Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vaccination!
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 23:52
Huuulk!
Jah, det er ikke hesten der skal vaccineres, det er mig!

Da jeg snrt fylder 13, er det vidst på tide at jeg får min 12-års vaccination.
Problemet er bare (som før skrevet), er jeg er så fu#king bare for det!

Det må være et eller andet pshykisk, for jeg har været nåleræd ligesiden min stivkrampe. (Som gik galt: Lægen stak i en muskel)

Og da jeg så var til lægen for noget tid siden, for at blive vaccineret, blev jeg det aldrig.
Nu har min moster så bare fået overtalt mig, og vi tager til lægen i næste uge.

men problemet er bare, at jeg har en stærk fornemmelse af, at det ikke kommer til at ske..
Hvad skal jeg gøre?
Mad Love, Kia
I'm sorry, I can't be.. Perfect..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 09:13
Når jeg bliver "stikket-i" så kigger jeg bare væk ... Det gør vel lidt ondt, men det holder jo op igen ...Og 12-års vaccinen haster ikke ... sådan hedder den bare, jeg er f.eks. 14 år - har ikke fået den endnu - og altså...? ....Jeg lever stadig, he he ;-D
|Chester|

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed!
- Piet Hein
0
0
Svar på denne tråd

Uha kender det og er 15.....
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 10:17
Jae nu er jeg squ hele 15 år, og da jeg var 12 fik jeg osse et brev nede fra lægen om min 12'års vacc. Puha!
Jeg har heller aldrig kunnet fordrage at tage til lægen, men jeg gjorde det med min bedste veninde. Og så gik det! Altså efter MIN mening, så synes jeg jo at det gjorde p*sse ondt, men så længe min veninde var der, døde jeg ik! he he :-D

-*KnuZ Nina & Flicka*-

***Vinder som Årets Springrytter 2003***
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 12:08
jeg kan heller ikke lide nåle (i sær ikke vaccinations nåle) men jeg har fået mit 12 års stik og det gjorde altså ikke ondt ;-D jeg kunne i vært fald ikke mærke noget...

og du kan jo bare kigge væk når han/hun ? skal stikke...

Held og lykke med det!

QnuZz Mathilde & Ingen!? :-(
0
0
Svar på denne tråd

Jæp...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 13:38
Da jeg fik mit 12-års stik skete der ikke noget.. ;-D Frygtløs..?! Naah.. :-P
By:

;-D Sanne ;-D

Msn: zahnesaki@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

musklen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 17:20
en stivkrampe skal da gives i musklen... det ville da være for farligt og med garanti mere smertefuldt at give den intravenøst.

12 års vaccinationen er ikke så slem som stivkrampe, men jeg syntes nu stadig det gjorde ondt, jeg plejer at besvime når lægen stikker, så det er kun det første stik jeg mærker...

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm.......
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 17:33
jeg er sku os lidt bange for det.... bliver 12 til december så skal nok osse snart ha den.....
okay er så kun blevet stukket en gang før vidst og det gik ik heldigvis ik galt....!
mine venner for mig os til at blive lidt bange da de siger det er sån en mega nål og den er inde i en i 20 sek.!!!!!!!
blev skide bange men så sagde min bedste ven der os er blevet stuket at det ik passede og det i hvert fald over hovedt ik gjorde omndt!!
ejgh ku sammeligne det med at blive stukket 2 gange det samme sted af en myg!!!!
så er ik viildt bange mer....!!1
men man kan jo tænke på sin pony eller så noget men s man bliver stukket???? ?:-)

:-)VrinZk fra *MeFeNiRo* :-)
♥ Og de skøre ponzer Felix, Nikki & Robin! ♥
Man kan ikke prygle noget ind i ponyer,
>o< men man kan klappe meget ud af dem! >o<
○Citat: Frit efter Astrid Lindgren○
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider