alice ;-D
~ & Hyppen Annabella♥

0
0
Svar på denne tråd

til alice
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 07:39
Hvilken en med hvaffor en veninde?

Årets pony-rytter (delt)
-Tak alle!
0
0
Svar på denne tråd

Gruden...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 14:00
Hold kæft hvor er der mange teenager (mennesker) som er ensomme!
Mange som bare sidder og ingen venner har. Mange af "OS" har computer, så det er her man søger om hjælp og trøst.
Men så snart man har forladt computeren, er man ensom igen, og hader sit fucked-up liv!
Man begynder fx. at skære i sig selv og nogen gør ting som de ved er forkert for de fleste mennesker.
Fx. at blive satanist. Nu har man jo så mange venner fra nettet som er det, så hvorfor ikke selv blive det?

Jeg tror ærligt talt.. det hele handler om ensomhed og kedsomhed! Derfor selvmord!

Det må sq da være fedt at skrive et "farvel" brev og "TÆNKE" på hvor mange mennesker der pludselig vil ligge mærke til en.. for nu er man jo væk. Så er man jo noget spicelt.

Derfor selvmord!

-Bjørg
0
0
Svar på denne tråd

Hopeless
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 18:50
Hvorfor er der forkert at være/blive satanist?

Det kan jeg ikke se det forkerte i, -hvis det er det folk ønsker hvorfor *må* de så ikke?

Undrer mig..

0
0
Svar på denne tråd

hej 2tm
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 19:09
>Man begynder fx. at skære i sig selv og nogen gør ting som de ved er forkert for de fleste mennesker.<
- tror bare hun mente, at der er forkert i de flestes øjne - da størstedelen af Danmarks befolkning er kristne, og ja, de fleste kristne synes det er forkert!

spændende debat.. eller noget.. har dog ikke lige selv noget fornuftigt at bidrage med :S

- HEJSA HEJSA.. fråder signatur
0
0
Svar på denne tråd

planch ...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 19:21
Men jeg kan ikke se hvad der er forkert i at være satanist?

Så er det vel også forkert at være kristen?

Og forkert at have en bestemt hudfarve?

Jeg siger ikke at Anza ikke har ret, -jeg undrer mig bare, Og glæder mig til at se et svar.

0
0
Svar på denne tråd

Punktummet =)
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 19:39
jeg kan heller ikke se noget forkert i at være satanist, men mange kristne mener man er "ondsindet", fordi Satan vidst nok er "den onde" i Biblen.

jeg er ikke kristen - skulle have været konfirmeret i år, men er ikke kristen. og jeg gider ikke blive konfirmeret, bare for at få gaver. om jeg er satanist, ved jeg ikke.. har ikke helt sat mig ind i de forskellige religioner - ved bare at jeg ikke er kristen.

jeg mener ikke det er forkert at være kristen, og forstår da godt de kristne - men de fleste unge ved ikke engang hvad kristendommen består af, og bliver bare konfirmeret fordi alle andre bliver.. - men dem om det, jeg er ligeglad så længe de ikke nedgører mig :-)?

fordomme - det er nok det eneste jeg kan sige..

- HEJSA HEJSA.. fråder signatur
0
0
Svar på denne tråd

Kristendom Sucks!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 12:59
Sorry, jeg håber ikke jeg fik det til at lyde som om, jeg havde noget imod satanister.. for det har jeg bestemt ikke!! Er selv ved at flippe ud da jeg læste idag, at "folk" betager satanister som et syg menneske. Hvad sker der?

Nå, men pyt.. Det er svært at være medi debadt, for der er aldrig en ende.
0
0
Svar på denne tråd

tja... ang. satanister...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 17:36
ka' sQ ikk se d "forkerte" i at være d...

skal selv komfirmeres til foråret... tror jeg... for... tja ved ikk rigtig om jeg R Kristen... R ikk rigtig noget... har ikk "brug" for at tro på noget..

har tænkt meget over d... eller meget og meget.. men altså... ved ikk om jeg tror på ´ham der´... sååå..?? hmm... tror jeg bli'r komfirmeres.. for ka' sQ ikk finde ud af d...

nå men har ikk rigtig så meget at sige?...

altså jeg syn's ikk der R noget forkert i at være satanist!!...

nå men Hygge!!

-Ganu ;D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider