Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hun skal dø!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:04
Hej! :-(
Min elskede kat som jeg har haft i 6år skal avlives! hun vil ikke spise og kan ikke holde på afyringen! jeg er så ked så ked :{-( hun har altid hjulpet mig når jeg var ked af det! og da jeg var lille og skulle lære at læse læste jeg for hende for hun stiller igen krav til mig! var min mor dum hjalp hun mig og hun har altid støttet mig men nu snart er det forbi...
Knus og kram fra Diddel

;-D :-D :-P :-* ;-) B-) :-(

HUSK:
De bedste heste i verden hedder Dino og Falcon!
0
0
Svar på denne tråd

*Snøft*!!!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:08
Det eneste du egentlig kan gøre for hende nu, er jo at støtte hende til det sidste...

Og ikke lade hende lide mere......

Ved at det er F*cking hårdt..... :{-(

:-) Kram fra Camilla :-)
Og min dejlige part ponZ:
♥ Wonder ♥

0
0
Svar på denne tråd

jaaaa.....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:10
Hader det hun ligger her ii vunduet og venter på dyrlægen... :{-( men hun har et barnebarn som liner hende og hende vil jeg beholde!
Knus og kram fra Diddel

;-D :-D :-P :-* ;-) B-) :-(

HUSK:
De bedste heste i verden hedder Dino og Falcon!
0
0
Svar på denne tråd

Godt.............
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:13
..... For så har du da et minde om hende... :{-(

*Er sg' helt ved at tude*

:-) Kram fra Camilla :-)
Og min dejlige part ponZ:
♥ Wonder ♥

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:25
...dig og hende! :{-( Jeg ved kun alt for godt hvordan det er... Da min gamle kat Tilde (som nåede at blive 21 år) døde, var jeg også bare helt ude af den!

Men tænkt på at det er det bedste for hende! Selvom det er svært...

:-D KysS Cecilie :-D
Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥,
Må ha' været mus i et tidligere liv!
:-( ¤ Alting har en ende ¤ :-(
0
0
Svar på denne tråd

getyFETG45Y
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 16:35
stakkels dig og ike mindst katten, men hvis den har det skidt :(.
nu gør du så hende den tjeneste og lader hende få fred {>
hmm :{-(
stakkel jer
|Zazs_& Bandit| :)

Den darjligste pony hedder Bandit
|i'm not always right but i'm never wrong|
0
0
Svar på denne tråd

stakkel....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 18:12
hvor er det synd.. :-(
men hvis hun har det dårligt er det nok bedst..
min kat er 10 år og jeg er sku lidt bekymret for ham.. han kan stå og miauve for at blive lukket ud under bordet altså i stedet for at gå hen til døren stå han og klager sig under bordet.. og han drikker osse mere vand og sover meget mer en ellers.. :-(
men stakkels stakkels dig..... :{-(

:-)VrinZk fra *MeFeNiRo* :-)
♥ Og de skøre ponzer Felix, Nikki & Robin! ♥
Man kan ikke prygle noget ind i ponyer,
>o< men man kan klappe meget ud af dem! >o<
○Citat: Frit efter Astrid Lindgren○
0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 21:09
Vi har vel efterhånden prøvet det mange gange!

Vores kat(har vi endnu) Fik killinger hun fødte eb død og en der døde to dage efter, den var lille og kunne ingen ting.. Og så fødte hun en killing der blev solgt lidt efter og så sødte hun Oliver som var min kat!Han var sådan en lille vildbasse der fandt sig i alt og han var bare så dejlig!
MEN... Han kom tit hjem og havde olie under ryggen og havde været ved at blive kørt ned!
Og en dag skete det!
Imens vi var på ferie. Min mormor passede dem og vi skulle hjem fredag. En torsdag lukkede hun dem ud(Det gjorde hun alle dagende) og de andrr dage havde de været der når hun kaLDTE... Men om torsdagen kom Rositta kun og Oliver var kørtr over og død!

Det var min ferie det år!

Vi har også haft en kat der hed Sille hun blev oss kørt ned og amanda blev afælivet for hun kunne ikk gå mere!
Så vi har prøvet lidt af hvert!

KnuZ Linette

{> Sascha {>
Rigtige ryttere rider og HELT rigtige rytter springer
0
0
Svar på denne tråd

Nåå hvor synd!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 22:30
:{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-(

Føler med dig!
;-D :-D ;-D Knuz Step, Pan og Shakira;-D :-D ;-D

:{-(Læs disse dyrs øjenes sprog her :{-(

:-DDyremishandlere er nogle !#&7)/%½§? :-D
:-Dcitat moi :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider