Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ked af det/ ridelærer!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 20:23
Hejsa...

I dag var jeg til undervisning ved min nye underviser Jørn, det er 4 gange jeg red hos ham i dag. Han synes klart at min hest gik kanont efter at jeg havde redet ham nået bedre. Men så i dag så blev han mega sur da min hest var sløv det er den tit, men plejer ik´ at være så meget. Den har haft en begyndelse til kolik, så han har ik´fået så meget mad de sidste fem dage.Men han får næsten alt sit mad igen. Men dyrlægen sagde at jeg skulle give ham en masse hø og ride ham som normalt, så det gjorde jeg så. Og så han synes jeg skulle sælge min hest til en hygge familie! @!#$ en nar. Det var kun forfi jeg sku´ride rundt på en lille volte og så blive på det sammen spor og så kunne stille ham til indvendig og udvendig side, og det kunne jeg ikke alle gangene... Jeg bliver bare så ked af det når han siger så noget. Jeg sagde også til ham at han skuffede mig meget! Ville i ikke også blive kede af det? Ens hest den holder man jo næsten lige så meget af som hvis man havde en kæreste, har jeg ret oder was? Og nu er det jo mit sidste år som pony rytter, så må man ikke lige få en chance, jeg har kun haft ham i et år altså min hest. Og for tre år siden var han B- pony men det hedder det jo ikke mere... Men de sidste to år inden jeg fik ham blev han redet forkert! Så han har været rigtig dum at ride. Og jeg har sat ham til salg op til flere gange. Men jeg er virkelig blevet glad for ham nu! Og så kommer min nye ride lærer bare og
ødelægger det hele.... Men det kommer nok til at gå bedre til næste undervisnings time! Har i prøvet det før?

Knus Sandra en mega meget ked af det rytter!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ked af det/ ridelærer!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 20:29
Jo, jeg ville da klart også blive ked af det!
Og jeg kan love dig for, at jeg havde råbt og skreget lige til jeg blev hæs, hvis det var mig, der havde oplevet det samme som dig!!! *GG* Er faktisk ret temperamentsfuld, når det kommer til stykket, selvom jeg ikke siger så meget ovre i skolen! Hehe!

Knus Marie;-)

PS: Håber det går bedre næste gang, du får undervisning!
Hils din hest fra mig!:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 20:29
temperamentsfuld = HIDSIG!! *gg*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 21:02
Hej
jeg har prøvet det!! min xridelærer og min mor er altid uvenner og så går det altid ud over mig!
hun siger at det er dårlige heste jeg har og at jeg ødelægger alt undervisning for andre og at jeg skulle have valgt en anden sport en ridning.
Hilsen Julie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2001 21:57
Jeg synes ikke du skal tage dig af, hvad din ridelærer siger om din hest. Det er din egen mening der gælder, og hvis han har noget i mod at undervise dig med den, så må han jo udskiftes.

*ridelærere der ikke kan se længere end deres egen næsetip kan virkelig irritere mig*

-+-KNA. Innocent Sithling.

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

-- Fra et engelsk digt - bare for ikke at tage æren.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-12-2001 08:31
Harj..*Ø*

Virkelig surt for dig!!
Men jeg har prøvet det samme!!
Og det lyder faktiks som om a det er den samme!!'
Hvad hedder din ridelærer??
Julie, rigtig synd for dig, ozze!!
Nå, zez!!;o)

KRAMMER OG JULE HILSNER FRA *Nisse-Milla*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider