Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

jagt....
Forfatter: 
Dato:  09-11-2003 19:09
igår var jeg til jagt på solos:

kl. 7.45 står jeg oppe ved solos og strigler hende, og jeg "pakker" bilen skal have 117 ting med :-P
så kører vi der er 1 "hestelastbil" og og 1 hestetrailer og bagved os kører der 4 heste trailer. Vi var 11 rytter og vi kommer ud til det det hed skaarupgaard og det var mega flot de har 2 ridehuse og 2 ridebaner.

kl. 9.45 har vi sadlet op og vi skal ned på gårdspladsen for at få nr. og blive sendt afsted. vi red i nogle hold og vi var allesammen på samme hold. så red vi afsted, solos skridter godt og hun traver også pænt, der er en der hedder anne der ikke kunn styrer sin pony så vi får byttet pony, men så ringer den bagved os til vores "marster" (hende der har rævehalen) og de fortæller at vi skal ride hurtiger, så kommer vi så videre op af en bakke, og der kommer nogen imod os og ¨så vil solos ikke længere, hun kunne ikke finde ud af hvem hun ville med og så begynder hun at stå og "hoppe" og småstejle men så kom vores master og hjalp mig. men så kom jeg på skridt holdet og da vi skulle ind og finde rævehalen (masteren gemmer den) var jeg ikke med for jeg ville bare hjem. da vi var færdige med jagt var solos helt våd af sved, og det var fordi hun var helt oppe og "kører" Jeg får sadlet solos af og jeg får min roset og så kommer vi hjem. da vi kommer hjem får vi varm kakao og boller :-D

nicosilver=dreng B-)
venlige vrinsk Solos & Nico ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider