Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Overtro eller logiske forklaringer
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 18:54
Ja jeg ved ikke hvad jeg skal tro om denne gård.
Vi havde i en periode en hel del mystiske hændelser... De fleste gik ud over min storebror. Efter min storebror flyttede, har der dog kun været to... Begge skete for mig... Den ene i dag...
Vi har før haft en claryvont (Staves?) På besøg - Hun kunne fortælle der rent faktisk både en ånd her... Vi har faktisk et billede af den - Finder det senere, og ser om jeg kan scanne det ind :P
Ej... Men man ved ikke om man skal tro på alt det der - Det er mytisk... Men alligevel *SuK*
Nah... Kan remse nogen af tingene op:
En Emhætte startede af sig selv... (Knappen slog sig selv til!)
Billedet - Det er temmelig mystisk - Hende claryvonten så det også...
Min storebror gik engang og gravede ud (På MIT nuværende værelse *GyS*) Og så stillede han en fyldt spand på en fuldstændig plant stykke et eller andet, sten noget. Så væltede den temmelig langt hen mod trillebøren. Han stilte den igen, undersøgte at der ingen ujævnheder var, og det samme skete igen!
En bestemt boks i stalden får 3 ellers boksvante heste til at panikkere totalt...
En meget tung port lukker sig selv... *Har snart slidt ryggen i stykker af at åbne og lukke den - Den er temmelig tung!*
Og så den i dag... Står ude på badeværelset. Og pludselig tænder bruseren. Da jeg går derhen for at kigge efter (Lidt tøvende - Får først lidt af et chok :P ) slukker den igen... Var helt alene derude? *Mystisk - Eller bare vand i rørene?*

Tror I på sådanne ting? Eventuelt oplevet noget?
Scanner billedet ind når jeg finder det ;)

:( Theis :)
Findes ej
Lever ikke
Er her blot
Som en skygge

:-* Roben&Knud-Magt :-*
0
0
Svar på denne tråd

Har...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 19:11
... Aldrig oplevet sådan noget selv ;-)

Men det er da meget muligt, at der findes ånder, og at I har én hos jer :-)

VH
Christina med Major & Rocky

Det er underligt med heste og ridning; hvis det er gået godt 2 sekunder af en times ridning, kan man leve på det den næste uge!:D
Citat: MIG
MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

huuuuhaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 19:58
jeg er mega skræg for sådanne noget.. og ved ikk om jeg ska tro på det, tror ikk jeg tør, men tror lift på den slags... og fordi jeg ikk tror helt på det er a skræk!!

;-D knus ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Uha....
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 20:33
Jamen jeg tror squ på det! Der sker osse mange mærkelige ting i vores hus, og der går en historie på at der er en gammel mand der døde i vores stue under 2. verdenskrig. Og at det er ham der spøger! Jeg sys det er Uhyggeligt!!

Jeg glæder mig til at se det billede af ånden... Uha, jeg er squ bange for sådan noget! He he

;-D ^~~VrinZk, Nina~~^ ;-D
&, så min super dejlige springponZe, MizZ Flicka!
Ta' et kig på min, præZ, der er billeder af mig og skøndheden, MizZ Flicka! (y)
¤Rigtige ryttere rider spring! Men rigtige ryttere rider også fordi de kan li' det!¤
0
0
Svar på denne tråd

min nabo...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 20:45
Vores nabo har oplevet noget! evt lys i garagen! selv om der ikke var nogle pære eller andet og der var igen derude!!!!!!!! og badeværetses døren har været låst selv om der ikke var en nøjle dertil!
Knus og kram fra Diddel

;-D :-D :-P :-* ;-) B-) :-(

HUSK:
De bedste heste i verden hedder Dino og Falcon!
0
0
Svar på denne tråd

Nej helt ærligt!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 21:02
Nej nej nej og nej!!

Det er noget underligt noget! Selvfølgelig tror jeg IKKE på det!!!

Min veninde sagde også engang at hun havde et billede af en ånd!! Men det viste sig så at det var en fejl i billdet!? Sååe nej!!! :-P

Man spilder sin tid på dette!!! Alting har en forklaring 8-)

Det var bare min mening!

MVH Lina!

Smil til verden og den smiler til dig!! :)
0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 21:03
En gang da jeg var hjemme ved en af mine venner stod jeg og så mig i spejlet ( :-P ) og pludseligt kommer der bare sådan en sort skygge LIGE bag mig, min veninde var på toilet så det var IK hende.....
Og så da vi begge kommer ud i køkkenet lyder det VIRKELIGT som et menneske der stod og trak vejret tungt, vi prøvede begge at holde vejret og det blev ved..... DET var skummelt..... :-@
{> Hilsen Katrine & Early {>

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 22:14
Ja, der findes nok helt sikkert et eller andet mellem himmel og jord... Men det er bare WIIIRD hvis der sker sårn noed, og jeg tror selv jeg ville dø af skræk, hvis JEG oplevede sårn noed...

Simone og Sunny
- The eqipage 4-ever...
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  31-10-2003 23:05
jeg ka se a jeg ikk er den eneste bange*tøz
syns BUKS lød meget (n)
;-D knus ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Skrækslagen! :P
Forfatter: 
Dato:  01-11-2003 09:55
Jeg tror faktisk ikk' at der er noget jeg er mere benge for? Eller, næsten ik' da... Okai, jeg er meget overtroisk! ;) Jeg har heldigvis ikk' prøvet sådan noget... 7-9-13! ;-) Men min bedste ven har, f.eks. har hun sådan en drømmehaløj over sengen, og en dag hun lå og kiggede dder op, begyndte den at hoppe op og ned... Ret hurtigt, uden nogen grund!

Men det ku' ski da være sjoWt at se et pics af sådan en ånd! :)

:-D KysS Cecilie :-D
Alle der ik' øjeblikkeligt falder for ♥Felix♥,
Må ha' været mus i et tidligere liv!
:-( ¤ Alting har en ende ¤ :-(
0
0
Svar på denne tråd

tror på det!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2003 10:35
Okay jeg tror på det..
Der er nemlig mere mellem himmel og jord...

En af mine veninder har haft besøg af en viking(spooky)
Endnu en af mine venider har haft besøg af en ånd.
Og endnu en af mine venider har hørt skrabe og banke lyde om natten hvor alle sov og hendes hund lå et andet sted.

Og jeg kan også vente noget.. Jeg bor trehundrede meter fra en gravhøj og en mark hvor de har fundet skelletter!

Så jeg tror det!

*Skrydning fra Anza*
**Livet er som et puslespil. Det gælder om at ligge at de rigtige brikker sammen**
***Keep smilling :-)-I'm on stage***
0
0
Svar på denne tråd

Da da da dam...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2003 20:06
Det lyder da vildt spooky! Jeg ville bare DØ af skræk hvis sådan noget skete for mig, for jeg er altså vildt overtroisk... brr...

Håber da at det er en venlig ånd!!!
*Kalina*

!~I'm lovin' angels instead~!

¤Jeg er ikke festabe -jeg er rytter!¤

0
0
Svar på denne tråd

muhahhahahahhaaaaaaaa......
Forfatter: 
Dato:  02-11-2003 19:53
ej tror sku ik på så´n noget!!!!
Der er måske noget... ja det er rimeligt sikkert at der findes ånder...!
men jeg vil ik tro på det!! eller tør ik tro på det??!!
men jeg vil da godt se et billede af en ææægte ænd.... :-P

:-)VrinZk fra *MeFeNiRo* :-)
♥ Og de skøre ponzer Felix, Nikki & Robin! ♥
Man kan ikke prygle noget ind i ponyer,
>o< men man kan klappe meget ud af dem! >o<
○Citat: Frit efter Astrid Lindgren○
0
0
Svar på denne tråd

Tror på det.
Forfatter: 
Dato:  02-11-2003 21:20
Ja desværre er jeg også en af dem der tror på det.
Det ville være så nemt hvis man bare kunne lukke af for det, men det kan jeg ikke. Det er helt umuligt. Der er ikke noget jeg er mere bange for end ånder og døde mennesker, det kan virkelig give mig gåsehud.

Hvis det var mig, der havde oiplevet det samme som dig, er jeg bange for jeg var endt hos en psykolog som et nervevrag.

Kærlig hilsen
~ *Smile*
Dragør - st. magleby rideklub / DSM.

- At have viljen til at ville, giver evnen til at kunne.
0
0
Svar på denne tråd

Nu tror jeg på det
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 16:01
Hejsa!!!

I starten troede jeg ikke helt på ånder og den slags, men her på det sidste er der dog en del der ikke kan forklares. F.eks. en nat troede jeg særiøst, at min mor var inde på mit værelse og tænde lyset, men da jeg åbnede øjnene var der ikke nogen, men lyset var tændt.

Og en morgen vådnede jeg ved at hører trin uden for min dør, men da jeg tændte lyset og gik hen for at se var der ikke nogen...

Jeg tror at der er ånder hos dig, men om de er onde ved jeg ikke, men prøv at være ligeglad med dem, så mister de nok interresen for at "drille" og forsvinder af sig selv.

Du skriver også noget med en boks. Min hest gik også fuldstændig i panik, hver gang han skulle ind i sin boks, så prøvede jeg at gå med ham ind i boksen til han var færdig med at spise, og i løbet af et par dage var der ikke noget...

Jeg håber at det kan hjølpe dig lidt! Hilsen Weyslie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider