|
|
| Billeder - Kig <--- |
| Forfatter:  |
The Funk David |
| Dato:  |
28-10-2003 16:48 |
|
Hey Tøser.
Jeg syns i har været rimlig interreserede i moi *Gg*. Men nu har i en grund til at være interreserede i min hyps.
(Billderne kan godt se lidt mærkelige ud, meeen måtte jo selv scanne dem ind)
Hr komr der jo en masse billder både nye og gaaaamle.
Min Mor er jo opr. Født i England (Wales) og der boede hun sammen med min Onkel (Fred) Og hendes forældre seføldig! Min Onkel red masser jagter på hans hoppe Futere Star.
Det er nok fra ham jeg har fået min interresen for Military og Jagter.
Her er Min Onkel Fred f.eks på en jagt, det er ham der er på vej over springet - så vidt jeg kan vudere..
Fra et stævne i Tyskland på Arne Toftgaard.
Meget hårdt Military stævne, jeg blev nr. 18 ud af 50.
Til et stævne i Tyskland igen igen ---> der sker meget dernede!!
Her var konkurrencen meget hård, og der var 56 tilmeldte. Jeg blev nummer 27. men også mit første stævne på S nivua.
Her er min mor til et stævne i England, men efter et par år på toppen fik Old Lady (Hesten) en skade, men som hun hurtigt kom sig over. Men Dyrlægen sagde at hun aldrig ville nå toppen igen. Min mor mødte min far og de flyttede til Danmark og fik mig, da jeg blev ældre red jeg på hende + en masse stævner - Jeg var vist 9år . Hun lærte mig faktisk at ride.
Men her i foråret døde hun af nyreslag. Virkeligt sørgeligt (Hun var også 24år)
Ja som i ser...Stammer min familie fra England..D havde i nok ik regnet m *Gg*
Men dejligt at vi flyttede til danmark inden jeg blev født..
Nå håber i nød billederne bare fyr på med kritik..*Ss*
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Holdakæft man en.... |
Lærke (Athene) |
28-10-2003 17:00 |
|
SEJ DRENG.... sgu ikk tit vi ser en 15 årig der rider Military også er han DRENG  Go for it David
Virkeligt lækre heste  Fedt med en Familie der os intereserer sig lidt for de kære krikker...
Fik vidst slet ikk sagt velkommen men Welkommen David...
Funk? Hva står det for? Hm??? Nå jeg må hellere slutte..
Lærke (Athene)
og de tilhørende hyppere -> Edna, Cassio og følle pigen Gamina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underligt?? |
|
|
Øhm.... 3 af billederne, er at finde i 'Vejen til konkurrenceridning' Billed 1, på side 22. Billed 3 på side 42 og billed 4 på side 135....
-Syntes det er lidt skægt, hvis alle sammen, er af nogle du kender....??
Desuden, er bogen fra 1988, der var du ikke særlig gammel..-Men det kan også godt være at jeg har taget fejl..-Men jeg syntes altså du skriver, at det er dig der rider på den brune hest!!
Men forklar mig det lige.. Hvis jeg er helt gal på den!!
Knus Sisse&Alfen
Nordens fuldblod - den islandske hestMere rigtigt bliver det ikke!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMM... |
|
|
...blærerøv, men skide dejlige heste ... 
|Chester| Jeg blev lært at: et døgn er 24 timer, at en time er 60 min.,og at et minut er 60 sek. Men ingen fortalte mig at hvert sek. uden dig er en evighed!mail: Trine-chester@sport.dk Icq : 28364701 Hp : www.my-chester.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øøøøøøhm.. |
Lærke (Athene) |
28-10-2003 17:13 |
|
Fatter Keine??? Sagde han ikk oz at det var far deres tid i England? og det var FØR han blev født står der, hovsa Sisse det hjælper sQu ikk m alt det dumme Detektiv arbejde luk nu bare.
David tag dig ikk af dem/hende, de/hund skal ALTID kloge i det.
Nu jeg upopulær og alle blir sur emen er sgu lige glad rend mig hvis det er..
Lærke (Athene)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rolig nu... |
|
|
-Jamen jeg undre mig bare.... Mente jeg havde set billederne før...
Du må, meget undskylde hvis jeg tramper på dig!!
Jeg må jo have opfattet noget forkert!! -Derfor spørger jeg også David om det!! Der er ingen grund til, at blive sur på mig!!
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som sagt.... |
The Funk David |
28-10-2003 17:20 |
|
Harj
Jeg kan da godt forstå at Sisse bliver lidt forvirret.
Men min mor var meget kendt i England - Mest Wales og en fotograf har tit faldet over hende til adskillige stævner..
Som sagt har jeg jo scannet billederne ind.. Som det kan ses..
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak David, så skal jeg ikke bryde mit hoved mere |
|
|
-Fino, så er det jo på plads!!
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da i orden... |
The Funk David |
28-10-2003 17:24 |
|
Det er bare 100% i orden..
forresten fin Ishyps, selvom jeg ikke kender noget til Islændere..
Men speciel farve..
Nå Bare kritiser mere tøser..!
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay..... |
|
|
Ja, du kommer da vist fra en rigtig heste familie,
men dejlige heste...
¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *ggggggggggg* |
|
|
Haha David!
Hvor må det være skønt at være så omsværmet hva
Tak for indlæggene, sidder og morer mig over din lynhurtige popularitet
*hvorfor mon*
Mvh. Anna - Kom så tøser, på ham  Jeg skal ikke stå i vejen!
Blindhed er Guds barmhjertighed Først når vi bliver i stand til at opfatte verden At se den og høre, stille spørgsmål Da bliver vi skyldige og er vidner til alt onde Det onde vi selv begår men til tider ikke forstår Det kaldes vist verden? Jeg kalder det helvedets forgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen---> |
The Funk David |
28-10-2003 17:38 |
|
Jeg elsker da osse jer Dejlige tøser.. *Gg*
Tager stadigvæk gerne imod fanbreve..
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry................---------- |
Lærke (Athene) |
28-10-2003 17:58 |
|
Sorry jeg blev sur Sisse, men kan sQu ikk klare det detektiv arbejde - Har folk lyst til at snyde ja så la dem om det de ødelægger det kun for sig selv, har jeg ret?
Lærke (Athene)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja..... |
|
|
Lærke- Du har helt ret...
Men ja, jeg lavede lidt detektiv arbejde, for jeg blev meget forundret... Så jeg ville lige, være sikker, inden jeg skrev alt muligt!!
Knus Sisse&Alfen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi.... |
Julie J. |
28-10-2003 18:19 |
|
Jammen ser da godt ud!
Underligt jeg aldrig har hørt om et 15 årig naturtalent, som rider military på s plan..
Man må vel undres?
Hyp-elsker, du gemmer på noget, vil høre det *hopper på stedet  *
~Hilsner fra Julie~- Hyg jer JHN-mennesker!Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie.......... |
The Funk David |
28-10-2003 18:24 |
|
Jaeh man må vel undres He he... Jeg rider jo "for" Tyskland og England da vi jo har boet der i laaaaaaang tid, min mor syns ikk om at starte så meget her i Dk, men her er der heller ikk så forfærdeligt meget Military ridning som i tyskland/England, men jo ville gerne men i kender vel de gamle tosser?? Min mor er ivertfald mystisk, min far v ha jeg skal ride DRESSUR - Typisk fædre at være helt modsatte men ja Whatever holder mig sQu til Military *Ss*
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dejlige heste... |
*Joze* |
28-10-2003 18:51 |
|
Dejlige heste...!
*flytter mig for strømmen af tøser som løber til David, og så går jeg hjem til min kæreste, hvad vi laer er ik for folk under 15* Muhahahhaha..
-*Joze*
Every moment is another chance ~Marshall Bruce Mathers III~
Western undervisning søges, nær Ishøj Mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heh..... |
The Funk David |
28-10-2003 19:09 |
|
Hmm..
Har i virklig aldrig læst om mig..
Oki der er nok heller ingen af jer der abonomere på Die Deutsche Zeitung Øhh noet..*Ss*
Selvom, vil bare slå fast at så god er jeg nu heller ikke, jeg har aldrig prøvet at få en top-placering...Okei nogle gange har jeg vundet i LA klasserne og under..
Såeh...Men kokurrencen er jo også meget mere hård i tyskland, men jeg vil helst mod nogle meget dygtige og få noget konkurrence... You Know What I Mean..
Er der forresten nogle af jer der skal til Hubertus Jagt 2003 - Jeg kommer. Med med hest.. Jeg er ikke meldt til, men rider bare med som følgefelt..
Min Far glemte at melde mig til...Torsk..
Men jeg har også kun lige redet nok jagter til at deltage..
Og jeg tror helr ikke at jeg kan ride med på hest..Så alt i alt..Meget godt...
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Military. |
|
|
Fedt at se flere som interessere sig for mili  Sys selv det er en fed gren inden for ridning *Lige under ismuler, hær*
Rider det ikke selv, nøjes med at hjælpe min onkel - rider også internationalt, måske du kender ham - han rider på Ramal Kongeådal.
Hm rider din mor stadig mili? I DK? Så skal hun vel med der den 14-17 Nov.? Regner med, at hvis jeg ik skal til England skal jeg med min onkel der op.
LoL underligt du pludselig er så populær  Hrm har vi ik flere drenge? Ved da at Blondie (Cakoko / Thomas) eller... Funky-noget!? Eller er jeg helt galt på den?
Hyg jer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næ, det er ikke på plads for mig...? |
Tanja C |
28-10-2003 19:28 |
|
Jeg vil ikke være en led "detektiv", som nogle kalder det, men jeg vil da heller ikke sluge alt råt...
Jeg vil meget gerne tro på David, fedt med en engageret hestedreng, men jeg må indrømme at jeg giver Sisse ret mht. undren.
David skriver sort på hvidt at det er ham der rider på den brune hest - men hvis billederne er fra en bog fra 1988, så var David godt nok moden af sin alder dengang!
Og noget af det første der slog mig da jeg så billederne var, at Old Lady, som det sidste billede skulle forestille, tilsyneladende har en diller....Det kender jeg ikke mange hopper der har.
Så David, du må undskylde hvis jeg tager fejl, meeen...jeg tror sgu ikke rigtig på at det er dig der rider.
Ret mig bare hvis det hele drejer sig om en misforståelse.
-Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arg.... |
The Funk David |
28-10-2003 19:36 |
|
Nu er d sQu lige før jeg hidser mig op Tøser..
Behøver man at fortælle jer alle detaljerne før i fatter en dims af D hele..
Old Lady har altid haft en "Byld" lige foran hendes yver, ja jeg mente sQu ikke det var nødvendigt at fortælle jer..men Okei..
Jeg tror altså ikke at jeg ligger flere billeder ind hvis i fortsætter med at kritisere mig.
Jeg lader bare vær med at tage et Camera med i Wekkend..
Så må i sQu undvære de billeder..
Ellers et stort stævne tæt på Hamburg...nå men..
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| David... |
Julie J. |
28-10-2003 19:37 |
|
aHA!
Så fik jeg det med.
Mystik i luften, skal faktisk til Skive om en 14 dages tid, mystisk nok i Skive Rideklub,. der hygger du dig jo engang i mellem, så jeg kan vel sagtens sige.. SeS!?
Hvis altså ikke du er til stævne i england eller Tyskland eller bare på ferie...?
Hyg jer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi ses nok.. |
The Funk David |
28-10-2003 19:47 |
|
Om 14 dages tid...
Hvornr er det..
Vi kan godt mødes..Jeg plejer bare at være i stalden... Det finder du hurtigt..Eller i rytterstuen, med alle tøserne, darjligt..
Du finder mig nok. Men kan vi ikke lige skrives om det møde..
Så ved du da helt klart hvor d er...
Skive Rideklub
Flyvej 18
7800 Skive
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi ses nok.. |
The Funk David |
28-10-2003 19:53 |
|
Om 14 dages tid...
Hvornr er det..
Vi kan godt mødes..Jeg plejer bare at være i stalden... Det finder du hurtigt..Eller i rytterstuen, med alle tøserne, darjligt..
Og hvis jeg rider, så er det i den store ridehal, den lille er alt for mørk og lille..hehe
Du finder mig nok. Men kan vi ikke lige skrives om det møde..
Så ved du da helt klart hvor d er...
Skive Rideklub
Flyvej 18
7800 Skive
The Funk ---> David 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joze - fy ha'! ;) & det med "snyderi" |
|
|
Puuuuha Joze... Laver du Grissefy?!!!  LoL...
Ey tillykke med fødselsdagen, du er jo aldrig på ICQ!
---
Okay lige min mening om alt det her...
Altså, drenge er jo "sjældne" i hesteverden  Ej okay, de er sq ik sjældne... Men jaja!
Selvfølgelig er der da en risiko for at han kan snyde, men man kan vel altid lade tvivlen komme ham til gode?
Det jeg synes er mest underholdende er alle de tøser der pludselig "beskytter" David, LoL... Ret underholdende
Men altså, der er jo altid en "risiko" for at folk ikke er hvem de udgiver sig for. Vi kunne jo alle troppe op i Skive om 2 uger og se både om Julie J. & David er hvem de siger de er.
Skive ligger egentligt ikke langt fra mig - nogen som vil med til Skive?  Jeg skal gerne møde op med mit kamera, så vi ka' få beviser på hvem vi alle er, hæhæ... Hvis bare der er nogen som kan have mig overnattene - må ikke tage tilbage til skolen i weekenderne, og det er for langt hjem.
Well, lige meine mening... Så er det man er glad for at man har sin dejlig kæreste, Line_H!
*Løber fnisende væk fra Line*
HYG JER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daviid.... |
Julie J. |
28-10-2003 20:05 |
|
Fy skamme..
Der er jo ponylandsstævne i den weekend 7-8-9 og kommer fredag aften med ponyen, skal bo der i 3 dage i sommerhus. Syred' hva..
Men tænk hvis du er børnelogger, så tør jeg ikke..
AnywaY-ved hvor det er.
Men jo vi kan skrives, øhm hvor?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rollo... |
Julie J. |
28-10-2003 20:09 |
|
jaH.. jeg er faktisk et monster *ikk sig det til DaviiiD*
Nejnej... misforstå mig ikke, ved hvad du mener!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Desuden.... |
Tanja C |
28-10-2003 22:59 |
|
"David" forsøger ikke engang at forklare hvordan han kan starte en military-klasse som spæd - billedet er fra ´88, ligegeledes er "David" ifølge hans præsentation.
Så "David", den tråd du har startet er for flad og let gennemskuelig.
Jeg synes det er meget kreativt af David (hvem det så end er) at hitte på at lave sådan en tråd - men jeg synes da det er lidt synd for dem der spilder sin tid med at skrive tilbage til ham (...hende?) i god tro. Især dem der sødt prøver at forsvare vedkommende. De må føle sig lidt dumme nu...
Og Julie der svarer...Mon ikke der her er tale om en og samme person, David og Julie? De formulerer sig i hvert fald temmeligt ens på deres præsentationer.
Så....gider du ikke lade være med det pjat?
-Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu må jeg sige noget! |
LdR |
29-10-2003 08:43 |
|
Tjae... "David" nu faldt du desværre helt igennem, for man tilmelder sig altså ikke Hubertusjagten på forhånd, og det burde du vide som jagtrytter.
Når man rider jagter møder man op på samlingsstedet og tilmelder sig lige inden jagten starter, og det samme gør man til Hubertusjagten. DET ville du vide, hvis du rent faktisk havde redet jagter!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og en ting til.... |
Tanja C |
29-10-2003 10:56 |
|
"David" skriver at han hader dressur - han gider kun military...
Jeg er godt nok islænderrytter, men jeg mener da bestemt at ordet military dækker over tre discipliner: Ridebanespring, terrængspring og DRESSUR.
Så David, efter min overbevisning skal man ride dressur for at starte i military...så næste gang du flikker en historie sammen må du hellere få dig lidt baggrundsviden inden.
-Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syntes.... |
Pernille&Baronen |
29-10-2003 13:08 |
|
Syntes også at det her lyder NOGET underligt. Tror ikke helt på at det passer.(Måske er noget af det korrekt, men tror ikke på det hele)..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALT DET FIS.. |
Henriette |
29-10-2003 14:28 |
|
"Ham" David lukker ind er da noget værre L-O-R-T..undskyld mit sprog..efter min mening har "denne person" taget fusen på jer, men lad nu vær med at falde for en der ikke eksisterer..
IKKE ondt ment
Hvis daviden synes det er sjovt, og I synes det, så skal i da bare fortsætte, men jeg er ved at være godt træt af det..
den lykkeligste heste-ejer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|